کد خبر 1395195
تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۹
واکنش مدیرعامل خیبر به پرسپولیسی نشدن شهیم: درویش دیر اقدام کرد

مدیرعامل باشگاه خیبر خرم‌آباد به عدم حضور امیر شهیم در پرسپولیس و حواشی به وجود آمده درباره آن واکنش نشان داد.

به گزارش مشرق، احسان ناصر در خصوص پیوستن امیر شهیم به گل‌گهر سیرجان اظهار داشت: پیشنهادها و درخواست‌های زیادی برای امیر شهیم به باشگاه خیبر آمده بود و ما مذاکراتی را با برخی از باشگاه‌ها انجام دادیم. در این باره باید بگویم که شرایط باشگاه گل‌گهر به خواسته‌های ما نزدیک بود و ضمن احترام به همه باشگاه‌هایی که خواهان این بازیکن بودند اما در نهایت شهیم به گل‌گهر پیوست.

وی درباره اینکه باشگاه پرسپولیس به دنبال جذب شهیم بود اما چه شد که این بازیکن سر از گل‌گهر درآورد، گفت: ضمن احترام به باشگاه بزرگ پرسپولیس باید بگویم که این باشگاه برای جذب شهیم دیر اقدام کرد. شاید مدیریت باشگاه درگیر فصل نقل و انتقالات بود و مذاکرات دیگری را پیش می‌برد که برای شهیم دیر اقدام کردند. ما در تاریخ ۵ تیر با باشگاه گل‌گهر سیرجان توافق کردیم اما دیروز نامه باشگاه پرسپولیس به تاریخ ۹ تیر به دست ما رسیده بود و در این نامه از ما خواسته بودند که تا شرایط خود را برای جذب شهیم اعلام کنیم و این در حالی است که ما ۵ تیر با باشگاه گل‌گهر به توافقات قطعی رسیده بودیم. نامه آقای درویش خیلی دیر به دست ما رسید و باید زودتر اقدام می‌کردند هرچند که برای ما هیچکدام از باشگاه‌ها با هم فرق ندارند و به همه آنها احترام می‌گذاریم.

مدیرعامل باشگاه خیبر خرم‌آباد درباره اینکه اگر ۵ تیر این قرارداد قطعی شده بود پس چرا نه خیبر و نه گل‌گهر آن را رسانه‌ای نکردند، خاطرنشان کرد: ما در حال انتقال این بازیکن بودیم و بنایی هم برای رسانه‌ای کردن آن نداشتیم. البته شنیدم که دو روز پیش شهیم عکسی با گل‌گهر سیرجان منتشر کرده بود. در این بین شاید سوتفاهمی به وجود آمده و هواداران پرسپولیس ناراحت شدند. مستندات این مسئله وجود دارد که پرسپولیسی‌ها دیر اقدام کردند و ایرادی به سمت ما نیست. ما در جریان ناراحتی پرسپولیسی‌ها نیستیم اما ااین را می‌دانم که باشگاه پرسپولیس برای جذب شهیم دیر اقدام کرد که این موضوع هم ارتباطی به ما ندارد.

وی ادامه داد: همه باشگاه‌ها برای ما عزیز و قابل احترام هستند اما به هر حال حفظ منافع باشگاه خیبر برای ما در اولویت است. باشگاه گل‌گهر پیشنهاد خوبی داد و ما هم با آنها به توافق رسیدیم. اما اگر این مسئله برای پرسپولیس به وجود نیامد به دلیل دیر اقدام کردن آنها بود وگرنه برای ما فرقی نمی‌کرد که این انتقال با چه باشگاهی انجام شود. ما در باشگاه خیبر برای باشگاه پرسپولیس و هوادارانش بسیار احترام قائل هستیم اما هواداران این باشگاه بدانند که موضوع عدم همکاری ما در این باره مطرح نیست و اگر باشگاه پرسپولیس به موقع اقدام می‌کرد شاید اتفاقات دیگری می‌افتاد. دیر اقدام کردن آنها باعث شد تا این انتقال  انجام نشود و ایرادی متوجه ما نیست.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس