پرسپولیسِ گل‌محمدی تک‌بعدی است/ اگر کناره ها را ببندند تیم یحیی دیگر تاکتیک ندارد!/ قهر و آشتی ها به پرسپولیس ضربه زد

بازیکن اسبق تیم ملی و پرسپولیس معتقد است خریدهای پرسپولیس تا کنون خوب بوده است. جای خالی احمد نورالهی در پرسپولیس احساس می‌شود.

به گزارش مشرق، حسین بادامکی در خصوص عملکرد پرسپولیس در فصل گذشته خاطرنشان کرد: پرسپولیس شرایط خوبی داشت، اما تغییرات مدیریتی در اوایل فصل گذشته به این تیم ضربه زد. بازیکنان زیادی در ابتدای فصل گذشته از دست داد و بازیکنانی که جایگزین شدند نتوانستند تاثیرگذار باشند. قهر و آشتی‌ها به تیم ضربه زد و مشخص بود که مشکلات درون تیمی پرسپولیس زیاد است، وگرنه پرسپولیس امسال هم قهرمان می‌شد.

وی ادامه داد: تیمی که ۶۳ امتیاز گرفت به این میزان شایسته انتقاد نبود. در حال حاضر رده سنی فضای مجازی ما زیر ۲۰ سال است و همه احساسی نظر می‌دهند. پرسپولیس اگر در دربی پیروز می‌شد، قطعا قهرمان بود. این هجمه‌ها و انتقادات، بی‌رحمانه و ناجوانمردانه است.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا تغییر و تحولات تابستانی در کادرفنی پرسپولیس تحت تاثیر فضای مجازی بوده، گفت: از صحبت‌های یحیی گل‌محمدی مشخص بود که از جدایی کادر خود ناراضی است، اما فضای مجازی کار خود را می‌کند. استقلال در چند فصل گذشته با وجود اینکه تیم خوبی داشت، نتوانست به دلیل تاثیر منفی فضای مجازی نتایج خوبی بگیرد.

بادامکی افزود: خریدهای پرسپولیس تا کنون خوب بوده است. جای خالی احمد نورالهی در پرسپولیس احساس می‌شود. رضا اسدی، کمال کامیابی‌نیا و میلاد سرلک خصوصیات نورالهی را ندارند. در فوتبال ایران بازیکن پست ۱۰ که همانند علی کریمی اضافه شود و گلزنی کند آنچنان نداریم. احمد نورالهی تقریبا این کار را در پرسپولیس انجام می‌داد. پرسپولیس در فصل گذشته چنین بازیکنی نداشت، شاید سروش رفیعی بتواند در فصل آتی این کار را انجام دهد.

وی ادامه داد: تیم یحیی گل‌محمدی تک بعدی است، اگر کناره‌های تیم گل محمدی را ببندید تیمش تاکتیک دیگری ندارد و به مشکل می‌خورد. یکی از مشکلات پرسپولیس بازی‌های زیاد وحید امیری بود که در انتهای فصل دیگر کارایی خود را از دست داده و مصدوم شد، اما با تمام این‌ها پرسپولیس باز هم امتیازات خوبی جمع‌آوری کرد.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: بازیکنانی که اضافه شده‌اند پتانسیل خوبی دارند، اما پرسپولیس با سایر تیم‌ها متفاوت است و بازی در این تیم سخت‌تر است. بازیکن در پرسپولیس کارایی قبلی خود را ندارد. این بازیکنان همانند فرجی و نعمتی باید به بازی در پرسپولیس عادت کنند تا عملکرد بهتری داشته باشند.

بادامکی در خصوص اضافه شدن سیدجلال حسینی به کادرفنی پرسپولیس گفت: فکر می‌کنم بهتر بود سیدجلال حسینی باز هم در لیست بازیکنان بماند و این فصل هم به تیم کمک کند. سیدجلال یکی از بازیکنان تکرارنشدنی فوتبال ایران است که آمار موفقیت‌هایش گویای توانمندی اوست. قرار نیست بازیکن ۹۰ دقیقه کامل را در زمین حضور داشته‌باشد و ذات حضورش در جمع بازیکنان نعمت بود.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس