آخرین جزئیات از ریزش معدن کرومیت ارزوئیه / تلاش برای نجات ۲ کارگر محبوس ادامه دارد

فرماندار ارزوئیه با اشاره به آخرین جزئیات ریزش معدن کرومیت ارزوئیه گفت: ستاد بحران شهرستان تشکیل شده و تلاش برای نجات ۲ کارگر محبوس ادامه دارد.

به گزارش مشرق، رضا اسماعیل‌کاخ فرماندار ارزوئیه، با اشاره به اینکه ظهر امروز معدن کرومیت در روستای چیل‌آباد شهرستان ارزوئیه ریزش کرده است، اظهار داشت: بر اثر این حادثه سه کارگر این معدن گرفتار شدند.

وی با بیان اینکه با تلاش نیروهای امدادی یک نفر از این کارگران نجات پیدا کرده است، گفت: در حال حاضر دو نفر از این کارگران در داخل معدن محبوس هستند.

فرماندار ارزوئیه با اشاره به اینکه در حال حاضر تمام نیروهای امدادی در محل معدن حضور دارند، افزود: تلاش برای نجات جان دو کارگر محبوس شده در معدن همچنان ادامه دارد.

وی با بیان اینکه ستاد بحران شهرستان تشکیل شده است، ادامه داد: دلیل ریزش معدن هنوز مشخص نشده اما احتمال می‌رود که عدم رعایت نکات ایمنی باعث ریزش تونل شده است.

فرماندار ارزوئیه گفت: به‌دلیل ریزش بالای معدن کرومیت بیل مکانیکی که برای رهاسازی دو محبوس شده در زیر آوار فعال بود، هم زیر آوار گرفتار شد و وضعیت دو نفر هنوز مشخص نیست.

سید محمد صابری رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی کرمان نیز اظهار داشت: در پی ریزش معدن کرومیت، منطقه چیل آباد شهرستان ارزوئیه در ساعت ۱۳:۴۵ امروز پنجشنبه ۳۰ تیرماه بلافاصله نیروهای اورژانس به محل حادثه اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه مصدوم این حادثه بعد از رهاسازی به بیمارستان امام حسین (ع) شهرستان ارزوئیه منتقل شده است، گفت: متاسفانه در این حادثه دو نفر محبوس شدند که هم اکنون تیم‌های امدادی مستقر در منطقه در حال آوربرداری برای رهاسازی افراد گرفتار در زیر آوار معدن هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس