کد خبر 1396995
تاریخ انتشار: ۱۸ تیر ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۳
فینال عصر جدید امشب پخش می‌شود

فصل سوم مسابقه استعدادیابی عصرجدید، امشب با پخش فینال، پی‌گرفته خواهد شد. قاضی و داور نهایی برای قهرمانی و مقام‌های دوم تا ششم این مسابقه بینندگان برنامه هستند.

به گزارش مشرق به نقل از روابط عمومی برنامه ۶ فینالیست فصل سوم عصرجدید، کم‌سن و سال‌ترین فینالیست‌هایی هستند که این رقابت تلویزیونی در تمام ادوار، به خود دیده است. 

با شروع اجرای هر فینالیست، دو راه رای‌دهی که شامل کد دستوری و اپلیکیشن هفشتاد است، زیرنویس و اعلام خواهد شد. کدهایی که دقیقا همان کدهای رای‌گیری مرحله نیمه‌نهایی این فینالیست‌هاست.

بینندگان این برنامه تا ۲۵ و ۲۶ تیرماه که روزهای پخش زنده برنامه اعلام نتایج خواهد بود، می‌توانند استعداد محبوب خود را به قهرمانی برسانند. هرکس می‌تواند از هر ۲راه، به بیشتر از یک فینالیست رای دهد. 

ستیلا و آنیسا از شیراز و بوشهر در رشته آکروبات نمایشی و هوایی، پیمان ابراهیمی از درچه اصفهان در رشته استندآپ کمدی، احسان یاسین از کاشان در رشته خوانندگی، ساینا شیخی از اندیمشک خوزستان در رشته دوبله، علی طولابی از کوهدشت لرستان در رشته خوانندگی و گروه پهلوانک‌های ایران‌زمین از استانهای مختلف ایران در رشته ورزش باستانی رقیبان مرحله نهایی هستند. 

انتخاب قهرمان مسابقه و رده‌بندی بین ۶ فینالیست، تماما با رای‌گیری مردمی خواهد بود و با توجه به آرای مرحله نیمه‌نهایی، پیش‌بینی می‌شود این سری یکی از سخت ترین فینال‌های عصر جدید با رقابتی بسیار نزدیک باشد.
 نتیجه نهایی و قهرمان فصل سوم عصرجدید در شب عید غدیر مشخص خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس