هشدار وقوع باد شدید و خیزش موقت گرد و خاک در پایتخت

مدیر کل مدیریت بحران استانداری تهران از صدور هشدار زرد خبر داد و گفت: طبق گزارش هواشناسی از امروز عصر تا روز جمعه سوم تیرماه وزش باد شدید و گرد و خاک در پایتخت پیش بینی شده است.

به گزارش مشرق، حامد یزدی مهر، ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به صدور هشدار زرد هواشناسی در استان تهران اظهار داشت: طبق گزارش هواشناسی از عصر امروز یکم تیرماه تا روز جمعه سوم تیرماه وزش باد شدید و گرد و خاک در پایتخت پیش بینی شده است.

یزدی مهر با اشاره به این هشدار زرد به ویژه در نیمه جنوبی و غربی استان تهران گفت: در این خصوص به شهروندان توصیه می‌شود از استحکام سازه‌های موقت اطمینان کامل حاصل کنند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران نسبت به عدم پارک خودرو در کنار سازه‌های موقت و ساختمان‌های نیمه تمام نیز هشدار داد و عنوان داشت: عدم تردد کودکان، سالمندان و بیماران تنفسی در فضای باز به دلیل کاهش کیفیت هوا نیز توصیه می‌شود.

بر اساس گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، وی با بیان اینکه در زمان صدور هشدار زرد باید نسبت به شکستن درختان فرسوده حساسیت بیشتری داشته باشیم، گفت: به همه کارفرمایان و مالکان ساختمان‌های نیمه‌کاره توصیه می‌شود در خصوص جلوگیری از سقوط اشیاء توجه لازم را داشته باشند و همچنین نسبت به احتمال آسیب به سازه‌های موقت تمهیدات لازم را انجام دهند تا شاهد حادثه ناگواری در این زمینه نباشیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس