شهره سلطانی: می‌خواهم امضایم را از بیانیه جنبش «می تو» پس بگیرم

شهره سلطانی گفت: من بیانیه را امضا کردم تا از صنفم حمایت کنم و از جامعه زنان حمایت کنم و هرگونه خشونتی را نفی کنم، اما فکر نمی‌کردم به این سمت برود.

به گزارش مشرق، شهره سلطانی بازیگر سینما و تلویزیون که بیانیه ۸۰۰ زن را در ارتباط با جنبش «می تو» امضا کرده است، در رابطه با این جنبش به مجری برنامه رادیویی «استودیو هشت» که به مهم‌ترین اخبار فرهنگی، هنری، سینمایی و موسیقایی می‌پردازد گفت: آن زمان فکر نمی‌کردم چنین رویکردی باشد، من بیانیه را امضا کردم تا از صنفم حمایت کنم و از جامعه زنان حمایت کنم و هرگونه خشونتی را  نفی کنم اما فکر نمی‌کردم به این سمت برود.

وی در پاسخ به مجری درباره امضای این بیانیه عنوان کرد که  خیلی متاسف و خیلی ناراحت است. سلطانی درباره ماجرای «می تو» تصریح کرد: آنچه این روزها دست رویش گذاشته اند و می‌خواهند جامعه هنری را تخریب کنند واقعا وجود ندارد.

این بازیگر اضافه کرد: اتفاقا من با خیلی از این عزیزان کار کرده‌ام و چون پیشکسوت هستند ناراحت شده‌ام که چرا اسم این عزیزان می‌آید و چرا به خود اجازه می‌دهیم که آبروی این عزیزان را ببریم.

وی در بخشی دیگر بیان کرد: من خیلی ناراحتم و می‌خواهم امضایم را پس بگیرم، مدتی است روی آن فکر می‌کنم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۹:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۶
    1 1
    خلاصه و واضح بگو تو هم اره؟؟؟؟؟ یا تو هم نه!!!!!
  • GB ۲۳:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۶
    2 0
    بالاخره یه آدم عاقل پیدا شد.
  • IR ۰۶:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۷
    2 1
    چيزي كه واضح است و خانمها سعي در پنهانكاري دارند اينه كه خيلي از اين روابط با رضايت طرفين بوده و اكنون در ميانسالي خانمهاي هنرپيشه تبديل به افشاگري و حق خواهي شده!!!
  • یاسمن IR ۱۲:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۷
    3 1
    خانم سلطانی، خوبه که متوجه شدین بازیچه جنبش های غربی شده اید. ابتدا از مردم هم بایست عذرخواهی کنین، چون مردم رو هم فریب داده بودید...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس