کد خبر 1398835
تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۴
بایدن

رئیس‌جمهور آمریکا پس از دیدار با مقامات صهیونیست، با رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین دیدار کرد.

به گزارش مشرق، «جو بایدن» رئیس‌جمهور آمریکا، ظهر امروز (جمعه)، به «بیت لحم» رفت و با «محمود عباس» رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین دیدار کرد.

منابع خبری می‌گویند که رئیس‌جمهور آمریکا پس از سفری دوروزه به سرزمین‌های اشغالی و دیدار با مقامات صهیونیست تنها به مدت کوتاهی با رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین دیدار خواهد داشت و به عربستان سعودی خواهد رفت.

بایدن پیش از دیدار با محمود عباس به یک بیمارستان در قدس شرقی رفت و گفت که آمریکا بیمارستان‌های شرق این شهر کمک مالی خواهد کرد.

طبق برنامه سفر بایدن، او پس از دیداری کوتاه با محمود عباس، به عربستان سعودی خواهد رفت و با «سلمان بن عبدالعزیز» شاه سعودی و «محمد بن سلمان» ولی‌عهد سعودی دیدار و گفت‌وگو خواهد کرد.

قرار است که رئیس‌جمهور آمریکا در روز دوم سفر خود به عربستان سعودی در نشستی با حضور اعضای شورای همکاری خلیج فارس و سه کشور مصر، اردن و عراق شرکت کند.

عربستان سعودی، صبح امروز، رسما به شرکت‌های هواپیمایی رژیم صهیونیستی اجازه عبور حریم این کشور را داد. اداره کل هواپیمایی کشوری عربستان سعودی اعلام کرد که ریاض این تصمیم را «برای تکمیل کردن اقدامات لازم جهت تحکیم جایگاه عربستان به عنوان قطب جهانی متصل‌کننده سه قاره و جهت تقویت ارتباطات هوایی بین‌المللی» اتخاذ کرده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ZA ۱۴:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۴
    0 0
    آخر سر ایران میمونه و حوضش. یعنی تو دنیا فقط ایران با اسارائیل مشکل داره. خدایی خنده دار هم هست.
  • نیما IR ۱۶:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۴
    0 0
    اسقاطیل ۲۵ سال آینده را نخواهد دید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس