رقابت گازی امارات و ترکیه در عراق/ دیدار سفیر استرالیا با دبیرکل یک جنبش مقاومت+تصاویر

ادعای سفیر آمریکا در بغداد مبنی بر آمادگی کشورش برای کمک به حل بحران کمبود آب در عراق، دیدار سفیر استرالیا با دبیرکل جنبش عصائب اهل الحق و تاکید برهم صالح بر ضرورت وحدت عراقی‌ها از جمله خبرهای مربوط به عراق است.

به گزارش مشرق، شبکه العهد به نقل از منابع خود از رقابت گازی میان ترکیه و امارات متحده عربی در عراق خبر داده است.

هشدار درباره ظهور نسل چهارم داعش

المعلومه گزارش داد که «ایوب الربیعی» عضو سابق کمیسیون امنیتی پارلمان عراق در سخنانی ضمن هشدار درباره قدرت گرفتن دوباره گروه تروریستی داعش در سال‌های آتی گفت: وجود ۹ تا ۱۲ هزار نوجوان در اردوگاه الهول در سوریه که باورهای مذهبی افراطی دارند، باعث می شود تا در چند سال آینده نسل چهارم داعش خود را نشان دهد.

دیدار سفیر استرالیا با رهبر یک جنبش مقاومت عراق

کشور عراق ,

خبر دیگر اینکه شیخ قیس الخزعلی دبیرکل جنبش عصائب اهل الحق امروز جمعه در دفتر خود در بغداد از خانم پائولا گانلی سفیر استرالیا در عراق استقبال کرد که طی آن دو طرف راه‌های همکاری مشترک بین دو کشور و سازوکاری برای باز کردن افق‌های اقتصادی به نحوی که به نفع عراق و مردم آن باشد، مورد بحث و بررسی قرار دادند.

ادعای آمریکا درباره کمک به حل بحران کمبود آب در عراق

خبر دیگر اینکه آلینا رومانوفسکی، سفیر آمریکا در بغداد در دیدار با مهدی رشید الحمدانی وزیر منابع آبی عراق،مدعی آمادگی کشورش برای کمک به عراق برای غلبه بر بحران کمبود آب شد.

کشور عراق ,

ایجاد مراکز دیدبانی در طول ۲۴۰ کیلومتر مرز مشترک بین عراق و ایران از دیگر خبرهایی  است که رسانه‌های عراق منتشر کرده‌اند.

کشور عراق ,

خبر دیگر اینکه السیاسه نوز گزارش داد که طبق اعلام اتحادیه اروپا، هر فرد عراقی سالانه ۱۲۰ کیلوگرم غذا را حیف و میل می‌کند.

تاکید برهم صالح بر وحدت عراقی‌ها

خبر دیگر اینکه برهم صالح رئیس جمهور عراق در توئیتی به مناسبت عید قربان، ضمن تبریک این مناسبت مذهبی، ضرورت وحدت در صفوف عراقی ها به منظور داشتن کشوری قدرتمند را مورد تاکید قرار داد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۲۱:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۷
    7 3
    یعنی امارات هم تو سر ترکیه میزنه؟
  • IR ۲۱:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۷
    4 0
    کل متن درباره ال و ظهور داعش و سفرای آمریکا و استرالیا هست و چیزی در مورد گاز نیست ولی تیتر در مورد رقابت گازی داره صحبت می‌کنه!!!
  • IR ۲۱:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۷
    2 0
    عجب!! باید ما اشتباهی در محاسباتمان کرده باشیم. داعشی ها از طرف عربستان حمایت میشوند و اغلب سعودی هستند. از عربستان، کویت، اردن و التنف سوریه وارد عراق میشوند، اما مراکز دیدبانی در طول ۲۴۰ کیلومتر مرز مشترک بین عراق و ایران کشیده میشوند و رسانه‌های عراق آنرا منتشر میکنند. ببین، ظاهرا قاطی کردند. اینها لیاقتشان همان مستعمره انگلیس، آمریکا بودن، وهابی ها، داعش، معاویه، کوفیان صدام است و حزب بعث. حیف از شهید ابو مهدی مهندس، حاج قاسم و ... .
    • مجتبی IR ۲۳:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۷
      1 3
      ذات اعراب یهودیان و اتراک همینه و غیر قابل تغییر

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس