جمهوری اسلامی هزینه ایستادگی و استقلال خود را می‌پردازد

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده معظم کل قوا با اشاره به اینکه دفاع از ولایت فقیه مهم ترین پیام شهدا است، گفت: جمهوری اسلامی هزینه ایستادگی و استقلال خود را می پردازد.

به گزارش مشرق، حجت الاسلام علی سعیدی عصر پنج شنبه در مراسم یادواره ۵۲ شهید والا مقام اشکور شهرستان رودسر گفت: اگر مردم می‌خواهند به بهشت برین برسند باید هزینه پرداخت کنند.

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده معظم کل قوا با بیان اینکه رسول خدا و حضرت خدیجه نیز برای رسیدن به هدف هزینه پرداخت کردند، اظهار کرد: اگر دچار مشکلات اقتصادی هستیم باید برای رسیدن به استقلال هزینه پرداخت کنیم.

وی با بیان اینکه انقلاب ایران با همه وجود اسلامی است و بر اساس منویات پیامبر شکل گرفته است، تصریح کرد: بستر سازی، پیروزی، استقرار، استکمال و استمرار پنج مرحله‌ای است که انقلاب برای رسیدن به سرانجام و نتیجه به صورت همزمان طی کرد.

حجت الاسلام سعیدی با اشاره به اینکه ملت ایران بار انقلاب را تا رسیدن به انقلاب حضرت مهدی (عج) به دوش می کشند، ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران هزینه ایستادگی و استقلال خود را می‌پردازد.

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده معظم کل قوا پیام شهدا را دفاع از ولایت فقیه عنوان کرد و گفت: شهدا از ما می‌خواهند در مسیر انقلاب و رهبری حرکت کنیم.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 7
  • IR ۰۰:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۳۱
    0 0
    شهدا فرزندان و با ارزش ترین موجودی نزد مردم ایران در کنار جانبازان ، آزادگان ، رزمندگان و جهادگران و پشتیبانی عمومی پشت خط در شهرها از جمله . مدافع استقلال ایران برآمده از انقلاب اسلامی و تداوم با قوت و اقتدار آن تحت زعامت رهبری ولی فقیه میباشند . با تمام وجود این ارزش بی انتها را همچنان قدر و پاس می داریم
  • حاجی ازجوبشور قم IR ۰۱:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۳۱
    0 0
    باید این طور گفت
  • IR ۱۲:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۳۱
    0 0
    به لطف الهی پیروزیم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس