کد خبر 1391794
تاریخ انتشار: ۵ تیر ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۸
رونمایی از سه تفنگدار ساپینتو در استقلال

سرمربی پرتغالی تیم استقلال تهران در پیامی به مسوولان این باشگاه راهبرد خود را در خصوص نقل و انتقالات اعلام کرد.

به گزارش مشرق، تیم استقلال تهران با استخدام ریکاردو ساپینتو پرتغالی به صورت رسمی وارد فصل نقل و انتقالات شد و اکنون نیز منتظر دستور این مربی برای جذب ستارگان داخلی و خارجی است.

البته برخی از منتقدان مصطفی آجورلو باور دارند که آبی‌پوشان در نقل و انتقالات عملکرد خوبی نداشته و قافیه قهرمانی را به حریف سنتی خود واگذار کردند زیرا پرسپولیس بیشتر ستاره‌های لیگ برتر را به استخدام درآورده است اما استقلال در حفظ بازیکنان تیم قهرمان هم ناتوان است.

بیشتر بخوانید:

حسرت بزرگی که همیشه همراه ساپینتو است

در حالی که اخبار متعددی از کوچ بازیکنان استقلال به گوش می‌رسد اما ساپینتو با ارسال پیامی به مسوولان باشگاه اعلام کرده است برای موفقیت در فصل پیش‌رو نیاز به حفظ شاکله اصلی تیم دارد و باید بازیکنان تاثیرگذار تیم قهرمان در استقلال ماندگار شوند. حفظ شاکله تیم در حالی است که برخی اخبار  از قرار گرفتن نام ارسلان مطهری و آرمان رمضانی در لیست فروش حکایت دارد.

بنابر برخی اخبار منتشر شده در رسانه‌ها، ساپینتو در پیام خود به مسوولان باشگاه استقلال تهران اعلام کرده که باید سه بازیکن این تیم حتما حفظ شوند. امیرحسین حسین‌زاده، مهدی مهدی‌پور و کوین یامگا بازیکنان مورد علاقه مربی پرتغالی هستند. حفظ این بازیکنان در حالی است که مهدی‌پور و حسین‌زاده در آستانه فسخ قرارداد با استقلال هستند و یامگا نیز از شرایط به وجود آمده راضی نیست.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس