زلنسکی

رسانه‌ها از درخواست رئیس جمهور اوکراین برای اعمال تحریم‌های بیشتر علیه روسیه خبر دادند.

به گزارش مشرق، خبرگزاری تاس نوشت: ولودیمیر زلنسکی، در جدیدترین پیام ویدئویی خود از متحدان اروپایی کی‌یف خواست تا کار بر روی بسته هفتم تحریم‌های خود علیه روسیه را آغاز کنند.

وی تاکید کرد که روسیه باید افزایش مداوم فشارها برای جنگ را احساس کند و برای این منظور به مجموعه جدید اقدامات تنبیهی اتحادیه اروپا «در اسرع وقت» نیاز است.

رهبران اتحادیه اروپا پس از تصویب ششمین بسته تدابیر محدودکننده خود که شامل ممنوعیت نسبی واردات نفت روسیه است، قول داده اند که فشار تحریم ها را بر مسکو ادامه دهند.

روز گذشته، کریستیا فریلند، در یک کنفرانس اقتصادی در تورنتو به خبرنگاران گفت: اوتاوا در حال برنامه ریزی قانونی است که اجازه مصادره دارایی های تحریم شده روسیه را می دهد.

به گزارش تاس، وزیر امور خارجه کانادا گفت: کانادا موضوع را با آمریکا و دیگر شرکای بین المللی در میان گذاشته است.

فریلند گفت: پیدا کردن پول برای بازسازی اوکراین واقعا مهم خواهد بود و من نمی توانم به منبع مناسب تری برای این بودجه به جز دارایی های مصادره شده روسیه فکر کنم.

جنت یلن، وزیر خزانه داری آمریکا هم دوشنبه در سفر به کانادا گفت واشنگتن در حال گفتگو با متحدان خود است تا با تعیین سقف قیمت برای نفت خام روسیه، درآمدهای نفتی این کشور را بیشتر محدود کند.

به گزارش خبرگزاری فرانسه، یلن در کنفرانس خبری گفت «ما درباره چگونگی محدودیت بیشتر درآمدهای انرژی روسیه به گفتگوهای سازنده با شرکا و متحدانمان در سراسر جهان ادامه می‌دهیم و در عین حال پیامدهای جانبی بر اقتصاد جهان را مدنظر داریم و مانع می‌شویم».

در حال حاضر که حمله روسیه به اوکراین وارد چهارمین ماه خود شده است، تحریم‌های اتحادیه اروپا علیه روسیه و در واکنش به آن قطع گازرسانیِ روسیه به کشورهای اتحادیه موجب تحولات اقتصادی و معیشتی در اغلب کشورها شده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۱
    0 0
    زلنسکی غلط کرد با اربابای صهیونیستش !!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس