با چشم خودم شاهد ثبت نام ماجدی در انتخابات بودم!/ چه اشکالی دارد آقای تاج باشد؟

عضو هیات رییسه سازمان لیگ می‌گوید چه اشکالی دارد آقای تاج ثبت نام کند؟ باید اجازه دهند انتخابات فدراسیون در یک فضای آزاد برگزار شود.

به گزارش مشرق، صادق درودگر درباره حضورش در فدراسیون فوتبال اظهار کرد: آقای ماجدی از من خواست برای نایب رییس دوم ثبت نام کنم و من هم آمدم ثبت نام کردم. خود آقای ماجدی هم برای ریاست و آقای صوفی هم برای نایب رییس اول ثبت نام کرد.

او درباره اخباری مبنی بر ثبت نام نکردن میرشاد ماجدی گفت: امروز صبح من با او به اینجا آمدم و ثبت نام کردم. با چشم خودم دیدم ماجدی برای ریاست فدراسیون ثبت نام کرد و من هم به خاطر او آمدم. حتما مصلحتی بوده که فدراسیون اعلام کرد او ثبت نام نکرده است. من هم بنا نداشتم بیایم و قبل از این‌که ثبت نام کنم با آقای بهاروند صحبت کردم و او به من توصیه کرد در این عرصه حضور پیدا کنم. دیگر مسائل را از ماجدی بپرسید. خود او به من زنگ زد و گفت بیا و ثبت نام کن.

بیشتر بخوانید:

واعظ آشتیانی برای ریاست فوتبال ثبت‌نام کرد

عضو هیات رییسه سازمان لیگ درباره احتمال برکناری اسکوچیچ گفت: هیچ مسئولیتی در فدراسیون فوتبال ندارم و از این مساله بی اطلاعم اما مسئولان فدراسیون در آرامش نتیجه بهتری می‌توانند بگیرند.

او در رابطه مشکلات سازمان لیگ با استقلال بیان کرد: آن‌ها هنوز پول‌شان را نداده‌اند.

درودگر در خصوص ثبت نام مهدی تاج در انتخابات ریاست فدراسیون گفت: همه افرادی که در فوتبال فعال هستند، حق دارند ثبت نام کنند. آقای تاج سابقه دارد و زحمت کشیده است. چه اشکالی دارد آقای تاج ثبت نام کند؟ پرونده ویلموتس دست من نیست. هر آدمی که دارای شرایط باشد منعی برای ثبت نام وجود ندارد. باید بگذاریم انتخابات در یک فضای آزاد برگزار شود و اعضای مجمع انتخاب کنند.

او اضافه کرد: باید اجازه دهند دیگران بیایند و هیچ کسی نمی‌تواند بگوید فلان آدم نمی‌تواند بیاید ثبت نام کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • معترض IR ۱۶:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۰
    0 0
    تاج که پدر فوتبال ایران را درآورد نباید ثبت نام کند درودگر میگه زحمت کشیده بله دزدی زحمتم داره با ویلموتس بچه خنگ ساختن زحمت هم داره خاک عالم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس