کد خبر 1393849
تاریخ انتشار: ۱۰ تیر ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۵
آیونیک ۵

هیوندای پس از کسب تجربه در رابطه با معرفی و تولید خودروی آیونیک ۵ در واقع خود را برای یک حمله اساسی به تسلا مدل ۳ آماده کرد .

به گزارش مشرق، یک طراحی کاملا مینیمال، یکپارچه و چشم نواز که پیشرفت خودروساز کره‌ای را در این صنعت کاملا به نمایش گذاشته است. هیوندای در بخش دماغه و چراغ‌های اصلی جلو بازهم سراغ گرافیک داخلی پیکسلی رفته که در نوع خود جذاب و فناورانه محسوب می‌شود. همین الگو درباره چراغ‌های اصلی عقب نیز تکرار شده است.

در قسمت عقب به منظور بهبود شرایط ائروداینامیک از اسپویلر دم اردکی استفاده شده است.

براساس اطلاعاتی که البته هنوز تایید نشده، این خودرو از منظر ابعاد برابر با ۴۸۵۵ میلیمتر در طول، ۱۸۸۰ میلیمتر در عرض و ۱۴۹۵ میلیمتر در ارتفاع توسعه یافته و فاصله بین محورهای آن برابر با ۲۹۵۰ میلیمتر است. این ابعاد یعنی تشابه با خودروهایی مانند تسلا مدل ۳، پولستار ۲ و ب ام و آی ۴.

در رابطه با پیشرانه اطلاعات دقیقی ارائه نشده، اما ظاهرا انرژی مورد نیاز این الکتریکی از باتری ۷۷.۴ کیلووات ساعت تامین می‌شود. دو موتور الکتریکی با مجموع خروجی حدود ۳۲۰ اسب بخار نیز برای آن در نظر گرفته شده، اما قطعا تریم‌های ایونیک ۶ متنوع‌تر از این خواهد بود و نمونه تک موتور و همچنین پرچمدار نیز اضافه خواهند شد.

باتری از فناوری شارژ سریع ۳۵۰ کیلوواتی پشتیبانی می‌کند. تصاویر کابین محدود هستند، اما حضور ۲ نمایشگر ۱۲.۳ اینچی برای اطلاعات کیلومتر و تنظیمات سیستم سرگرمی را می‌توان تایید کرد:

حمله هیوندای با «آیونیک ۶» به تسلا! +عکس

حمله هیوندای با «آیونیک ۶» به تسلا! +عکس

حمله هیوندای با «آیونیک ۶» به تسلا! +عکس

حمله هیوندای با «آیونیک ۶» به تسلا! +عکس

حمله هیوندای با «آیونیک ۶» به تسلا! +عکس

حمله هیوندای با «آیونیک ۶» به تسلا! +عکس

حمله هیوندای با «آیونیک ۶» به تسلا! +عکس

حمله هیوندای با «آیونیک ۶» به تسلا! +عکس

منبع:فرادید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 0
  • FR ۱۹:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۰
    0 0
    زنده باد تسلا
  • KR ۲۰:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۰
    0 0
    سه نسل آیونیک رو با سه نسل سمند مقایسه کنید
  • 111 IR ۰۰:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۱
    0 0
    واو ........
  • IR ۰۸:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۱
    0 1
    بعد دو فرغون سازی با ضرر خودرو میسازن چرا چون ده برابر ظرفیتشون نیرو گرفتن چرا چون هزینه در تحقیق توسعه نکردن چرا به جا ماشین سازی دلالی کردن
    • KR ۰۹:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۴
      0 0
      مشکل اینا نیست. مشکل اینه که طراحی و توسعه یک مدل جدید نیاز به هزینه هایی داره که فرضا باید سه ملیون تا ازون خودرو فروخته بشه تا اون هزینه ها در بیاد. حالا چون بازار خودرو ایران کوچیکه و توان خرید مردم هم کاهش پیدا کرده این سه ملیون خودرو از یک مدل خاص شاید تا ده سال هم فروش نره اما شرکت های بزرگ مثل هیوندا، با در اختیار داشتن بازار جهانی، این سه ملیون خودرو رو در عرض سه چهار ماه می فروشن و باقیش همه سوده. اینه که میتونن هرسال مدل جدید اراِیه کنن. مشکل اصلی خودروسازهای ایرانی نداشتن بازار فروش مناسب هست.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس