کد خبر 1392582
تاریخ انتشار: ۷ تیر ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۰
لپ تاپ

M۲ MacBook Pro موفق شد در آزمایشی که آن را به اجرای برنامه‌های مختلف وادار می‌کرد، بیش از ۱۶ ساعت دوام بیاورد.

به گزارش مشرق، استفاده از تراشه‌های سفارشی در سری مک بدین‌معنا بود که دیگر کاربران نباید نگران عمر باتری کوتاه‌مدت دستگاه خود باشند و M۲ MacBook Pro این مسئله را ثابت می‌کند. عمر باتری این لپ‌تاپ را یکی از افراد کنجکاو دنیای فناوری بررسی کرده است و محصول مذکور توانسته است بیش از ۱۶ ساعت دوام بیاورد.

به‌گزارش wccftech، مونیکا شین، یکی از نویسندگان خبرگزاری ورج، فردی است که برای بررسی باتری M۲ MacBook Pro مصمم بود. وی برای انجام این کار از نرم‌افزارهایی کمک گرفت که عموماً از آن‌ها استفاده می‌کند؛ ازجمله اسپاتیفای، چندین تب مرورگر، گوگل داک و... .

مونیکا آزمایش را در ساعت ۸ شب آغاز کرد و گفت در چنین شرایطی Gigabyte Aero ۱۶ با باتری عظیم ۹۹ وات‌ساعت خود تقریباً تا ساعت ۱۰:۳۰ شب خاموش می‌شود. توجه کنید که Aero ۱۶ از باتری‌ بزرگ‌تری از M۲ MacBook Pro برخوردار است. وی در بخشی از گزارش خود نوشت:

درنهایت، پس از ۱۶ ساعت و ۳۰ دقیقه و ۳۹ ثانیه، M۲ MacBook Pro هنگام پخش موزیک ویدئو خاموش شد. درست است که این تنها آزمایشی اولیه بود؛ اما اعداد به‌دست‌آمده خارق‌العاده هستند. مونیکا درنهایت درباره‌ی آزمایشش می‌نویسد:

نتیجه‌ی نهایی با چیزی که فکر می‌کردم، بسیار متفاوت بود و باتری مک‌بوک بیشتر دوام آورد و پس از ۱۶ ساعت و ۳۰ دقیقه و ۳۹ ثانیه، بالاخره خاموش شد.

منبع:زومیت

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس