تشریح آخرین وضعیت سلامتی زائران خانه خدا

وزارت بهداشت عربستان به تشریح آخرین وضعیت سلامتی زائران خانه خدا پرداخت و اعلام کرد که هیچ نوع بیماری که وضعیت سلامتی آنها را تحت تاثیر قرار دهد، گزارش نشده است.

به گزارش مشرق به نقل از روسیاالیوم، وزارت بهداشت عربستان سعودی اعلام کرد: وضعیت سلامتی زائران خانه خدا اطمینان بخش است و هیچ نوع بیماری که وضعیت سلامتی آنها را تحت تاثیر قرار دهد، بین آنها ثبت نشده است.

محمد العبد العالی سخنگوی این وزارتخانه در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت: بیش از ۲۵ هزار کار پزشکی در بیست و سه بیمارستان در مکه مکرمه و مدینه منوره به حج گزاران خدمات ارائه می دهند.

العبد العالی افزود: وضعیت سلامتی حج گزاران اطمینان بخش است و هیچ مورد بیماری که سلامت عمومی آنها را تحت تاثیر قرار دهد، ثبت نشده است.

او ادامه داد: بیش از ۵۳ هزار حج گزار از خدمات پزشکی ارائه شده و بیش از ۱۷۰۰ نفر از خدمات مجازی بهره مند شده اند.

سخنگوی وزارت بهداشت عربستان در پایان سخنان خود به زائران توصیه کرد ماسک بزنند و به منظور جلوگیری از آفتاب زدگی از چتر استفاده کنند.

خبر دیگر اینکه وزارت حج و عمره عربستان سعودی دو نفر از مدیران یکی از شرکت های حج را به دلیل کوتاهی در ارائه خدمات به زائران حج برکنار کرد.

این وزارتخامه سعودی در بیانیه ای اعلام کرد: رئیس اجرایی و مسئول یکی از شرکت های حج با هماهنگی هیئت مدیره این شرکت برکنار شدند.

در این بیانیه آمده است: این افراد به منظور بررسی دلایل عدم ارائه مطلوب خدمات به زائران، به دست تحقیقات سپرده شدند.

وزارت حج عربستان در ادامه بیانیه خود آورده است که اجازه کوتاهی در خدمت رسانی به زائران را نخواهد داد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس