کد خبر 1395354
تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۶
یاسوج

رئیس مجلس شورای اسلامی صبح امروز در یک سفر نظارتی در راس هیئتی پارلمانی- نظارتی به استان کهگیلویه و بویراحمد سفر کرد.

به گزارش مشرق، دکتر قالیباف صبح امروز سه شنبه از طریق فرودگاه یاسوج وارد این شهر شد و مورد استقبال مسئولین کهگیلویه وب ویراحمد قرار گرفت.

رئیس مجلس شورای اسلامی در این سفر از برخی طرح‌های عمرانی از جمله سد تنگ سرخ یاسوج، سد چمشیر گچساران و چند طرح دیگر بازدید می‌کند.

قالیباف سپس به برخی از شهرستان‌های استان سفرمی کند و در پایان در شورای اداری استان کهگیلویه و بویراحمد حضور پیدا خواهد کرد.

مهم‌ترین هدف این سفر نظارت بر اجرای مصوبات قانونی برای این استان و بررسی میزان پیشرفت طرح‌های اصلی کهگیلویه و بویراحمد و اتخاذ تصمیمات لازم برای تسریع در اجرای برخی طرح‌های اصلی استان است.

این سفر نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد و رؤسای کمیسیون‌های عمران، صنایع و معادن، کشاورزی و انرژی، رئیس مجلس را همراهی می‌کنند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۳:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۴
    0 0
    خداقوت
  • IR ۱۳:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۴
    0 0
    در شهرستان دنا به پاتاوه و میمند چناربرم بادنگان لما ده شیخ سر بزن و عمق محرومیت تاریخی در ابعاد مختلف جاده راه بهداشت آب آشامیدنی مدرسه فنی و حرفهر ای آموزشگاه فنی خوابگاه هنرستان مدارس کتابخانه مراکز درمانی بهداشتی را ببین.فقر بیکاری سو تغذیه نبود امکانات نبود تجهیزات محرومیت گسترده را در آنجا ببین.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس