کد خبر 1400717
تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۳

به گزارش مشرق، یک فعال رسانه ای در توئیتی نوشت:

من یک محجبه ام و با حجاب اجباری مخالفم؛

من الکل نمی خورم اما با منع مصرف الکل مخالفم؛

من یک دگرجنس گرا هستم و با ممنوعیت همجنس گرایی مخالفم؛

و در نهایت من مسلمانم و با احکام اجتماعی اسلام مخالفم.

عاقبت کمپین محجبه های مخالف گشت ارشاد

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 115
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 37
  • IR ۱۶:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۳۰
    73 34
    خخخخ واقعا درست گفتی البته این هنر فقط از اوباش افسادی بر میاد
    • IR ۲۰:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۳۰
      40 26
      و نهایت این کمپین ها در یک کلمه یعنی اسلام ترکیه ای!
    • IR ۲۲:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۱
      1 2
      من یک محجبه ام
  • IR ۱۶:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۳۰
    30 13
    واقعیت اینه ک همش درسته البته اگر مومن واقعی باشی
    • IR ۰۷:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۳۱
      6 4
      خب مشکل شما اینه که خیلی مومنی . یخورده توبه کنی مسلمون بشی برای احکام اسلامی بیشتر از سلیقه و میل شخصی احترام میذاری .
    • IR ۱۳:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۳۱
      3 1
      جای تاسف است !!!! احتمالا خدای نکرده در آخر به این نتیجه نرسی که ، من شبیه انسانم اما با اخلاق انسانی مخالفم
    • US ۰۰:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۳
      0 2
      تو یهودی نمیخواد اسلامو به ما یاد بدی
  • IR ۱۶:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۳۰
    29 21
    دقیقا همین استدلال میشه عاقبت مخالفت با قانون اسلامی حجاب
  • IR ۱۶:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۳۰
    18 19
    درود
  • IR ۱۶:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۳۰
    50 53
    خانمهای محجبه کمپین راه انداختند.تو چرا داری میسوزی؟؟؟
    • IR ۱۶:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۳۰
      30 7
      خانم جلایی پور میگی :)
    • IR ۱۷:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۳۰
      12 8
      خانم جلایی پور و اصلاحطلبان؟! ظاهرا تو از توییتش سوختی :))
    • IR ۱۸:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۳۰
      22 5
      البته پشت سر این ماجرا بیشتر آقایونن تا خانوما
    • IR ۲۱:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۳۰
      7 12
      خواهر مسعود از قلم نیفته
    • محمد IR ۱۲:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۳۱
      1 1
      جمهوری اسلامی پاکستان با اسلام آمریکایی است وگرنه این وضعش نبود جمهوری اسلامی موریتانی هم اسلام اموی وهابی است
  • DE ۱۷:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۳۰
    32 29
    چرا در بقیه کشورها اجباری نیست؟
    • IR ۱۷:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۳۰
      36 32
      بقیه کشورا نمیدوتیم اینجا جمهوری اسلامیه فهمیدی
    • IR ۱۹:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۳۰
      17 23
      کدوم کشورها؟
    • IR ۲۳:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۳۰
      5 19
      در فرانسه زن‌ باردار پیش چشم همسرش در دادگاه کشته شد، جرمش نوع حجابش بود تو امریکا دندانپزشک باحجاب در دادگاه از کار محروم شد به خاَر نوع پوشش!
    • IR ۰۷:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۳۱
      2 5
      یک حکومت اسلامی اسم ببر که حجاب اسلامی ندارن . حکومت اسلامی نه اکثریت مسلمان .
    • IR ۱۱:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۳۱
      16 3
      در کشور جمهوری اسلامی پاکستان حجاب اجباری نیست. مطمئنم نمی دونستی کشور همسایه ما, پاکستان, جمهوری اسلامیه!
  • IR ۱۷:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۳۰
    20 29
    یارو برگشته میگه من مسلمانم و مخالف ه.م.ج.نس .. نیستم!!! مردیکه تو اگه مسلمون بودی مخالف .... بودی چیزی که خدا به خاطرش عذاب نازل کرد پس قطعا مسلمون نیستی بخدا قسم اخرالزمان هست و ظهور حضرت انشالله نزدیکه
  • IR ۱۷:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۳۰
    27 16
    در عبارت آخر نوشته شده من مسلمانم و با احکام اجتماعی اسلام مخالفم. سوال این است : کجای احکام اجتماعی اسلام حجاب اجباری وجود دارد ؟
    • IR ۱۹:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۳۰
      16 20
      سوره نور رو بخون میفهمی البته اگه واقعا دنبال فهمیدن باشی
    • IR ۰۸:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۳۱
      4 2
      حجاب الزامی از احکام ثانویه فقهی اجتماعیه .
    • IR ۱۰:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۳۱
      0 9
      هرچیزی که کپی برداری از کارهای زشت جوامع کافر ،مشرک باشه، اشکال دارد! دیگه چه برسه به حجاب! در اسلام هیچ چیزی اجبار نیست! اما اگر کسی مسلمان شد،باید احکامش رو اجراء کنه! میخواست قبل از اینکه مسلمان باشه و یا میان مسلمان زندگی کنه،فکراش رو بکنه! البته خدا در قران چندبار تکرار کرد! انها،جاهای از دین که به نفعشون،اجراش میکن! و جاهایی که به ضررشون باهش مخالفت میکن! پاسخ داد چنین افرادی از دین خارج شده اند . اصطلاح ما بهشون میگم منافق! فراموش نکنید،که احکام حجاب امروز رو خود امام خمینی داد و بشدت روی پافشاری کردن.
  • IR ۱۸:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۳۰
    23 24
    ما که نگفتیم اگر کسی در خانه‌ی خودش در مقابل نامحرم روسری‌اش را برداشت، ما او را تعقیب می‌کنیم؛ ما او را تعقیب نمی‌کنیم، در خانه‌ی خودش است، کار شخصی می‌کند. آن کاری که در ملأ انجام می‌گیرد، در خیابان انجام می‌گیرد، یک کار عمومی است، یک کار اجتماعی است، یک تعلیم عمومی است؛ این برای حکومتی که به نام اسلام بر سرِ کار آمده است تکلیف ایجاد می‌کند. حرام کوچک و بزرگ ندارد؛ آنچه که حرام شرعی است نبایستی به‌صورت آشکار در کشور انجام بگیرد. حالا یک نفر یک غلطی برای خودش می‌کند کنار، آن بین خودش و خدا است؛ امّا آن که در مقابل چشم مردم است، در محیط جامعه است، حکومت اسلامی -مثل حکومت امیرالمؤمنین، مثل حکومت پیغمبر- وظیفه دارد در مقابل آن بایستد. این منطقی که می‌گوید «آقا شما اجازه بدهید مردم خودشان انتخاب بکنند»، خب در مورد شراب‌فروشی هم هست؛ شراب را هم آزاد کنیم در کشور، هر کسی خودش دلش می‌خواهد بخورد، هر کس نمی‌خواهد نخورد! این حرف شد؟ در مورد همه‌ی گناهان بزرگ اجتماعی، این حرف وجود دارد، این حرف شد؟ شارع مقدّس بر حکومت اسلامی تکلیف کرده است که مانع از رواج حرام الهی در جامعه بشود؛ حکومت اسلامی موظّف است در مقابل حرام بایستد، در مقابل گناه بایستد.
    • IR ۱۸:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۳۰
      5 0
      صحبت ها ۱۷ اسفند ۹۶
    • US ۲۱:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۳۰
      29 15
      اگه هرکس در منزل خودش آزاده ، پس چرا وقتی عده ای در منزل خودشون پارتی میگیرن و شرب خمر میکنن باهاشون برخورد میشه ؟
    • به پرچم آمریکایی IR ۲۱:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۳۰
      50 22
      اگر کسی درخانه درخفا به طوری که کسی متوجه نشه نه این که بزاره تو اینستا همه ببینن یا سروصدا کنه همه بفهمن درخفا فهمیدی پروفسور
    • IR ۱۰:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۳۱
      17 3
      21:03 یعنی کسی رفته یک نفر رو دزدید برده تویه خونشون! مامورین نباید برن دستگیره اش کن! چون خونه اشون؟! در ضمن بارها گفته شد،در خفاء پنهانی! اون شخصی که پارتی میگیره،داره جوء اجتماعی تشکیل میده! میخواد یک عادت زشت رو بین مردم رواج بده،دیگه رسما داره گناه رو رواج میده! پنهانی نیست که! مثل اینکه گروه تررویستی تیم تشکیل بدن برن خونه هم دیگه! و بعد پلیس بگه، خوب به من چه تویه خونه اشون! ادم بردن کشتن،کشتن،به من چه! من وظیفه ام بیرون از خونه است! .. یا همسایه همسایه دیگه رو ازار برسونه، اون همسایه بقلی بگه خوب خونه اش هرکاری دوست داره بکنه! در حالی که در خود غرب هم یک تماس بگیره! راحت پلیس میره برخورد میکنه! ..
  • CA ۱۸:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۳۰
    31 47
    آقا یکی بزبون ساده توضیح بده لطفا! از کجای قرآن "حکم اجتماعی" بودن حجاب استنباط شده؟
    • محمدی اصل IR ۱۹:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۳۰
      31 24
      سوره مبارکه نور و اعراف. خیلی خلاصه گفتم. بقیه شو خودت بخون
    • CA ۲۲:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۳۰
      13 10
      دوست گرامی ۱۸:۰۶ آدرسشو میدونم ولی حکم بودنش وقتی مجازاتش تعیین نشده چطور استنباط میشه؟
    • به پرچم کانادایی IR ۰۷:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۳۱
      15 6
      امام صادق جوابت می دهد ومی گوید در آیه مربوط به قوم رس هم مجازات مساحقه زنان هست هم کشف حجاب زنان
    • محمد IR ۰۸:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۳۱
      31 5
      جهت اطلاعت فقط قرآن نیست بیشتر دستورات قرآن کلی هستن و باید به سنت رسول الله و احادیث ائمه اطهار استناد و استفاده کنیم
    • IR ۰۸:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۳۱
      1 2
      فرض کنید من پمپ بنزین آتش زدم الف : بخاطر اختلاف شخصی با صاحبش - ب بخاطر اینکه محاربه کنم با حکومت اسلامی در زمان جنگ . خب اولا کجای قرآن اومده اتش زدن پمپ بنزین جرمه . ثانیا کجاش نوشته حکم خسارت ثابته و کجاش نوشته مجازات محاربه داره و این مجازات ثابته ؟
    • IR ۰۸:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۳۱
      1 5
      داداش موقع که قران توخانه ات درانزواباشد نتجه اش انکار ودروغ بستن به خدا اشکارترین دستور خدانسبت به حجاب سوره نوراعراف و،،،ایه تذکر نوع رفتار به زنان پیغمبر
    • به 22.49 IR ۰۹:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۳۱
      9 8
      همان جایی که دستور مبارزه با رشوه و مواد مخدر و قاچاق طلا و دلار را در قرآن نوشته. یعنی نمی فهمی که بسیاری از گناهان در زمان نزول قرآن رخ نداد که حکم بخواهد؟ روزه خواری تا زمان امام باقر علیه السلام به طور علنی رخ نداد. آن امام فرمود - که شد حکم فقهی- برای مجازات سه بار روزه خواری علنی و بیش از سه بار حکمش اعدام است. چون حکم فساد در زمین اعدام و بغی علیه حکومت دین اعدام است. اساسا هیچ گناهی تبدیل به ترویج گناه و فساد نمی شود الا اینکه موضوع افساد فی الارض می شود/.
    • IR ۰۹:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۳۱
      5 9
      اساسا حجاب کی معنا پیدا میکنه؟ دربرابر نامحرم ، نامحرم هم یعنی دیگران ، دیگران هم یعنی اجتماع، پس میشه اجتماعی. اساسا اگر حجاب حکم اجتماعی نبود لازم نبود که در قرآن بهش اشاره بشه. وقتی قراره حجاب یک مساله شخصی باشه دیگه چه نیازی هست به صدور حکم و آیه درباره آن؟ مگر یک زن در برابر خودش یا خانواده اش حجاب میکنه که حجاب بشه شخصی؟؟
    • IR ۰۹:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۳۱
      3 4
      بسیاری از جزئیات در قرآن نیامده است بلکه از روایات پیامبر و ائمه استنباط میشود. مجازات بی حجابی هم در قانون اساسی ایران که بر اساس شرع نوشته شده تعیین شده است.
    • IR ۱۵:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۳۱
      2 0
      سوره اعراف را خواندم . بگو: پروردگار من شما را به عدل و درستی امر کرده (نه به اعمال زشت)، و (نیز فرموده که) در هر عبادت روی به حضرت او آرید و خدا را از سر اخلاص در دین بخوانید چنان که شما را در اول بیافرید دیگر بار (در محشر) به سویش باز آیید. (۲۹)
  • محمد IR ۱۸:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۳۰
    22 10
    درستش اینه من محجبه ام با گشت ارشادی که مخالف با احکام اسلام است مخالفم
  • IR ۱۸:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۳۰
    5 5
    همان اول بگو با اسلام مخالفم.
  • IR ۱۹:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۳۰
    10 2
    دقیقا همینه
  • IR ۱۹:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۳۰
    8 5
    چه منطق ضعیفی
    • IR ۲۲:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۳۰
      1 1
      که ضعیف نیست و قویه
  • IR ۲۰:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۳۰
    15 24
    تهش این میشه: من خداپرستم ولی با خدا مخالفم خخخخ اینا فازشون چیه ناموسا؟!
  • IR ۲۰:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۳۰
    22 25
    احکام اجتماعی اسلام برای حق الناسه نه برای حق الله! دزدی یه جرم عمومیه و هیچ ربطی به عقیده و دین نداره و باید دزد رو مجازات کرد، قتل یه جرم عمومیه و ربطی به میل و عقیده نداره و باید قاتل رو مجازات کرد و..... اما نمیشه به زور کسی رو وادار به نماز خوندن کرد ! حتی بیشعورترین انسان هم با یه بار گفتن اینو میفهمه! شماها هم می فهمین ولی نفس امارتون نمیذاره که بپذیرین!
    • IR ۲۰:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۳۰
      32 17
      توهمونی که تو همشهری هم کامنت گذاشتی خخخ این شگرد دیگه قدیمی شده من خودم چادریم یا من خودم صدصدرصد موافق حجابم اینا حرف منافق هست دوما تعداد رکعت نماز هم درقرآن نیامده نام حضرت علی درقرآن نیامده پس لابد .... امام صادق جوابت را می دهد قوم رس هم عذاب زنانی که مساحقه کردند آمده هم کشف حجاب حدشون هم حد زناست وگفتی که خداوند میخواد ۸ بلیون رو ببره جهنم بله خداوند خودش فرموده وقسم یاد کرده جهنمو پر می کنم برو بچه که تابستان تموم میشه و.... حجاب هم جز احکام اجتماعیست اونی که بیشعوره ونمی فهمه امثال توهستید که قرآن را تحریف میکنید حجاب داخل خونه شخصیست نمازرا باروزه مقایسه نکن کوچولو
    • IR ۲۰:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۳۰
      9 16
      توهمونی که تو همشهری هم کامنت گذاشتی خخخ این شگرد دیگه قدیمی شده من خودم چادریم یا من خودم صدصدرصد موافق حجابم اینا حرف منافق هست دوما تعداد رکعت نماز هم درقرآن نیامده نام حضرت علی درقرآن نیامده پس لابد .... امام صادق جوابت را می دهد قوم رس هم عذاب زنانی که مساحقه کردند آمده هم کشف حجاب حدشون هم حد زناست وگفتی که خداوند میخواد ۸ بلیون رو ببره جهنم بله خداوند خودش فرموده وقسم یاد کرده جهنمو پر می کنم برو بچه که تابستان تموم میشه و.... حجاب هم جز احکام اجتماعیست اونی که بیشعوره ونمی فهمه امثال توهستید که قرآن را تحریف میکنید حجاب داخل خونه شخصیست نمازرا باروزه مقایسه نکن کوچولو
    • IR ۲۰:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۳۰
      4 17
      توهمونی که تو همشهری هم کامنت گذاشتی خخخ این شگرد دیگه قدیمی شده من خودم چادریم یا من خودم صدصدرصد موافق حجابم اینا حرف منافق هست دوما تعداد رکعت نماز هم درقرآن نیامده نام حضرت علی درقرآن نیامده پس لابد .... امام صادق جوابت را می دهد قوم رس هم عذاب زنانی که مساحقه کردند آمده هم کشف حجاب حدشون هم حد زناست وگفتی که خداوند میخواد ۸ بلیون رو ببره جهنم بله خداوند خودش فرموده وقسم یاد کرده جهنمو پر می کنم برو بچه که تابستان تموم میشه و.... حجاب هم جز احکام اجتماعیست اونی که بیشعوره ونمی فهمه امثال توهستید که قرآن را تحریف میکنید حجاب داخل خونه شخصیست نمازرا باروزه مقایسه نکن کوچولو
    • IR ۲۰:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۳۰
      6 19
      توهمونی که تو همشهری هم کامنت گذاشتی خخخ این شگرد دیگه قدیمی شده من خودم چادریم یا من خودم صدصدرصد موافق حجابم اینا حرف منافق هست دوما تعداد رکعت نماز هم درقرآن نیامده نام حضرت علی درقرآن نیامده پس لابد .... امام صادق جوابت را می دهد قوم رس هم عذاب زنانی که مساحقه کردند آمده هم کشف حجاب حدشون هم حد زناست وگفتی که خداوند میخواد ۸ بلیون رو ببره جهنم بله خداوند خودش فرموده وقسم یاد کرده جهنمو پر می کنم برو بچه که تابستان تموم میشه و.... حجاب هم جز احکام اجتماعیست اونی که بیشعوره ونمی فهمه امثال توهستید که قرآن را تحریف میکنید حجاب داخل خونه شخصیست نمازرا باروزه مقایسه نکن کوچولو
    • به ۲۰:۲۸ IR ۲۰:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۳۰
      25 11
      عاقبت قوم لوط و رس درانتظارته
    • پاسخ به ۲۰:۵۲ US ۲۰:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۳۰
      18 43
      تو نعوذبالله خدایی که میگی چه سرنوشتی در انتظار منه ؟
    • IR ۲۱:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۳۰
      32 8
      چند واحد پیش معاویه پاس کردی؟
    • IR ۲۳:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۳۰
      21 0
      مگر اجتماعی تر از حجاب هم داریم ؟ یه دزد مال چند نفرو میتونه بدزده؟ ولی یه بی حجاب به محض حضور در انظار عمومی صدها و هزاران نفر رو به گناه آلوده میکنه... قطعا جنبه اجتماعی بی حجابی از همه جرایم دیگر مثل قتل و دزدی و مواد مخدر و تخلف رانندگی و.... بیشتره.
    • به پرچم آمریکایی IR ۰۷:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۳۱
      6 2
      نه من خدانیستم ولی خداوند در قرآن فرموده به پیامبرش ابلاغ کن عاقبت قوم ها وگفته که چی کردن که عذاب شدن و مجازات دارن دردنیا حد از جمله قوم رس و قوم لوط کشف حجاب وهم چنین خداوند به حضرت شعیب می فرمایند نیکان امت تورا عذاب کردم چون می گفتن دوقطبی میشه و با گنا هکاران سازش می کردند.
    • به پرچم آمریکایی IR ۰۷:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۳۱
      1 1
      نه من خدانیستم ولی خداوند در قرآن فرموده به پیامبرش ابلاغ کن عاقبت قوم ها وگفته که چی کردن که عذاب شدن و مجازات دارن دردنیا حد از جمله قوم رس و قوم لوط کشف حجاب وهم چنین خداوند به حضرت شعیب می فرمایند نیکان امت تورا عذاب کردم چون می گفتن دوقطبی میشه و با گنا هکاران مثلا بی حجاب ها سازش می کردند.
    • IR ۰۹:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۳۱
      26 4
      فقط کسانی که هرگز نه جنین سقط شده را دیده اند و نه پشت در دادگاه های خانواده ضجه و گریه فرزندان طلاق را شنیده و نه از سرنوشت آنها خبر دارند و نه خبر از آمار پرونده های قتلهای ناموسی و عشقی دارند و نه خسارت بیش از صدها اختلاس آن را می دانند و... می توانند بگویند حجاب امر فردی و حق الله است. تو جایت جهنم است. چون بزرگترین گناه یعنی دفاع از گناه و کوچک شمردن آن را مرتکب شده ای. آن کس که تو را ببخشد خود را با کشیشهای قرون وسطی اشتباه گرفته.
    • سینا IR ۱۰:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۳۱
      2 3
      دزدی و عریان کردن خود،هردو یه جرم و خسارت وارد میکنه(عریان کردن بدتره!).
    • IR ۱۱:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۳۱
      5 2
      بچه جان اگر حجاب امر شخصی بود چه نیازی بود تو قرآن براش حکم بیاد؟؟ مگه یک زن جلوی خودش حجاب میکنه؟؟؟ حجاب برای نامحرمه. نامحرم هم یعنی اجتماع. بعدش هم کی گفته بی حجابی حق الناس نیست؟؟ این که من با زیبایی های خودم فکر مردی رو که نمیتونه با من باشه رو مشغول کنم باعث بشه خودارضایی کنه یا خانوادش به هم بریزه یا تمرکز حواس نداشته باشه یا اون زنی که بی حجابی من باعث سردی زندگیش بشه و مدام مقایسه بشه با من و کلی زن زیباتر ، حق الناس نیست؟؟ بیخودی هم نگید خوب مردا نگاه نکنند!! چطور شما یک حجاب رو قبول نمیکنید ولی مردا باید عین دستور اسلام چشم چرونی نکنند؟؟!!! اونم میخواد لذت ببره به شما چه؟؟ مگه اصن مردا کورند که تحت هیچ شرایطی شما رو نبینند؟ مگه مردها حق ندارن تو خیابون راحت واسه خودشون بگردن؟؟ شما مردها رو نمیشناسید خدا طوری خلقشون کرده که با یک نگاه ناخواسته هم کلی از جزئیات اون زن میره تو ذهنشون این هم واسه خانوما خوبه چون اگر مرد سالم تحریک نشه که نمیاد سراغتون و عشق و محبت و خانواده پایداری هم در کار نیست.
  • علی IR ۲۰:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۳۰
    7 15
    واحد محاسب منطقی شما دچار مشکل شده
    • IR ۲۲:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۳۰
      1 3
      سوختیا؟
  • IR ۲۲:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۳۰
    0 16
    اللهم عجل لولیک الفرج ____سد ایسیلو‌‌ نباشد. ______ ترکیه یزید، فرات را بست. و با امام حسین وارد جنگ شده ___ فرات را دوباره بسته اند هل من ناصر ینصرنی‌
  • IR ۲۲:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۳۰
    17 11
    واقعا شما مسلمان هستید؟بعید میدونم،چون کسی که مسلمان هست نسبت به اطرافش بی تفاوت نیست
  • IR ۲۳:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۳۰
    2 0
    بعضیا از اسلام سیاسی میترسند و بهش سنگ میزنن اگر سنگی داشته باشند... یه عده ایی احمق هم اسلام اجتماعی رو... الیوم اکملت لکم دینکم... اسلام دین کاملی است.
  • نادری IR ۲۳:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۳۰
    0 0
    دقیقا
  • کامران IR ۲۳:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۳۰
    0 0
    متاسفانه همینه
  • IR ۲۳:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۳۰
    8 18
    درود بر گشت ارشاد
    • IR ۰۹:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۳۱
      3 2
      نه خیر.
  • IR ۰۰:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۳۱
    16 21
    من دزد نیستم ولی با دزدی مخالف نیستم. من قاتل نیستم ولی با قتل مخالفی ندارم. من زنا کار نیستم ولی با زنا مخالف نیستم و خیلی چیزهای دیگر. نمیدونم با این کسی که این کمپین راه انداخته و کاملا شناخته شده هست یک بار برای همیشه درست ادبش نمیکنن
  • IR ۰۰:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۳۱
    14 8
    همون‌طور که فرانسه حجاب رو ممنوع کرده ما هم بی حجابی رو ممنوع می کنیم، هر که هم نخواست بفرمایند بروند خارج
    • IR ۱۰:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۳۱
      16 7
      مگه مملکت مال شماست
    • محمد IR ۱۲:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۳۱
      2 11
      نه ولی زمین مال خداست و اگر میخوای به حکمش به عمل نکنی از محدوده خلق شده خدا برو بیرون
  • ناشناس IR ۰۵:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۳۱
    0 0
    این خانم جلایی پور دیگه کیه
  • حامد IR ۰۶:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۳۱
    15 12
    در جامعه یک قشر به ظاهر محجبه ای وجود دارند که بیش از بدحجابان خطرناک ترند. این قشر عموما زنان اصلاح طلبان هستند که اقشاری مرفه و فاسدند و چادر و حجار و ابا و عمامه آنها وسیله ی ارتزاق و ریاکاری آنهاست. مثل فائزه هاشمی، زهرا رهنورد و زن تاج زاده و امثال اینها.
  • مانا IR ۰۸:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۳۱
    3 8
    انسان شیطان صفت که در ظاهر و پوشش اسلامی به اسلام ضربه میزنند ما که در تاریخ کم نداشتم مثل معاویه و امثالهم
  • IR ۰۹:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۳۱
    14 6
    بزرگترین خطری که می شود الان برای سلامت جامعه متصور بود همین ترویج اسلام فردی و بی تفاوت است. اسلامی که جنبه حکومتی ندارد و هنوز تفاوت جمهوری اسلامی و طاغوت پهلوی را نمی داند. بدیهی است که حضرات با هیچ اجباری و قانونی مشکلی ندارند. تنها مشکل آنها این است که خدا را به عنوان قانونگذار نمی شناسند و دین را شایسته حاکمیت نمی دانند. بدیهی است کسی که چنین تفکری دارد در اصول دین و پذیرش اصل ربوبیت خدا مشکل دارد. حالا چنین فردی اگر محجبه هم باشد صرفا از سر عادت است.
  • IR ۰۹:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۳۱
    19 3
    چند روز دیگر نوانستم رویکردهای زشت تو را تماشا کنم و رفتم. حالا دوباره آمدم می بینم وضع بدتر است. یعنی نمی فهمی استدلال و دلیل آوردن برای حجاب یعنی اجازه تشکیک در آن؟ نمی فهمی اصل درج کردن کامنتهای مخالفان حجاب یعنی اجازه دادن برای تشکیک در حاکمیت دین؟
  • FR ۱۰:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۳۱
    6 11
    نمیشود که صد نفر برای یک میلیون تصمیم بگیرند
    • US ۰۱:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۳
      11 3
      افرین .ولی خودت با حرف خودت رفتی ته چاه چون 98.2٪به حکومت اسلامی و قانون اساسی که بر اساس اصول اسلام نوشته شده رای دادن . بنابرین اون ۸شت دهم درصد اصلا جامعه محسوب نشدن که بخوان مخالفت کنن. افتاد؟؟؟
  • فریبا IR ۱۲:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۳۱
    10 8
    بشدت با شلکاری در این مورد مخالفم
  • میترا IR ۱۲:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۳۱
    2 0
    حال می کنید دیگه پست میذارید
    • IR ۱۳:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۳۱
      0 0
      چی شد واضح توضیح بده
  • IR ۱۲:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۳۱
    6 5
    حقه بازی جدید منافقین برای اینکه بگویند ملت با گشت ارشاد مخالفه .... گول نخورید با قدرت در مقابل دسیسه و توطه سگ گردانی و کشف حجاب برخورد کنید
  • علی IR ۱۴:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۳۱
    5 15
    شما صغری وکبری خوب چیدی ولی نتیجه گیری افتضاح هستش.خان قسمت دوم کمپین من مخالف گشت ارشاد هستم درسته .نه حجاب .اسلام رو هم این جوری تفسیر به رای کردین
    • IR ۱۶:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۳۱
      1 2
      باید هم مخالف باشی سرمایه دار ...‌‌گشت ارشاد وظیفه اجرای حد الهی را برعهده دارد فهمیدی جوجه
  • IR ۱۸:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۳۱
    0 1
    الگوت اسلام واقعی باشه دنبال کشور اسلامی امریکایی نمی گردی
  • عمران US ۲۰:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۳۱
    1 1
    یعنی واقعا منطق این کمپین را متوجه نشدید؟
    • IR ۲۱:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۳۱
      0 2
      مشتی منافق ...
  • IR ۲۰:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۳۱
    1 3
    ما مسلمانیم و طبق دستورات خداوند حجابمون رو رعایت می کنیم
  • IR ۲۰:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۳۱
    0 0
    ممنون که نقشه راه دادی
  • ایرانی IR ۲۱:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۳۱
    0 1
    با توجه به فراخوان رسانه های ضد انقلاب و آن طرفی از جمله شبکه "من و تو "مبنی بر شرکت خانمهای محجبه در کمپین «من باحجابم و با .... » از این پس شاهد حضور خانم هایی خواهیم بود که تا دیروز دوربین به دست بی حجابی را ترویج کرده و شعارشان «مخالف حجاب اجباری »ام بوده که اینبار با پوشیدن چادر نحوه عملکرد شان تغییر کرده است . خانمی را تصور کنید که حجاب کامل دارد و پلاکاردی هم در دستش که نوشته شده «من باحجابم اما با حجاب اجباری مخالفم » یا « من باحجابم ولی باگشت ارشاد مخالفم .» به همین سادگی !!!
    • IR ۲۲:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۳۱
      0 0
      توهمونی هستی که کانال داشتی درآپارات
  • ایرانی IR ۲۱:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۳۱
    0 3
    کسی با این افکار دیگه مسلمان نیست. کافر است.
  • CA ۰۱:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۱
    0 3
    وقتی یک نادان با بلاهتش کلی هزینه ایجاد میکنه .
  • IR ۰۸:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۱
    2 1
    من يک مسلمانم و با دزدي مخالفم اما دزدي و اختلاس مسئولين و آقازاده ها مشکلي نداره،چرا اينا رو نميگين؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ صرف نميکنه نه؟؟
    • US ۰۱:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۳
      13 0
      اینکه دزد داریم معنیش این نیس که لاابالی هم تربیت کنیم !!!!!! زمان جنگ گفتن جنگه فعلا دزدی ها مهم نیس شد این الانم میگین دزدی داریم فاجعه ها مهم نیستن! ۱۵ سال دیگه رسما ...
  • IR ۰۸:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۱
    1 3
    نماز ضروری دین است حجاب ضروری دین است
    • IR ۱۰:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۱
      2 0
      نماز را با حجاب مقایسه نکن.
    • رسول IR ۱۱:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۱
      0 2
      احسنت دقیقا همینطوره.
  • سلمان IR ۱۲:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۱
    0 1
    عاقبت بی حجابی همینه. فرهنگ غربی رو نگاه کنید. چیزی به نام خانواده دیگه وجود نداره و.........
  • IR ۱۵:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۱
    0 3
    دولت خودش لباس وارد کشور میکنه خودش هم با بد حجابی مخالفت میکنه
    • حقگو IR ۲۱:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۱
      2 0
      کسیکه لباس می‌خرد هرجور بخواد می‌خرد. یا می‌دوزد. ربطی به دولت ندارد.
  • IR ۱۷:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۱
    0 0
    یک آدم عاقل فکرآخرعاقبت کارش است وفوضلی توکارش نیست
  • گمنام IR ۲۱:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۱
    1 1
    من محجبه ام ولی به هرکمپینی نمی پیوندم
  • زهرا IR ۰۱:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۲
    15 2
    اول گفتن چادر دست و پا گیره مانتو بلند آوردن بعد دوباره گفتن این خیلی گشاد و بلند از قد و عرضش زدن هر سال کوتاه وکوتاه تر بعد به بهانه مد و مدگرایی شلوار رو از قد و عرض کم کردن کنارش آستین مانتو کوتاه و کوتاه تر شد بعد دکمه رو حذف کردن بی حیایی زیاد شد کنارش ناخن و لاک رواج پیدا کرد و روسری هم افتاد و کامل بی حجابی شد
  • IR ۰۲:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۲
    0 11
    اسمش گشت ارشاد
    • ایرانی IR ۱۲:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۵
      11 0
      خیر.! پلیس امنیت اخلاقی.
  • IR ۱۳:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۲
    13 2
    من قاتل نیستم اما با قصاص قاتل مخالفم من با سرعت قانونی رانندگی می کنم اما با جریمه متخلف مخالفم من مالیات می دهم اما با اخذ مالیات مخالفم من اختلاسگر نیستم اما با محکومیت اختلاسگر مخالفم من معتاد نیستم اما با برخورد با فروشنده مواد مخالفم من دزد نیستم اما با دستگیری دزد مخالفم من کارمند خاطی نیستم اما با برخورد انضباطی با کارمند خاطی مخالفم ... .. !!!!!!!!!!!!
  • US ۰۰:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۳
    2 2
    فقط یک آدم مشکلدار میتونه چنین شعارهایی بده. ما شهید ندادیم که اینا جولان بدهند . حجاب دستور خداست . مسئولین باید ازش حفاظت کننن اگرنه باید برن جاشونو بدن به انسانهای لایقتر و مسلمون تر ما اسلام امریکایی ک یهودی نمیخوتیم والسلام
  • US ۰۰:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۳
    14 2
    تو که نه مسلمونی نه قران خوندی جرا اتیش بیار معرکه ای. اگر مسلمون بودی میدیدی که در متن قرآن حدود حجاب شرعی برای زن مسلمان کاملا تعریف شده .... دم خروست زد بیرون. یه مشت یهودی بیدین برای ما اسلام شناس شدن میگم بی دین .چون تو دین یهود هم حجاب عین اسلامه
  • محمدرضا GB ۱۳:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۳
    1 11
    این یک مغلطه برای زیر سوال بردن رفتار خردمندانه این زنان فهیم و متدین است، چون این افراد نمی گویند مثلا من با حجاب اسلامی مخالفم، بلکه می گو.یند من با اجبار حجاب اسلامی مخالفم!!!
  • IR ۰۰:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۴
    0 0
    من مسلمانم و با زهد فروشی مخالفم از هر نوعش

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس