جزئیات برنامه‌های سفر رئیس جمهور به استان مرکزی/ جلوگیری از هرگونه ریخت و پاش هزینه اضافی

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی با اشاره به تاکید دولت برای جلوگیری از هرگونه ریخت و پاش هزینه اضافی در سفرهای رئیس جمهور گفت: نکته کلیدی سفر این است که هزینه‌های اضافی به استان تحمیل نشود

به گزارش مشرق،  بهنام نظری ظهر امروز در نشست شورای اطلاع‌رسانی استان مرکزی با اشاره به سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به استان اظهار داشت: استان مرکزی در روزهای پیش‌رو میزبان ریاست جمهور خواهد بود که براساس برنامه ریزی صورت گرفته جزئیات سفر توسط استاندار از طریق گفت‌وگوی ویژه خبری اطلاع‌رسانی می‌شود و مردم در جریان برنامه‌های سفر رئیس جمهور به استان قرار می‌گیرند.

وی افزود: در خصوص اطلاع‌رسانی میزهای خدمت ۱۲ بنر که از سوی نهاد ریاست جمهوری آماده شده در دستور کار نصب است و باید توجه کرد که نکته کلیدی سفر این است که هزینه‌های اضافی به استان تحمیل نشود چراکه تاکید دولت و ریاست جمهور جلوگیری از هرگونه ریخت و پاش هزینه اضافی است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی ادامه داد: توسط پلیس فتا رصد فضای مجازی در حوزه‌های مختلف انجام می‌شود و با توجه به اینکه روابط عمومی استانداری نقش مهمی در اطلاع‌رسانی دارد تولید محتوا توسط این واحد انجام و در اختیار خبرگزاری‌های استان قرار می‌گیرد.

نظری تصریح کرد: یکی از مطالبات مهم مردم در زمینه کاهش آلودگی هوا و محیط زیست است به همین سبب این موضوع باید در سفر رئیس جمهور و هیئت دولت مطرح شود همچنین باید کاهش فشار روی مردم و اقناع‌سازی مسئولان در این زمینه مورد توجه باشد.

وی عنوان کرد: رویکرد حلقه مدیریتی استان برگرفته از دولت سیزدهم است که تامین خواسته، رفاه و مطالبات مردم را در اولویت قرار داده و از هیچ تلاشی در این زمینه دریغ نمی‌کند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی ادامه داد: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری نقطه کلیدی همه موضوعات جهاد تبیین و امیدآفرینی است به همین سبب دولت با حرکت در این مسیر بر شفاف‌سازی و پرهیز از اقداماتی که ذهنیت منفی ایجاد می‌کند، تمرکز کرده و با این هدف قدم برمی‌دارد.

نظری با اشاره به انتقاد از برخی روابط عمومی‌های دستگاه‌های استان گفت: متاسفانه بعضی از روابط عمومی‌های دستگاه‌های استان فعالیت چشمگیری ندارند و در واقع سامانه‌های خود و اخبار را بروزرسانی نمی‌کنند به همین سبب باید با حضور مدیران و مسئولان دستگاه‌ها و روابط عمومی‌ها جلسه‌ای برگزار و با شناسایی مشکلات این موضوع پیگیری شود.

وی افزود: گفتمان همه اقشار مردم به ویژه قشر خبرنگاران در جهاد تبیین باید ایجاد روحیه نشاط، امیدآفرینی، پیشرفت‌ها و دستاوردهای انقلاب و تزریق روحیه امید، شادی و آرام کردن جامعه باشد.

انعکاس اخبار سفر هیئت دولت به استان نیازمند یک مرجع مشخص و پررنگ است

"سینا دلشادی" مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی هم در این نشست با اشاره به سفر رئیس جمهور به استان گفت: دستگاه‌های مختلف باید اخبار را به رابطان خبر در خبرگزاری‌ها ارسال کنند و قبل از سفر رئیس‌جمهور در روز جمعه اخبار و گزارش اقدامات تهیه و اطلاع‌رسانی انجام شود.

وی افزود: باید جزئیات برنامه‌های سفر رئیس جمهور در اختیار رسانه‌ها قرار گیرد تا تولید محتوا قبل از سفر رئیس جمهور انجام شود و رسانه‌ها مشکلی در این زمینه نداشته باشند.

دلشادی تصریح کرد: انعکاس اخبار سفر هیئت دولت به استان نیازمند یک مرجع مشخص و پررنگ است که صداوسیما در این زمینه نقش مهمی دارد و انتظار می‌رود به خوبی در این راستا قدم بردارد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس