کد خبر 1396254
تاریخ انتشار: ۱۶ تیر ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۴
انفجار پیک‌ نیک در مراسم عروسی؛ یک نفر کشته شد | ۵ نفر راهی بیمارستان شدند

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قزوین گفت: براثر انفجاز پیک‌ نیک در یک مراسم عروسی ۵ نفر مصدوم شدند و یک نفر هم جان خود را از دست داد.

به گزارش مشرق، سهیل سلطانی رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قزوین گفت: شب گذشته تماسی با واحد ارتباطات مرکز فوریت‌های پزشکی قزوین گرفته شد که تماس اولیه حاکی از انفجار پیک‌نیک به دنبال نشت گاز در عروسی روستای خرمن سوخته داشت که سریع دو آمبولانس از پایگاه صفا و آقابابا به محل حادثه اعزام شدند و پس از رسیدن به آدرس اعلام شده اقدامات درمانی را آغاز کردند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قزوین ادامه داد: این حادثه ۶ مصدوم داشت که یکی از مصدومان که مردی ۴۵ ساله بود، دچار جراحت و سوختگی شدید شده بود و توسط کارشناسان پایگاه آقابابا عملیات احیا قلبی ریوی در طول مسیر بیمارستان رجایی روی وی انجام گرفت اما متاسفانه مصدوم به علت شدت جراحت فوت کرد.

وی عنوان کرد: مصدوم دیگر حادثه، کودکی ۱۳ ساله بود که دچار سوختگی درجه۲ شده بود و توسط کد صفا به بیمارستان رجایی قزوین منتقل شد. چهار مصدوم دیگر هم توسط خودروی شخصی به بیمارستان رجایی منتقل شدند.

منبع:همشهری آنلاین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۶
    3 0
    پیک نیک برای زهر ماری روشن کرده بودن!
  • IR ۱۷:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۶
    1 0
    ای بابا بازم اعتیاد
  • Rain IR ۱۷:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۶
    0 0
    پیک نیک ها اگرتوسط شرکت پربشود،خطری نداره وبه اندازه پرمیشه،وسرپیک نیک هم قسمتی که به پیک نیک وصل مبشه وپیچ می خوره حتما باید واشرداشته باشه وگرنه موقع روشن کردن نشتی داره وآتیش می گیره/واگرپیک نیک توسط افراد عادی پربشود ازحالت عادی بیش تر پرمی کنند که بسیارخطرناک است وموقع روشن کردن گازسفید میزنه بیرون ومنفجر میشه عین بمب خطرناکه-موقع روشن کردن پیک نیک اول درهوای آزاد بافشارکم باز وروشن بشه ودورگلوگاه پیک نیک هم باکبریت آزمایش بشه اگردور"گلوگاه پیک نیک" روشن شد"واشر"نداره واکثرپیک نیک هایی که منفجرمیشه بیش ازحد معمول وتوسط افراد ناشی پرشده/ویا این که سرپیک نیک واشر نداره که نشت می کنه وآتیش میگیره-
    • IR ۱۹:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۶
      0 0
      جنسش چی آقای دکتر اون سنجس نمی تونه تاثیر داشته باشه
  • IR ۰۳:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۷
    1 0
    اخه شیش نفر با یک پیگ نیک

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس