کد خبر 1392338
تاریخ انتشار: ۶ تیر ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۳
اظهارات ستاره جوان استقلال درباره شایعات جدایی!/ امیدوارم هم من راضی باشم و هم باشگاه

وینگر خوش تکنیک استقلال می‌گوید امیدوار است اتقاق مشترک خوبی برای او و باشگاه رخ بدهد.

به گزارش مشرق، امیرحسین حسین زاده ستاره جوان استقلال که امروز به بهانه تنیس - فوتبال در کنار وریا غفوری دیده شد، پس از مسابقه در گفتگو با خبرنگاران درباره تمریناتش اظهار داشت: چند روزی است تمرینات انفرادی خودم را شروع کردم تا به شرایط آرمانی برسم تا شروع تمرینات فصل جدید. امیدوارم در این مدتی که مانده به تمرینات یک اتفاق خوب برای من و استقلال بیفتد و هر دو راضی باشیم؛ همین.

وی در خصوص عملکردش در فصل گذشته گفت: فصل قبل یک فصل رویایی برای تک تک بازیکنان و مربیان بود و واقعا فصلی بود که فوق‌العاده گذشت. خیلی خیلی بابت قهرمانی خوشحالم که دل هواداران را شاد کردیم. از اینکه آقا وریا جام را بالا برد، خیلی خوشحالم و آن لحظه برایم رویایی بود. از همه کسانی که پارسال زحمت کشیدند ممنونم و فکر نکنم سالیان سال برای من و باشگاه بزرگ استقلال بیفتد.

بیشتر بخوانید:

شاه ماهی نقل و انتقالات استقلالی بوده است؟

وینگر استقلال در مورد دعوت به تیم ملی توضیح داد: خداراشکر در اردوی اخیر تیم ملی حضور داشتم و از اعتماد آنها ممنونم و امیدوارم پاسخ اعتماد آنها را بدهم. من هر جا بودم سر خودم را گذاشتم و امیدوارم در اردو و بازیهای تیم ملی هرچه در توانم دارم را بگذارم و دریغ نکنم. پارسال هم من هرچیزی داشتم برای استقلال گذاشتم و یک ثانیه کم کاری نکردم و صد خودم را گذاشتم و امیدوارم هواداران از من راضی باشند.

او با اشاره به گزارشی که یک سایت خارجی درباره اش نوشته بود و از او به عنوان پدیده جام جام جهانی یاد کرده بود، اظهار داشت: چند جا خواندم و دوستان برایم ارسال کردم و خدا را بابت این اتفاق شاکرم اما به این چیزها قانع نیستم و می‌خواهم بهترین خودم را ارائه کنم و اگر در جام جهانی هم بودم سعی خواهم کرد بهترین نمایش را داشته باشم.

حسین زاده در مورد وضعیتش در استقلال عنوان کرد: امیدوارم در آینده اتفاق خوب برای من و استقلال بیفتد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس