قطار مسافری در مسیر یزد- مشهد شرکت رجا راه‌اندازی شد

معاون اجرایی شرکت حمل‌ونقل ریلی رجا گفت: یک رام قطار مسافری در مسیر یزد-مشهد از نوع ۴ تخته ویژه با نام «سبز نوین» اخیراً توسط این شرکت مورد بازسازی کامل قرار گرفته و در این مسیر راه‌اندازی شد.

به گزارش مشرق، از شرکت حمل و نقل ریلی رجا، در راستای تکریم زائران بارگاه ثامن الحجج-حضرت امام رضا (ع) - و خدمت‌رسانی به مردم شریف استان یزد شرکت حمل‌ونقل ریلی رجا قطار یزد_مشهد و بالعکس را راه‌اندازی کرد.

«علیرضا علی‌سلیمانی» در خصوص این قطار ۴ ستاره گفت: ظرفیت این قطار ۳۲۰ نفر بوده که شامل ۱۰ واگن ۳۲ نفره است و دارای امکانات مطلوبی همچون تهویه مطبوع، سیستم صوتی و تصویری و ... است.

وی با تأکید بر اینکه این قطار در آستانه اعیاد قربان و غدیر و دهه امامت و ولایت از تاریخ ۱۶ تیرماه ۱۴۰۱ راه‌اندازی شده است، اظهار داشت: هموطنان برای خرید بلیت این قطار علاوه بر سایت رجا به نشانی www.raja.ir و سامانه ارتباط با مشتریان با تلفن ۱۵۳۹ می‌توانند  از مراکز فروش و وب سرویس‌های مجاز نیز اقدام کنند.

معاون اجرایی شرکت حمل‌ونقل ریلی رجا گفت: هموطنان برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص بهای بلیت، ساعت حرکت و سایر اطلاعات مرتبط با سفر با قطارهای رجا می‌توانند از طریق تلفن ۱۵۳۹ به‌صورت شبانه‌روزی تماس حاصل کرده یا به سایت این شرکت مراجعه کنند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس