احتمال رویارویی حریف آمریکایی با سرلک

اتحادیه جهانی کشتی در گزارشی اشاره‌ای به حضور قهرمانان جهان و المپیک در مسابقات رنکینگ‌دار تونس داشته است.

به گزارش مشرق، آخرین مرحله مسابقات رنکینگ‌دار اتحادیه جهانی کشتی از روز جمعه در تونس آغاز می‌شود که ۵ آزادکار کشورمان در این مسابقه شرکت خواهند داشت که البته رقابت در ۲ وزن به منزله چرخه انتخابی و معرفی نفرات اعزامی به مسابقات جهانی صربستان است.

در این رقابت‌ها توماس گیلمان آزادکار ۵۷ کیلوگرم آمریکا و رنک یک جهان شرکت می‌کند. وی اخیرا قهرمانی مسابقات پان‌امریکن را کسب کرده و در مسابقات جهانی نروژ هم مقابل علیرضا سرلک پیروز شد و طلا گرفت. باتوجه به حضور سرلک در مسابقات تونس، احتمال رویارویی ۲ حریف وجود دارد.

اتحادیه جهانی کشتی با اشاره به این موضوع نوشت: برای سرلک شکست گیلمان به اندازه غلبه بر احمد محمدنژاد جوان مهم نیست چرا که این ۲ کشتی‌گیر برای پوشیدن دوبنده ملی باهم رقابت خواهند کرد. سرلک در جام تختی نتیجه را به احمد جوان واگذار کرد.

برای ایران این تنها وزنی نیست که کادر فنی قرار است ترکیب خود را برای مسابقات جهانی نهایی کند بلکه یک مسابقه دیگر در وزن ۷۹ کیلوگرم بین علی سوادکوهی قهرنات آسیا و محمد نخودی نایب قهرمان جهان برگزار خواهد شد. هر ۲ کشتی‌گیر رقیبانی چون کوگیومسیدیس قهرمان اروپا از گرجستان و بالیان دارنده مدال نقره آسیا را پیش رو خواهند داشت.

احتمال رویارویی حریف آمریکایی با سرلک

براساس گزارش اتحادیه جهانی، جنو پتریاشویلی آزادکار سنگین‌وزن گرجستانی هم در مسابقات رنکینگ‌دار شرکت می‌کند. قزاقستان در ۱۲۵ کیلو ۲ شرکت‌کننده دارد تا نفر اعزامی خود را به مسابقات جهانی مشخص کند. هایدن زیلمر از آمریکا برای نخستین بار در مسابقات حضور خواهد داشت تا برای مسابقات جهانی محک بخورد. کایل اسنایدر از دیگر کشتی‌گیران مطرح آمریکاست که در این رویداد روی تشک می‌رود.

احتمال رویارویی حریف آمریکایی با سرلک

اهمیت مسابقات رنکینگ‌دار که در این مدت برگزار شده به منظور کسب امتیاز برای سیدبندی مسابقات جهانی صربستان است که شهریورماه برگزار خواهد شد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس