کلمه‌ای بهتر از وقاحت پیدا نمی‌کنم/ در منافع شخصی‌شان سیری‌ناپذیرند

کارشناس فوتبال با اشاره به ثبت‌نام تاج در انتخابات فدراسیون گفت: اگر به فرهنگ دهخدا مراجعه کنیم، نمی‌توانیم لغتی بهتر از وقاحت برای این حالت پیدا کنیم.

به گزارش مشرق، امیر حاج‌رضایی در گفت‌وگویی درباره اینکه مهدی تاج برای شرکت در انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال ثبت‌نام کرده است، اظهار داشت: واقعاً برای من جای تعجب و حیرت دارد. اتفاقاتی که در فوتبال ایران می‌افتد آدم را انگشت به دهان می‌کند. دوره تاج پر از مسائلی بوده که پرداختن به آن در حال حاضر مناسبتی ندارد. نه تنها از روند رسیدگی به آن پرونده کذایی ویلموتس هیچ خبری نداریم و نمی‌دانیم چه کسانی قرار است آن غرامت سنگین را بپردازند، بلکه بانیان امر برای دوره جدید خود را آماده کرده‌اند!

 *چه کسانی پشت ماجرا هستند که تاج بازخواست نشد

وی ادامه داد: وقتی مصاحبه‌های‌شان را خواندم در حیرت فرو رفتم که از یک موضع طلبکارانه صحبت می‌کنند. اینکه اگر من نبودم فلان و بهمان می‌شد، نمی‌دانم چه اتفاقی پشت این صحنه‌ها هست و چه کسانی پشت ماجرا هستند و چگونه این اتفاقات رقم می‌خورد که هیچگونه بازخواستی در کار نبود و هیچ نظارتی وجود ندارد.

وی افزود: رئیس پیشین فدراسیون (تاج) که بیمار بود و ناراحتی قلبی داشت. الان می‌خواهم بگویم ما باید قدردان ایشان باشیم که با قلب بیمار، سن بالا و تن رنجور از روی تخت بلند شده‌اند که به فوتبال مملکت خدمت کنند! این نمک نشناسی است که از او تشکر نکنیم چون سلامتی خود را قربانی فوتبال ما و علاقمندان به فوتبال می‌کند. اگر مثل او با این درجه از فداکاری و گذشت چند نفر دیگر داشتیم فوتبال‌مان گل و بلبل می‌شد، حالا باید یک شکل دیگر در این خصوص صحبت کنم!

*اینها مورد پشتیبانی قرار می‌گیرند که به صحنه می‌آیند

حاج‌رضایی خاطرنشان کرد: نزدیک جام جهانی است، به هرحال در فوتبال ما گروه‌ها به دسته‌های مختلف تقسیم شدند و جامعه فوتبال و طبعاً اکثریت آنها به دنبال منافع شخصی‌شان هستند، متأسفانه برای این منافع شخصی هم هیچ سقفی نمی‌شود قائل شد که اینها یک جایی سیر شوند و کنار بروند. تصورم این است که مورد پشتیبانی قرار می‌گیرند که به صحنه می‌آیند. هرگز عادت نداشتم به کسانی که به فوتبال ما لطمه زدند و آسیب رساندند حرف بد بزنم چون در شأن خودم نیست ولی رفته رفته این فوتبال دارد آزارم می‌دهد.

*کلمه‌ای بهتر از وقاحت پیدا نمی‌کنم

وی گفت: یک اقلیت انگشت‌شمارند که تلاش کردند شریف زندگی کرده و دروغ نگویند. آنها با همه چیزی که برای کمک به این فوتبال دارند، خانه‌نشین شده‌اند و بعد افرادی با وقاحت تمام به عرصه می‌آیند. نمی‌دانم اگر به فرهنگ دهخدا مراجعه کنیم، آیا لغتی بالاتر از وقاحت می‌توانیم برای این حالت پیدا کنیم. بعد از موضع طلبکارانه صحبت می‌کنند و امید می‌دهند که ما چنین و چنان می‌کنیم، امیدی که هرگز محقق نمی‌شود و قطعاً این وضعیت برای خودشان آورده‌هایی دارد. در این مدت یک ماهی که سروصدای تغییر اسکوچیچ درآمد و آقایانی که آمدند ثبت‌نام کردند من پاسخگو نبودم؛ چه چیزی باید بگویم؟ تلفن که می‌زدند جوابی نمی‌دادم چون واقعاً نمی‌دانستم چطور می‌شود صحبت کرد، تنها با یک روزنامه حرف زدم، آن هم بیشتر روی محور اسکوچیچ بود، درست در روزی که کمیته فنی می‌خواست تشکیل جلسه دهد.

*مثل اتوری هاگل و بایرن، جام‌جهانی را از اسکوچیچ دزدیدند

مربی سابق تیم ملی فوتبال تصریح کرد: در مورد واژه «مَرد» که این روزها در فوتبال‌مان مورد بحث قرار گرفته بگویم که منظور از آن صفات عالیه انسانی است و اکنون مد شده که به آقایان می‌گویند شما نَر هستید و واژه مرد و مردانگی، در خصوص صفات برتر انسانی مورد استفاده قرار می‌گیرد و ورای جنسیت است، چه زنانی که مردانگی زیادی دارند و در جامعه آنها را زیاد می‌بینیم. اتوری هاگل سرمربی بایرن مونیخ بود و در جام حذفی به فینال رسید. چند روز به فینال مانده به هردلیلی بایرن او را کنار گذاشت و در بازی فینال بکن باوئر روی نیمکت نشست. بایرن برد و جام را به دست گرفت مراسم قهرمانی برگزار شد. همسر هاگل در تلویزیون آلمان گفت این جام را از شوهر من دزدیدند.

حاج‌رضایی افزود: این مثال را برای اسکوچیچ می‌زنم. اگر اسکوچیچ را بردارند، این جام جهانی را از او دزدیده‌اند. نباید داستان بحرین را فراموش کنیم. ما در آستانه حذف بودیم، پول هنگفتی که مرد بلژیکی می‌گیرد یا گرفته و آقایانی که پای آن قرارداد را امضا کردند، درنهایت به دو شکست بد مقابل بحرین و عراق منجر شد و این بنده خدا درآن وضعیت تیم ایران را پذیرفت.

 کلمه‌ای بهتر از وقاحت پیدا نمی‌کنم/ در منافع شخصی‌شان سیری‌ناپذیرند

*جای اسکوچیچ بودم این همه تحقیر را نمی‌پذیرفتم و می‌رفتم

حاج‌رضایی با اشاره به مسیری که با اسکوچیچ برای رسیدن به جام‌جهانی طی کرد، یادآور شد: بازی با هنگ گنگ و کامبوج را کنار بگذاریم، ما تا به حال در بحرین برنده نشده بودیم اما این تیم را سه بر صفر بردیم. اسکوچیچ سه بار عراق را برده؛ کاری که کی‌روش از پس آن برنیامده و در دو جام ملت‌ها نتوانسته به برد مقابل این تیم برسد. قصد مقایسه ندارم اما در مورد کی‌روش حرف بسیار زیاد است ولی چون اینجا نیست که پاسخ دهد، بی‌انصافی است در موردش صحبت کنم اما حتی مطرح کردن اسمش هم بی‌حیایی است. او از موضع بالا و تحقیرآمیز به ما نگاه می‌کند. من با وجودی که نیمکت تیم ملی را حق اسکوچیچ می‌دانم اما اگر جای او بودم، می‌رفتم و این همه تحقیر را نمی‌پذیرفتم که همه در موردش اظهارنظر کنند.

حاج‌رضایی گفت: حالا برمی‌گردیم به همان تک کلمه مَرد. باید مثل دانشمندی که روز روشن با چراغ‌ دنبال آدم می‌گشت باید دنبال مَرد در جامعه فوتبالی‌مان بگردیم، کسانی که صفات مردانگی دارند و پایبند به اصول اخلاقی هستند. از آن دسته از مردانی که خانه‌نشین شده‌اند هم کاری برنمی‌آید. دلیل خانه‌نشینی آنها هم همین است. حرفی که در جامعه ما تکراری است، اینکه شریف زیستن خیلی سخت است خصوصاً در این فضاهایی که ما در جامعه فوتبال‌مان داریم. تغییر اسکوچیچ خارج از اصول جوانمردی است و این امر ورزش ما را به لحاظ اخلاقی لگدکوب کرده و چهره زشتی را از خود به دنیا نشان می‌دهد. تغییر سرمربی‌ای که شکستی نداشته در آستانه جام‌جهانی کاری اخلاقی نیست، آن هم در شرایطی که مسیری سخت را برای ما هموار کرده است. هستند کسانی که دلیل می‌آورند او بازیکنان خیلی خوبی در اختیار داشته و در گروه ساده‌ای بوده است، اما همین‌ها اگر در نقش سرمربی روی نیمکت بنشینند، متوجه می‌شوند که این نیمکت چقدر استرس‌زاست.

*پشت چهره آرام اسکوچیچ پر از تلاطم است

وی اضافه کرد: در سالیان طولانی فعالیتم در فوتبال چه مربیانی را دیدم که قرص ایندرال خوردند و از استرس و فشار زیاد سِرُم زدند و روی نیمکت نشستند. ای کاش کسانی که اظهار نظر غیرواقع بینانه در این مورد دارند، یک بار روی نیمکت نشسته و در راهروهای تنگ و باریک که منجر به زمین بازی می‎شود و آن را دالان وحشت باید خواند یا در رختکن، بودند تا بدانند چه فضای استرس‌زایی هست. من نباید اسم بیاورم و نمی‌آورم. برای تیمی کار مشاوره می‌کردم. یک نکته فنی را می‌خواستم به سرمربی بگویم. او  رفیق صمیمی‌ام بود. دیدم رنگش زرد است و به او آمپول زده‌اند. بعد از چند روز گفتم چرا با خودت این کار را می‌کنی. در واقع پشت صحنه این فوتبال چیزهایی هست که ما نمی‌بینیم. یعنی درون این آدم محجوب و آرام چه تلاطمی وجود دارد که فقط جامعه فوتبال آن را می‌فهمد و چقدر بد است که تحقیرآمیز بگویند مربی خونه به خونه. چرا سویه درخشان کارش را نگاه نمی‌کنید که خیلی راحت‌تر و سریع‌تر از گذشته به جام‌جهانی رسیدیم.

*برای اولین بار نایب‌رئیس فدراسیون بازداشت و رئیسش بعد از ۱۱ ماه عزل شد

پیشکسوت فوتبال عنوان کرد: کاری به صحت و سقم ماجراهایی که از فوتبال ما مطرح می‌شود ندارم ولی همه اینها بار منفی دارد، اتفاقاتی که رخ می‌دهد و برای اولین بار در تاریخ فوتبال است که می‌بینیم نایب رئیسش بازداشت و رئیس فدراسیون بعد از ۱۱ ماه عزل می‌شود. حرف‌هایی می‌شنوم که نمی‌دانم راست است، خوشبختانه نزدیک به هیچ سیستم ورزش مملکت نیستم اما دلم می‌سوزد که اینجا به آدم شکست خورده مدال می‌دهند.

*تاریخ دارد برای هموطن ایویچ تکرار می‌شود

حاج‌رضایی گفت: ۸ سال با کی روش کار کردیم، دو جام‌جهانی رفتیم، هم با او، هم با مهاجرانی، هم با طالبی و برانکو به مرحله بعدی صعود نکردیم. تاریخ دارد برای یک هموطن دیگر مرحوم ایویچ تکرار می‌شود. می‌گویند اسکوچیچ در حد دبستان خوب بوده، حالا یکی در حد دبیرستان لازم داریم. اشتباه می‌گویید چون جام جهانی دانشگاه است و دبیرستان نیست. ضمن اینکه خودتان در حد دانشگاه هستید؟ خودتان درک مناسب از فوتبال دارید؟ اینکه کسی مخالف حرف من بگوید ناراحتم نمی‌کند ولی از حرف کسانی آزار می‌بینم که خیلی ناجوانمردانه اظهار نظر کرده و حقایق را نمی‌بییند یا تعمداً چشم‌شان را می‌بندند. خدا گواه است یک بار هم اسکوچیچ را ندیده‌ام اما به عنوان یک انسان اذیت می‌شوم که جام‌جهانی حقش هست، چرا باید همانطور که از ایویچ جام‌جهانی را گرفتید، از اسکوچیچ هم بگیرید؟ در فرانسه چه اتفاقی افتاد، آیا این سقف آرزوهای ماست که از گروه‌مان بالا بیاییم، فقط همین؟ این دردنامه خیلی طولانی است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 45
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • IR ۱۰:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۴
    22 0
    علی یارت. این فوتبالی ها واقعا نماینده تختی پوریا ولی و تمام پهلوانان استوره ای ایران نیستند. وقتی اخلاق از جامعه فوتبال و در اشل بزرگتر در جامعه کنار گذاشته می شه منتظر پلیدی های آشکارتر هم باید باشیم.
    • DE ۱۱:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۴
      23 0
      پول بیت المال و با ویلموتس بالا کشیدن، بعد قلبشون درد گرفت استعفا دادن، حالا اون پول تموم شده، قلبشون خوب شده و "به عشق مردم" دوباره برگشتن. طنز تلخ این سرزمین عزیز
    • رمضانی IR ۲۲:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۴
      0 1
      در دوگانگی اخلاقی حاج رضایی ی نمونه . زمانی که سپاهان بود و قلعنویی سرمربی او را سرمایه فوتبال ایران می دانست بعدها امیر را جزیی از مافیای حاکم بر فوتبال ایران می دانست سالوس چرب زبانیست که لنگه نداره
    • IR ۰۰:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۵
      1 0
      انقدر خسارات روحی روانی اقتصادی و ورزشی حاکمیت برخی بالاست که نمیتوان ادامه این وضع را طمع مالی صرف دانست وقتی با شادب ورزشی ملت ایران ، بسیاری از مردم دنیا شاد میشوند یا با توفیق یک بازیکن علاقه به پرچم و فرهنگ و دین ما بالامیرود و میلیاردها دلار تلاش دشمنان ملت مان بر باد میرود باید برای کمر شکستن ورزش مان از نفوذبهای متعدد که هم اکنون در کارند مانند سرگردانی تیم ملی چند روز تا آغاز جام جهانی استفاده کنند.
  • بنده خدا IR ۱۰:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۴
    20 0
    عجب حرفای حقی زده...حیف که فوتبال مملکت شده دلالخونه...
  • IR ۱۰:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۴
    9 0
    آفرین به تو مَرد، که وظیفه شرعی و اخلاقی و ملی خود را انجام دادی. بدون آنکه از تبعات آن و برخورد افراد دوم صفت واهمه داشته باشی.
  • IR ۱۰:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۴
    2 0
    آفرین به تو مَرد، که وظیفه شرعی و اخلاقی و ملی خود را انجام دادی. بدون آنکه از تبعات آن و برخورد افراد دون صفت واهمه داشته باشی.
  • IR ۱۰:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۴
    9 0
    یعنی سیستم ورزش ما تا اینقدر فشــل و هردمبیلیـه که تاج تونسته ثبت‌نام کنـه؟!!!!!!!!!!!!!!
  • جواد IR ۱۰:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۴
    6 0
    این قدر اخبار منفی از فوتبال میاد بیرون خدا میدونه چقدر خوشحال میشم
  • mojtaba SE ۱۰:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۴
    9 0
    ممنون از شما,به ایشون میگن یک ایرانی باشخصیت(یعنی صادق و مهربان و دلسوز) و شجاع ..البته من به امثال تاج کلمه مریض فرهنگی رو هم اضافه میکنم که علت است و معلول و حاصلش ریاکاری و وقاحت است برای امثالی مثل تاج ,و فاجعه برای جامعه..این جماعت رو روانشناسی هم نمی تونه کمک کنه ,اینها گدایانی هستند که با دروغ و سو استقاده از اطرافیانشون و مردم فقط دنبال زندگی نکبت بارشون هستند و حتی مثل تاج هنوز دنبال کاپ نکبت هستند..پاینده ابر قدرت ایران پاینده رهبر عزیزم
  • IR ۱۰:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۴
    7 0
    از مجلس و قوه قضاییه می‌خوایم به ماجرای ویلموتس ورود کنند
  • سید فروزان CH ۱۱:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۴
    3 0
    در کمیته فنی کدام عضوش کارنامه بهتری از اسکویچ دارد ؟
  • ناصر IR ۱۱:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۴
    10 0
    در ایران ما به دزدمدال می‌دهند به دزدزده کتک وزندان چه توقعی داریدتاج ودوست همیشه خندانش الان اومدن سرحاضری که بخورن وببرند
  • داوود IR ۱۱:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۴
    9 2
    از وقتی حمید استیلی شد سرپرست تیم ملی فاتحه اسکوچیچ خونده شد.
    • بنده خدا IR ۱۱:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۴
      5 0
      دقیقا...و ایضا کریم باقری رو پروند که تاثیر حضورش تو کنترل یه مشت فوتبالیست نادون بیجنبه حالا کاملا مشخص شده
  • طبا IR ۱۱:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۴
    2 0
    زمانیکه اختلاس رو شد و دلالی برای همه اعم از مردم و مسئولان روشن شد، تاج یهویی قلبش گرفت و .... هنوز هم پولی رو که قرار شد از خودش بگیرتد و طلب ویلموتس رو بدهند، وضعیتش معلوم نشده که پررو پررو اومده تا نه به فوتبال بلکه به جیبش خدمت کنه!!!! آقای حاج رضایی واژه وقاحت خوبه باید دنبال واژه بهتری گشت!!!!
  • احمدباغبان IR ۱۱:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۴
    4 0
    درود بر شنا جناب آقای حاج رضایی نازنین .کاش امثال شما در راس هرم فوتبال کشور بودید .واقعا مطالب شما بحق ودرست است .برخوردناجوانمردانه با مرد کروات بهترین واژه ای است که می توان در موردش گفت ‌لیاقت ما همان کسانش است که اصلا هیچ کس را داخل آدم حساب نمی کرد .ما نشان دادیم با انسانهای فهیمه و آرام نمی توانیم رفتار صحیحی داشته باشیم .به عبارت دیگه ما آب نمی بینیم اما شنا گران ماهری هستیم .اگر آقای اسکوچیچ هم ما رو جون به لب می کرد تا به جام جهانی برسیم اینجوری باهاش رفتار نمی شد .در یک کلام ما لیاقت این آدم انسان و آرام و مهربون رو نداریم ‌مربی که چند ساله تو یارانه. فرهنگ ما رو بازیکنان ما رو خوب می شناسه میگیم در حد ابتدایی واقعا باید پرسید جوانمردی کجاست .کیلویی چنده .کجا می فروشند ....
  • Mehdi IR ۱۱:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۴
    3 0
    از زمانی که بدون‌جهت و ناجوانمردانه از موقعیت خودت سو استفاده کردی و افشین قطبی که نیاز به حمایت داشت زمین زدی ... به نظرم یکی از افراد منفعت طلب بودی ... اما بعد از سالها از شما یک مصاحبه در حد یک انسان جنتلمن دیدم. این بار دمت گرم
  • ایرانی IR ۱۱:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۴
    4 0
    درود بر شرفت که بدون چشم داشت از جانب مردان و زنان پاک تینت ایران از اسکوچیچ حمایت کردی . زنده باشی مرد.
    • پری مجرد 43 ساله IR ۱۲:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۴
      0 2
      پاک طینت بیسواد
  • IR ۱۱:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۴
    3 0
    دورود بر جناب استاد حاج رضایی ...تیم ملی فوتبال ایران اگر با بهترین مربی حال حاضر جهان بره قطر، نتایجی در حد خودش خواهد گرفت. که این حد ربط زیادی به مربی ندارد ،ساختار فوتبال ایران همینه.لذا حق مربی فعلی است در جام جهانی حضور پیدا کنه.حذف او برای آینده زیان بار است.
  • شیردل GB ۱۲:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۴
    3 0
    هر رمان ما توی گروه امریکا میفتیم سرمربی رو عوض میکنن این مشکوک نیست
    • بنده خدا IR ۱۵:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۴
      5 0
      ایندفعه که انگلیس هم تو گروهمونه...یه دستایی تو کارن که تیم ملی رو دستی دستی پرپر کنن
  • IR ۱۲:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۴
    2 0
    احتمالاً تاج و گروهش به بی پولی خوردن و تلاش می کنند یه ویلموتس دیگه ردیف کنند تا دلی از عزا در بیارن و حسابی ثروتمند بشن و الا اسکوچیچ مادر مرده که خوب کارکرده بنظر میاد اطلاعات سپاه در اینمورد هم باید وارد عمل بشه و کار رو جمع کنه
  • علی IR ۱۲:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۴
    3 0
    والا تاج الان باید پشت میله های زندان باشد ونه اینکه با پر رویی اعلام میکند قصد شرکت در انتخابات فدراسیون را دارد . واقعا متاسفیم برای این وضعیت اسفبار اخلاق ویرانی که مثل سرطان کشور رو فرا گرفته .
  • علی IR ۱۲:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۴
    2 0
    درود بر سرعت که حرف حساب بدید. بنظرم باز هم پای دلال ها در میان است. هر ایرانی یا خارجی جای اسکوچیچ رو بگیره مطمئن باشید متنفر خواهد بود در نظر فوتبال دوستان ایرانی
  • IR ۱۲:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۴
    2 0
    متاسفانه این ویروس خطرناک موجود در فوتبال فقط محدود به فوتبال نیست،خارج از ورزش در بیشتر سیستم های اداری کشور وجود دارد و مانع پیشرفت کشور شده است، مدیران لایق کنار زده میشوند،افراد لایق برای بدست گرفتن خدمتی هیچ موقع اظهار وجود نمیکنند،باید جستجو کرد تا پیدا شوند و خواهش کرد تا مسولیتی را قبول کنند، افرادی که برای گرفتن پستی خودشان را به آب و آتش میزنند،مشکلات را چند برابر کرده اند و روزانه درحال افزایش هستند!
  • کامران IR ۱۳:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۴
    2 0
    کسانی که میخواهند اسکوچیچ که یک سرمربی موفق هست را برکنار کنند منافع شخصی و مشخصا منافع مالی خاص دارند.کارنامه اسکوچیچ نشان دهنده عملکرد درخشان وی است.
  • IR ۱۳:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۴
    1 0
    فدراسیون باید از فندانسیون تغییر کند باید کلا زیر و رو شود فدراسیون والیبال مدتی قیم فدراسیون فوتبال ما باشد .
    • بنده خدا IR ۱۵:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۴
      2 0
      دقیقا...کلا فدراسیون فوتبال یه مدت بره زیر نظر رئیس فدراسیون والیبال یا کشتی که جمع و جورش کنن
  • ایرانی با غیرت IR ۱۴:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۴
    2 0
    در مورد اون فردی که به قول خودش فوتبال ما را از تعلیق نجات داد و امده که دوباره به فوتبال خدمت کند انهم با ان قلبی که مانند چینی بند زده است باید گفت که ساده لوح تر از ایشان با ان لهجه شیرین اصفهانی در فدراسیون فوتبال ما وجود ندارد.
  • IR ۱۴:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۴
    1 0
    این مردک چرا تو زندان نیست
  • IR ۱۴:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۴
    2 0
    وقتی به تخلفات بموقع رسیدگی نشود برخی توهم زده و احساس درستی کار میکنند . اغماض بس است
  • IR ۱۵:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۴
    1 0
    دلال ها و لاشه خورها فعال شده اند! معلوم نیست باز کدام سازمان، ارگان و یا بانکی بخت برگشته و فلک زده ای بناست هزینه های اینها رو از جیب بیت المال فراهم کند
  • IR ۱۵:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۴
    0 0
    و ایضا کلمه ی دریده بودن
  • IR ۱۵:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۴
    0 0
    دمت گرم حرف های خوب و درستی زدی
  • IR ۱۵:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۴
    0 0
    دو صد گفته چو نیم کردار نیست چ بدرد تیم ملی نمی خورد چون کاریزمای مدیریت تیم ملی فوتبال را در جام جهانی ندارد
  • مجید IR ۱۵:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۴
    1 0
    همان هایی که او را آوردند نگذاشتند که او باز خواست شود!!!1
  • محمد IR ۱۶:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۴
    1 0
    باید دید علت تفرقه در بین بازیکنا چیه.
    • بنده خدا IR ۱۷:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۴
      4 0
      استیلی به چهار دلیل+دلالهایی که میخواهند از ترانسفر مربی جدید پول دربیاورند+تعدادی از اعضای هیات رئیسه فدراسیون برای ضربه زدن به همدیگر+تعدادی از نمایندگان مجلس برای تلکیدن از دلالها +یکی از مربیان وطنی که برای رسیدن به آرزوهای بزرگش عجله دارد+انگلیس
  • IR ۱۶:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۴
    4 0
    البته باید تصحیح کرد اون تیمی که در جام جهانی دست طالبی بود تیمی بود که مایلی کهن ‌جمع کرده بود و بعد ایویچ و... آمدند و از اون نسل طلایی و تحویل و در جام جهانی هم دست طالبی رسید آن موقع هم کارنامه خوبی داشت مایلی کهن اما برخی از بازیکنان و برخی از بیرون کاری کردن تا در آن بازی کذایی ببازیم و مایلی کهن برکنار شود البته در برکناری دوم مایلی کهن از تیم ملی هم شما و عادل فردوسی پور بی تقصیر نبودید (بعد از اتفاقات بازی سایپا و استقلال ‌و‌عرض می کنم) و بعد قطبی آمد و دستمان از جام جهانی کوتاه
  • IR ۱۷:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۴
    1 1
    حقا که از نسل طیب ، مرد و جوانمرد هستی جناب حاج رضائی عزیز
  • کمال IR ۱۸:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۴
    1 0
    سلام درود بر توای مرد قیافه ات را هرگز فراموش نمی کنم من فقط یک راننده ام ولی هر انچه راکه گفتی عین حق وحقیقت است
  • حسن IR ۲۰:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۴
    2 0
    حاج رضایی درست گفته .ما چه با اسکوچ چه بدون او یک تا دو برد در جام جهانی بدست می اوریم و سپس حذف می شویم مهم نفس ورود ماست که به دست مرد کروات رقم خورده پول ها رو بی خودی هدر ندهید.
  • IR ۱۰:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۰
    0 0
    سلام با حرفهای آقای حاج رضایی موافقم. احسنت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس