کد خبر 1395133
تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۴
بال آلمانی بایرن در رادار منچسترسیتی

باشگاه منچسترسیتی وضعیت سرژ گنابری را زیرنظر دارد.

به گزارش مشرق، سرژ گنابری که قرارداد فعلی‌اش با باشگاه بایرن مونیخ در پایان فصل پیش‌ رو منقضی می‌شود و ظاهراً تمایلی هم برای تمدید قراردادش ندارد، مورد توجه قهرمان انگلیس قرار گرفته است. فابریتزیو رومانو خبرنگار سرشناس ایتالیایی و کارشناس نقل‌وانتقالات فوتبال اروپا خبر داد؛ منچسترسیتی در جریان فصل گذشته چند بار از طریق استعدادیاب‌های خود بازی این بال آلمانی را زیرنظر گرفته‌اند که مطمئن شوند که آیا سبک بازی او مناسب ایده‌های تاکتیکی مدنظر پپ گواردیولا است یا خیر! طبق ادعای رومانو؛ منچسترسیتی اما هنوز پیشنهاد رسمی برای جذب گنابری نداده است.

این خبرنگار ایتالیایی همچنین خبر داد؛ برخلاف شایعات منتشر شده، باشگاه آرسنال برنامه‌ای برای به خدمت گرفتن گنابری ۲۶ ساله ندارد و او در لیست خریدهای تابستانی میکل آرتتا به منظور تقویت ترکیب توپچی‌های لندن جایی ندارد. طبق ادعای رومانو؛ سرژ گنابری از بایرن پیشنهاد تمدید قرارداد دریافت کرده اما هنوز تصمیمی در خصوص آینده حرفه‌ای‌اش نگرفته است. منچسترسیتی با قطعی شدن جدایی رحیم استرلینگ و  گابریل ژسوس به دنبال تقویت خط حمله خود است.

بال پیشین تیم‌های آرسنال و وردربرمن که از سال ۲۰۱۷ در عضویت باشگاه بایرن مونیخ است، تاکنون در ۱۷۱ بازی برای این تیم به میدان رفته و آمار ۶۴ گل‌زده و ۴۰ پاس‌گل را هم از خود برجای گذاشته است.

گنابری در این مدت به بایرن برای کسب ۱۱ جام مختلف از جمله چهار قهرمانی در بوندس‌لیگا، دو قهرمانی در جام حذفی آلمان و یک قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا کمک کرده است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس