کد خبر 1398056
تاریخ انتشار: ۲۱ تیر ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۳
یک بازیکن دیگر از پرسپولیس جدا شد

باشگاه پرسپولیس در صورت جذب گزینه های یحیی گل محمدی باید با چند بازیکن خارجی خود قطع همکاری کند

به گزارش مشرق، پرسپولیس در حال حاضر ۴ بازیکن خارجی  به نام های وحدت هنانوف ، منوچهر صفروف، شیرزد تمیروف و گئورگی گولسیانی را در اختیار دارد. پرسپولیسی ها همچنین در آستانه توافق با کاسیانو دیاز مهاجم برزیلی تیم ویزلا پرتغال هم قرار دارند و قرار است این بازیکن به زودی به تهران بیاید.

به غیر از این نفرات، طبق اعلام یحیی گل محمدی ۲ بازیکن خارجی دیگر هم مدنظر او قرار گرفتند و سرمربی پرسپولیس نام یک هافبک دفاعی و یک مهاجم برزیلی را به باشگاه داده تا برای جذب آن ها اقدامات لازم انجام شود.

طبق قانون سازمان لیگ هر تیم تنها می تواند ۴ بازیکن خارجی در لیست خود داشته باشد که همین موضوع کار را برای پرسپولیس سخت خواهد کرد. گولسیانی در این فصل به جمع سرخ پوشان اضافه شده و طبیعتا یحیی قید مدافع جدید تیمش را نخواهد زد. به غیر از او و در صورت جذب همزمان کاسیانو و دو بازیکن برزیلی دیگر، لیست خارجی های پرسپولیس پر خواهد شد و باید با بازیکنانی چون تمیروف، هنانوف و صفروف قطع همکاری شود.

موضوع وقتی جالب می شود که بدانید از بین ۴ خارجی مجاز برای هر تیم، حتما یک بازیکن باید آسیایی باشد و به این ترتیب امکان جذب همزمان کاسیانو و ۲ بازیکن برزیلی که به تازگی توسط گل محمدی معرفی شدند، وجود ندارد.

به این ترتیب حضور گولسیانی و هنانوف در ترکیب پرسپولیس برای فصل آینده قطعی است و پرسپولیس تنها ۲ بازیکن خارجی جدید می تواند جذب کند. همچنین جدایی منوچهر صفروف از پرسپولیس قطعی است ولی حضور تمیروف در ترکیب پرسپولیس برای فصل آینده بستگی به خریدهای خارجی پرسپولیس در روزهای آینده خواهد داشت.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • تخت جمشید IR ۱۸:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۱
    0 0
    دیگه از تیتر کاسیانو بزودی میاد ایران خسته شدیم! هنوز ۱ بازیکن نگرفتیم؛ ۳ تا دیگه به جمع کاسیانو اضافه شدن که بزودی میان ایران! همین یکی رو جذب کنید بقیه پیشکش!
  • حميد TR ۰۰:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۲
    0 0
    تا چند بار حق دلاليشون رو باند يحيي نگيرن مگه ول ميكنن
  • IR ۱۰:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۲
    1 0
    مدیران باشعور پرسپولیس که داعیه قهرمان شدن در آسیا دارید مهاجم با کیفیت بخرید
  • IR ۱۰:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۲
    1 0
    یحیی جان اگر میخوای قبل از نیم فصل هو نشه بازیکنان بی کیفیت رد کن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس