کد خبر 1399991
تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۸
اتفاق جالب و عجیب برای بازیکن میلان

هافبک چلسی که فصل گذشته به صورت قرضی برای میلان به میدان رفت به اشتباه توسط پلیس میلان دستگیر شد.

به گزارش مشرق، ویدئوی شوکه کننده‌ای که توسط «تانکردی پالمیری» منتشر شده نشان می‌دهد چندی پیش، خودروی  تیمو باکایوکو، هافبک فرانسوی چلسی که فصل گذشته به صورت قرضی برای میلان به میدان رفت و به قهرمانی سری‌آ رسید، توسط پلیس ایتالیا متوقف شده و پلیس در حالی که اسلحه خود را به روی او نشانه گرفته، به بررسی بدنی این بازیکن می‌پردازد.

یکی دیگر از پلیس‌ها کیف پول و محتویات جیب باکایوکو را بررسی می‌کند و وقتی که پلیس دیگری به بررسی خودرو و سرنشین دیگر آن که دوست هافبک فرانسوی بوده می‌پردازد، از مدارک شناسایی‌اش متوجه می‌شود که فردی که به اشتباه دستگیر شده، هافبک تیم قهرمان سری‌آ است!

شباهت خودرو دردسرساز شد

پلیس میلان در بیانیه خود اعلام کرده است که سوم جولای (۱۵ روز قبل) در پی ارائه گزارش تیراندازی در یکی از محله‌های میلان، پلیس این شهر خودروی حامل  ۲ سرنشین که یکی از آن‌ها آن سیاه‌پوست بوده و لباس سبز رنگ به تن داشته را متوقف کرده و به همین دلیل پلیس با اسلحه او را نشانه گرفته است. گفته می‌شود شباهت خودروعلت اشتباه عجیب پلیس بوده است!

اتفاق جالب و عجیب برای بازیکن میلان

آینده باکایوکو، شاید خارج از میلان و لندن

قرارداد قرضی باکایوکو با میلان هنوز یک فصل دیگر اعتبار دارد اما با این وجود، هنوز مشخص نیست  فصل آینده هم در میلان حضور خواهد داشت یا خیر. گفته می‌شود جنارو گتوزو چندی پیش خواستار حضور او در والنسیا شده بود و حالا از مارسی به عنوان مشتری جدید هافبک فرانسوی نام برده می‌شود؛ هرچند که هنوز ایگور تودور برای به خدمت گرفتن او اطمینان کامل ندارد.

منبع: فوتبال ۳۶۰

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس