کد خبر 1394951
تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۶
مشکل بزرگ برای بیرانوند در آستانه جام جهانی/ آمار نگران کننده مربی جدید پرسپولیس

مربی تازه وارد پرسپولیس آمار مطلوبی با دروازه‌بان‌های الریان در لیگ ستارگان قطر نداشته است و باید دید در پرسپولیس و با حضور علیرضا بیرانوند چه عملکردی خواهد داشت.

به گزارش مشرق، عملکرد پر فراز و نشیب حامد لک در فصل گذشته رقابت‌های لیگ برتر باعث شد تا یحیی گل محمدی در نقل و انتقالات زمستانی تصمیم بگیرد احمد گوهری را از صنعت نفت آبادان برای جانشینی او انتخاب کرده تا به سرخپوشان در بازی‌های برگشت کمک کند.

با این حال اشتباهات فردی لک و تزلزل گوهری سبب شد تا نه تنها باشگاه پرسپولیس تصمیم به بازگرداندن علیرضا بیرانوند بگیرد بلکه داود فنایی مربی دروازه‌بان‌های پرسپولیس نیز از جمع دستیاران گل محمدی خارج شود. حامد لک نیز به مس رفسنجان پیوست تا علیرضا بیرانوند بدون رقیب جدی به چارچوب دروازه پرسپولیس بازگردد.

بیرانوند در حالی پس از دو فصل ناکامی در فوتبال باشگاهی اروپا به پرسپولیس برگشته که قرار است با مربی جدید در فوتبال باشگاهی ایران کار کند.

بیشتر بخوانید:

تمام نقل و انتقالات لیگ برتر تا امروز

«ولسلی ننکا» مربی دروازه‌بان های الریان قطر از سال ۲۰۱۶ تا ۲۰۲۲ با پرسپولیس قرارداد بسته است تا فصل آینده به یحیی گل محمدی برای بهبود آمار گل خوردن‌های تیم کمک کند.

ننکا در حالی به جمع مربیان تازه وارد خارجی فوتبال ایران اضافه شده است که آمار مطلوبی در دوران حضورش در الریان نداشته است.

دروازه‌بان های الریان زیر نظر او در فصل گذشته ۴۰ گل خورده داشته‌اند. آماری که در فصل ۲۰۲۱-۲۰۲۰ با دریافت تنها ۲۲ گل از ۲۲ مسابقه همراه بود. ننکا که یکی از مطرح‌ترین مربیان خارجی نسل جدید برای فوتبال قطر محسوب می‌شد در حالی به بیرانوند تمرین خواهد داد که او دنبال باز پس گیری جایگاه خود در تیم ملی ایران برای حضور ثابت در جام جهانی ۲۰۲۲ است.

باید دید ننکا با روند سینوسی در کار با دروازه بان های الریان چطور خواهد توانست به بیرانوند برای افزایش بازدهی خود کمک کند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
    9 1
    خود گل محمدی مربی با دانشی نیست حالا این بابا هم آورده دیگه چه شود
  • IR ۱۰:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
    2 0
    سپاهان چه مربیانی استخدام کردن اونوقت یحیی هنوز دستیارش مشخص نیست ای کاش برانکو بر می گشت
  • IR ۱۱:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
    2 0
    بقول آقای خداداد عزیزی پای دلال ها درمیان هست
  • IR ۱۸:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
    0 0
    ترکیب این مربیه و بیرانوند ساخارین خط دفاعی لیگ را خواهد ساخت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس