به گزارش مشرق، یک طراحی کاملا مینیمال، یکپارچه و چشم نواز که پیشرفت خودروساز کرهای را در این صنعت کاملا به نمایش گذاشته است. هیوندای در بخش دماغه و چراغهای اصلی جلو بازهم سراغ گرافیک داخلی پیکسلی رفته که در نوع خود جذاب و فناورانه محسوب میشود. همین الگو درباره چراغهای اصلی عقب نیز تکرار شده است.
در قسمت عقب به منظور بهبود شرایط ائروداینامیک از اسپویلر دم اردکی استفاده شده است.
براساس اطلاعاتی که البته هنوز تایید نشده، این خودرو از منظر ابعاد برابر با ۴۸۵۵ میلیمتر در طول، ۱۸۸۰ میلیمتر در عرض و ۱۴۹۵ میلیمتر در ارتفاع توسعه یافته و فاصله بین محورهای آن برابر با ۲۹۵۰ میلیمتر است. این ابعاد یعنی تشابه با خودروهایی مانند تسلا مدل ۳، پولستار ۲ و ب ام و آی ۴.
در رابطه با پیشرانه اطلاعات دقیقی ارائه نشده، اما ظاهرا انرژی مورد نیاز این الکتریکی از باتری ۷۷.۴ کیلووات ساعت تامین میشود. دو موتور الکتریکی با مجموع خروجی حدود ۳۲۰ اسب بخار نیز برای آن در نظر گرفته شده، اما قطعا تریمهای ایونیک ۶ متنوعتر از این خواهد بود و نمونه تک موتور و همچنین پرچمدار نیز اضافه خواهند شد.
باتری از فناوری شارژ سریع ۳۵۰ کیلوواتی پشتیبانی میکند. تصاویر کابین محدود هستند، اما حضور ۲ نمایشگر ۱۲.۳ اینچی برای اطلاعات کیلومتر و تنظیمات سیستم سرگرمی را میتوان تایید کرد:
منبع:فرادید