کد خبر 1395420
تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۴
واکنش‌ها به انتقال کریس به بارسلونا +عکس

خبرنگارهای اروپایی نسبت به اخبار انتقال رونالدو به بارسلونا واکنش نشان دادند.

به گزارش مشرق، بامداد امروز نشریه آ.اس اسپانیا خبری در خصوص انتقال احتمالی رونالدو به بارسلونا منتشر کرد.

این نشریه مادریدی عنوان کرد که ژرژ مندز، مدیر برنامه رونالدو با لاپورتا، مدیر باشگاه بارسلونا بر سر انتقال احتمالی این بازیکن به جمع آبی‌اناری‌ها صحبت کرده است.

واکنش‌ها به انتقال کریس به بارسلونا +عکس

مطبوعات اروپا مدعی هستند که رونالدو خواهان جدایی از منچستریونایتد است و می‌خواهد هر طور شده فصل آینده در لیگ قهرمانان اروپا بازی کند.برخی دیگر نیز معتقدند که رونالدو این تصمیم را گرفته تا سران یونایتد را برای خرید بیشتر در نقل و انتقالات تحت فشار قرار دهد.

البته خبرنگاران اروپایی در خصوص شایعه جدید انتقال رونالدو به بارسلونا نظر دیگری دارند. آنها مدعی هستند که سناریوی سال قبل در حال تکرار شدن است و رونالدو سعی دارد با استفاده از نام بارسلونا به رئال مادرید نزدیک شود.

سال گذشته در حالی که همه تصور می‌کردند، رونالدو راهی سیتی شود، یونایتد با چمدان پول پر آمد و کریستیانو به خانه بازگشت. اکنون نیز برخی مدعی هستند که مندز، مدیر برنامه رونالدو می‌خواهد با استفاده از نام بارسلونا، او را به رئال مادرید بازگرداند.

واکنش‌ها به انتقال کریس به بارسلونا +عکس

مارک گلدبریج، خبرنگار منچستریونایتد نوشت: رونالدو به بارسلونا! قطعا یک سناریوی دیگری است تا او را به مادرید ببرند.

کیسی ایونز، خبرنگار منچسترایونینگ نوشت: من اعتقاد دارم که مندز و رونالدو سعی دارند که پرز را با نام بارسلونا و کاری که سال قبل با یونایتد کردند، گول بزنند.

اما مهمترین خبر را جرارد رومرو منتشر کرد. خبرنگار مشهور اسپانیایی که در توییچ مخاطبان زیادی را دست و پا کرده همان ساعات نسبت به این خبر آ.اس واکنش نشان داد. رومرو نوشت: تمام اخبار انتقال رونالدو به بارسلونا شایعه است و هیچ صحتی ندارد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • امیررضا قصیری IR ۱۹:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۵
    0 0
    اگر رونالدو به بارسا میومد بارسا قوی می شد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس