کد خبر 1392185
تاریخ انتشار: ۶ تیر ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۳
پرافتخارترین بازیکن رئال بدون مشتری

بازیکن برزیلی تیم رئال مادرید در حالی بعد از ۱۶ سال این تیم را ترک کرد که تا کنون هیچ باشگاهی برای خرید وی پیش‌قدم نشده است.

به گزارش مشرق، مارسلو مدافع برزیلی تیم فوتبال رئال مادرید بعد از قهرمانی کهکشانی‌ها در قاره سبز رسما از این تیم جدا شد تا چالش جدیدی در زندگی ورزشی خود تجربه کند. این بازیکن برزیلی در ۱۶ سال حضور در جمع قوهای سفید مادرید موفق به کسب ۲۵ جام شد تا عنوان پرافتخارترین بازیکن تاریخ این باشگاه را به نام خود ثبت کند.

عنوانی که تا پیش از مارسلو در اختیار «فرانسیسکو خنتو لوپز» اسطوره اسپانیایی رئال مادرید بود. وی به مدت ۱۴ سال (۱۹۵۵ تا ۱۹۶۹) پیراهن این تیم را به تن داشت و موفق به فتح ۱۲ لالیگا، ۶ قهرمانی اروپا، ۲ کوپا دل‌ری، ۲ جام لاتین و یک جام باشگاه‌های جهان شد.

مارسلو که از سال ۲۰۰۶ در جمع کهکشانی‌های مادرید حضور داشت موفق به کسب ۲۵ جام با این تیم شد. او با رئال مادرید ۶ بار لالیگا، پنج بار سوپر جام اسپانیا، پنج لیگ قهرمانان اروپا، چهار بار جام باشگاه‌های جهان، سه بار سوپرکاپ اروپا و ۲ بار کوپا دل‌ری را فتح کرده است.

با جدایی مارسلو از رئال مادرید گمانه‌زنی در باره آینده وی به یکی از مهمترین سوژه‌های خبری تبدیل شد. ابتدا از این بازیکن به عنوان یکی از مهمترین خریدهای تیم فوتبال میلان یاد می‌شد اما اکنون نشریه الموندو مدعی شده که بازیکن برزیلی تیم رئال بدون مشتری مانده است.

در گزارش این نشریه درباره مارسلو آمده است که پرافتخارترین بازیکن تاریخ رئال مادرید به هفت باشگاه در لیگ فوتبال آمریکا معرفی شده اما هیچ‌کدام  علاقه به جذب این بازیکن نداشته و این یک شوک بزرگ برای بازیکن ملی‌پوش فوتبال برزیل است.

در ادامه این گزارش آمده است که تیم میلان نیز به خاطر میزان دستمزد این بازیکن قید استخدام مارسلو را زده تا ستاره برزیلی یک ماه بعد از وداع با قوهای سفید مادرید به یک بازیکن بدون مشتری تبدیل شود.

مارسلو از تیم های فوتبال حاشیه خلیج فارس پیشنهاد دارد و احتمال حضور وی در فوتبال عربستان، قطر یا امارات دور از ذهن نیست.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۷:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۶
    1 0
    بیاد استقلال

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس