اجرای «زندان تحولی» به شکل عملیاتی

غلامعلی محمدی در ادامه بازدیدهای خود از مراکز تأمینی و تربیتی سراسر کشور، از زندان رجایی‌شهر بازدید کرد و اجرای اولویت‌های اداره زندان‌ها در سال جاری را مورد بررسی قرار داد.

به گزارش مشرق، غلامعلی محمدی امروز، ۸ تیرماه از زندان رجایی‌شهر و بخش‌های مختلف اندرزگاهی آن بازدید کرد.

وی در ابتدای بازدید خود در «کارگاه‌های اشتغال مددجویان» حضور یافت و کارگاه‌های بسته‌بندی مواد غذایی، تولید محصولات الکترونیکی و خیاطی را مورد سرکشی قرار داد.

رئیس سازمان زندان‌ها پس از حضور در جمع مددجویان و بررسی نحوه رسیدگی به وضعیت اسکان و پیگیری درخواست‌های آنان، تأکید کرد: در موضوع «زندان تحولی» همه مولفه‌ها باید متحول و رویه‌ها هم درجهت ارتقا شرایط زندانبانی اصلاح شود. بنابراین انتظار ما از مدیران زندان‌ها درجهت تحقق برنامه‌های تحولی بالاست.

محمدی در این بازدید از نزدیک خدمات‌رسانی به مددجویان را مورد بررسی قرار داد. وی در این راستا حرکت سازمان زندان‌ها را در راستای سیاست‌های تحولی قوه قضائیه معرفی کرد و افزود: ما برنامه‌های تحولی و تعالی در زندان‌ها را کلید زده‌ایم و این مسیر را با استفاده از ظرفیت‌های موجود اجرا خواهیم کرد؛ همچنان‌که امروز اقدامات خوبی در ارائه خدمات اصلاحی و تربیتی، خدمات بهداشت و درمان و نیز مددکاری به زندانیان صورت پذیرفته است.

رئیس سازمان زندان‌ها در ادامه این بازدید که از بخش‌های مختلف خوابگاهی تا حضور در فروشگاه اندرزگاه‌ها انجام گرفت، یادآور شد: اجرای حقوق شهروندی از قبیل تدارک امکانات زیستی مناسب، بهداشت و درمان، برنامه‌های فرهنگی تا اشتغال و حرفه‌آموزی برای همه مددجویان زندان‌ها مورد تأکید ما قرار دارد.

در بازدید رئیس سازمان زندان‌ها از زندان رجایی‌شهر و در نشستی با مدیران حاضر، مدیرکل زندان‌های استان تهران و رئیس این زندان گزارشی از اقدامات صورت گرفته و نیز نحوه اجرای اولویت‌های مقرر در سال جاری را ارائه دادند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • GB ۲۱:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۸
    0 0
    کاش همه زندانیان مهریه رو یه چیز بند ببندن بهشون ولشون کنن خرج آورد وخوراک زندانیان هم کم میشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس