کد خبر 1398358
تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۹
افشای جزئیات جدید از طراحی خودرو آینده اپل

اپل تقریباً هشت سال پیش توسعه Apple Car را آغاز کرد. این پروژه در این مدت با مشکلات زیادی روبرو شده بود. اپل به تازگی اطلاعاتی در خصوص طراحی خودروی خود منتشر کرده است.

به گزارش مشرق، این خودروی برقی به منظور برقراری ارتباط بهتر بین سواران، به چهار صندلی رو به روی هم  مجهز خواهد شد. سقف آن نیز مانند فولکس واگن بیتل، به شکل منحنی طراحی شده است. طراحان اپل در حال آزمایش صندوق عقبی هستند که به منظور دسترسی آسانتر، می‌تواند به طور خودکار بالا بیاید و در صورت عدم استفاده به پایین برود.

طبق برخی گزارش ها، طراحان این خودرو در حال کار بر روی نمایشگرهای بزرگی هستند که در پشت صندلی‌ها قرار می‌گیرند و مکان آن‌ها قابل تنظیم است. جانی آیو، رهبر سابق طراحی اپل نیز هنوز به عنوان مشاور روی این پروژه کار می‌کند. او در سال ۲۰۱۹ اپل را ترک کرد و تجارت طراحی مستقل LoveFrom را آغاز کرد. جانی آیو می‌گوید: «سازندگان باید به سمت عجیب بودن طراحی خودرو بروند و سعی نکنند حسگرهای آن را پنهان کنند.»

او همچنین گفت اپل امیدوار است که بتواند با گرفتن مجوز از اداره ملی ایمنی ترافیک بزرگراه ها، خودروهایی بدون فرمان و پدال ترمز معرفی کند. شایعه شده است که تیم خودروی اپل تعدادی ویدئوی نمایشی برای معرفی فناوری خودران خود ضبط کرده است. طبق برخی گزارش ها، اپل حتی در نظر دارد قابلیتی را معرفی کند که به مسافران و راننده اجازه می‌دهد در حالی که ماشین بطور خودران رانندگی می‌کند، بخوابند. عرضه خودروی اپل احتمالا تا چند سال آینده اتفاق نخواهد افتاد.

منبع: فرارو

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۲
    2 0
    چند سال اینده تحویل خودرو به روش فوری در ایران 24 ماهه بامدل جدید پژو 207iiii فقط 50 میلیارد تومن با امکان سفارش اپشن ایر بنگ که در تصادفات با تیر سرنشینان رو خلاص میکنه تا بین قطعات ماشین له شده زجر کش نشن.
    • IR ۰۰:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۳
      0 0
      :)
  • IR ۱۱:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۳
    0 0
    قیمت موبایل اندازه ماشین هست حتما قیمت ماشین انداره هواپیما
    • IR ۱۸:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۳
      0 0
      برای ما یا بقیه دنیا؟؟؟؟ این گوشی ها ۱۰۰۰ دلارن، میشه ۳۰ تومن، ماشین توب ۱۵۰۰۰ دلار میشه ۴۵۰ میلیون.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس