کد خبر 1390261
تاریخ انتشار: ۱ تیر ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۸
جاسازی کلاشینکف در چراغ خودرو

دادستان عمومی و انقلاب اندیمشک گفت: دو نفر از عوامل شرارت در کوی بهارستان اندیمشک که کلاشینکف در چراغ خودرو جاسازی کردند بازداشت شدند.

به گزارش مشرق، کریم صحرایی دادستان عمومی و انقلاب اندیمشک اظهار کرد: حفظ امنیت شهروندان خط قرمز دستگاه قضا است و با متخلفان برخورد جدی و قانونی می‌شود.

وی با بیان اینکه دو نفر از عوامل شرارت روزهای گذشته در منطقه کوی بهارستان شهر اندیمشک دستگیر شدند، گفت: از این افراد دو قبضه سلاح و ۴۹ فشنگ کلاشینکف کشف و ضبط شد.

دادستان عمومی و انقلاب اندیمشک گفت: یکی از این سلاح‌ها در چراغ خودرو وانت این افراد مخفی و جا ساز شده بود که این افراد پس از تعقیب و گریز مأموران کلانتری ۱۱ اندیمشک شناسایی و دستگیر شدند.

وی بیان کرد: این افراد با هدف انتقام جویی قصد ایجاد ناامنی در شهرستان را داشتند که با اقدامات اخیر این افراد تحت الحفظ در اختیار مقام قضائی قرار گرفتند.

صحرایی عنوان کرد: به زودی اقدامات جدی و قانونی با هدف مقابله با جرایم و اشرار در مناطق مختلف شهر اندیمشک اجرا و آغاز می‌شود.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۹:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۱
    2 1
    ایــــــــــــــــن بَــــــــــــده!
  • IR ۱۲:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۱
    5 0
    بپرسند ازکجااورده وهمان شبکه اچاق رابااینترپل منهدم کنند
  • IR ۰۹:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۲
    2 0
    چطور جاسازی کردن توچراغ ماشین خدا نسل تون ریشه کن کنه عین موریانه اند تمومی ندارندخانواده ندارید کنترل تون کنند-این سلاح ها همه اش ازمرز میادشرق وغرب وجنوب..

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس