کد خبر 1392144
تاریخ انتشار: ۶ تیر ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۷
یحیی گل‌محمدی به دنبال مربی بارسلونا/ دستیار لوئیس انریکه در راه تهران!

گفته می‌شود یکی از گزینه‌های مدنظر یحیی گل محمدی برای دستیاری‌اش خسوس کاساس مربی اسبق بارسلونا است.

به گزارش مشرق، برای فصل بیست و دوم لیگ برتر، دستیاران یحیی گل محمدی از پرسپولیس جدا شدند و مربی سرخپوشان در حال جمع کردن یک کادرفنی جدید است. حمید مطهری، داود فنایی و رحیم پور از جمع کادرفنی پرسپولیسی ها جدا شدند و دو مربی خارجی به عنوان بدنساز و مربی دروازه‌بان‌ها به جمع حلقه کادرفنی گل محمدی اضافه شدند.

حالا خبر می‌رسد که گل محمدی برای دستیاری اش و نفر دوم نیمکت خود به دنبال خسوس کاساس مربی اسبق بارسلونا است. کاساس ۴۸ ساله در اسپانیا و بارسلونا دستیار لوییز انریکه بود، همچنین این مربی سابقه مربی گری در تیم های واتفورد و کادیز و ایبار را نیز در کارنامه دارد.

کاساس ارتباط خیلی خوبی با په په لوسادا بدنساز جدید پرسپولیس دارد و گفته می‌شود یحیی می‌خواهد با استفاده از په په، کاساس را راضی به آمدن به پرسپولیس کند.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۶
    3 0
    جالبه تا چند ماه پیش پول اب معدنی هم نداشتن ولی الان وضعشون توپ شده بازیکنان 10 میلیاردی میگیرن و مربی بارسا رو میخان استخدام کنند هوچی گر ترین سرمبی تاریخ فوتبال بدون شک یحیی گل محمدی هستش کسی که قرارداد سالیانه اش 20 میلیارده ولی سالی ده بار قهر میکنه تا همه چیو به نفع خودش بکشونه
  • IR ۱۳:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۶
    2 0
    تیم را که کهشانی بستند،مربی بارسا هم میخواهند بگیرند پس یحیی چیکار میخواهد بکند که 40میلیارد میگیرد؟
    • IR ۰۸:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۷
      1 0
      سه سال 40 میلیارد. سالی 13 میلیارد. یک کارمند معمولی اگر ماهی 10 میلیون بگیره. میشه سالی 120 میلیون. در طول 30 سال کارمندی کل حقوقش میشه 3 میلیارد و شش صد میلیون. یعنی این آقا و همکارانش ظرف یکسال از بودجه دولتی بیشتر از 4 برابر کل سنوات خدمت یک کارمند حقوق می گیره. عجب عدالتی!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس