کد خبر 1400920
تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۴

به گزارش مشرق، محمد ایمانی تحیلگر سیاسی و فعال رسانه ای در کانال تلگرامی خود نوشت:

معارضه با حجاب، همواره در دستور زرسالاران یهودی (صهیونیسم)، سرمایه سالاری جهانی (کاپیتالیسم/لیبرالیسم) و حلقه های ماسونی بهائیت قرار داشته است. تلقی آنها این است که یکی از راه های شکستن مقاومت هر ملتی در برابر سلطه گری و بهره کشی، شکستن فرهنگ عفاف است، و از لوازم حیا زدایی و بی عفتی، حجاب زدایی است.

نتانیاهو، شهریور ۱۳۸۱ گفته بود: "آمریکا می‌تواند با پخش سریال‌های شبکه فاکس در ایران که افراد زیباروی جوان را در وضعیت‌های متنوعی از #برهنگی نشان می‌ دهند که زندگی‌های فریبنده و مادی‌گرایانه دارند و رابطه‌های بی قید جنسی برقرار می‌کنند، یک انقلاب را موجب شود. این سریال‌ها واقعاً براندازانه هستند".

این مافیای جهانی، از چند شبکه نیابتی علیه ایران استفاده می کند. جریان ضد دینی بهائیت در راس این شبکه است و دو طیف دیگر، ذیل این شبکه تعریف می شوند که با وجود تفاوت های ظاهری، ویژگی مشترک دارند؛

یکی "سازمان مجاهدین خلق" و کانال ها و اکانت های وابسته به آن؛ و دوم، بخشی از اصلاح طلبان. اولی در ایران به عنوان "نفاق قدیم" و دومی، به عنوان "نفاق جدید" باز تعریف می شوند.

چرا هر دو هر دو گروه نیابتی، در موضوع معارضه با حجاب به عنوان "منافق" معرفی شده اند؟ این دو گروه بی صداقی و دو دوزه باز، همواره میان "احکام اسلامی و وطندوستی" از یک طرف،  و اباحیگری و وطن فروشی" از طرف دیگر، در تردّد بوده اند. هر جا ممکن شد، هنجار شکنی کردند و هر جا عنتوانستند، نقاب به چهره زدند.

کانال ها و رسانه ها و اکانت های وابسته به سازمان منافقین، ماموریت دارند در کنار بهائیت و سلطنت طلبان و...، با حجاب اسلامی به هر طریق که می توانند ستیزه جویی کنند.

آنها در موضوع انهدام خانواده ها در سازمان پیشقدم بودند و دستور طلاق همسران از سوی رجوی صادر شد. اما در ادامه، برخی از همان زنان، به عنوان بردگان جنسی، به حرمسرای شخصی رجوی منتقل شدند!

پیش از آن هم، مهدی ابریشمچی (دیگر عضو مرکزیت سازمان) مجبور شده بود همسرش مریم قجر عضدانلو را طلاق دهد تا زن مسعود رجوی شو! ابعاد دامنه دار بی عفتی در سازمان، بیش از چند جلد گزارش مستند را شامل می شود

با این همه، و در حالی که سازمان مامور به تردید افکنی علیه حجاب در فضای رسانه ای است، زنان سازمان و خود مریم رجوی با روسری و حجاب در انظار عمومی ظاهر می شوند.  چرا سازمان منافقین و منافقین جدید (طیفی از اصلاح طلبان) با حفظ حجاب ظاهری، در رسانه ها علیه حجاب فضا سازی می کنند؟

چرا کمپین "من با حجابم، اما با حجاب اجباری مخالفم" راه می اندازند؟ آنها با وجود حملات سنگینی که طی دو دهه اخیر علیه دینداری و به ویژه حجاب انجام گرفته، اطلاع دقیق دارند که اکثریت قاطع ملت ایران، وفادار حجاب و عفاف هستند و در کنار پایبندی به دین، از نظر تجربی و عقلی هم بی حجابی را به زیان خود و خانواده می دانند.

از نگاه اکثریت مردم، کسی که حجاب را کنار می گذارد، وارد منطقه پر خطر برای خود و خانواده اش و دیگران می شود. حتی بسیاری از آنها که در زندگی مجردی، مراعات لوازم عفاف را نکرده اند، هنگام انتخاب همسر، فرد دارای حجاب و عفاف را بر فرد لا قید ترجیح می دهند.

منافقین قدیم و جدید، اگر آن چنان که در تبلیغات وانمود می کنند، واقعا جامعه ایرانی را بریده از فرهنگ عفاف و حجاب می دانستند، ناچار نبودند در ظاهر، مراعات حجاب را بکنند و ضمنا، با الزام آن مخالفت بورزند.

ادعای موافقت شخصی با حجاب و مخالفت با الزام عمومی آن، مانند این است که کسی بگوید قواعدی مانند "ایستادن پشت چراغ قرمز، رعایت سقف سرعت و عدم انحراف به راست  در جاده دو طرفه" را "باور/ قبول" دارد، اما با الزام و اجبار عمومی آن در حین رانندگی مخالف است!

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 34
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 16
  • عباس IR ۱۵:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۳۱
    11 3
    درود
    • IR ۱۶:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۳۱
      11 11
      تا زنها را برنگردانید به خانه هیچ راه حلی جوابگو نخواهد بود و حجاب هم آب خواهد رفت وسلام
    • روزبه IR ۱۷:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۳۱
      4 3
      چرا امکان هیچ گونه واکنش حقوقی نسبت به میزبانی آلبانی از فرقه رجوی ها وجود نداره؟
    • IR ۲۰:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۳۱
      7 6
      سلام اولا اسلام موافق حضور زنان در اجتماع است پس حرف الکی نزن دوما رعایت یا عدم رعایت حجاب ربطی به حضور یا عدم حضور در اجتماع نداره
    • IR ۱۰:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۱
      3 1
      زن اگه داخل خونه باشه که حجاب نمی خواد اصل حجاب برای اینه که اسلام با حضور زنان در جامعه مشکل نداره
    • IR ۱۷:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
      2 0
      اگر اسلام می خواست زن توی خونه باشه که حجاب واجب نمی شد..
  • IR ۱۵:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۳۱
    9 5
    مرگ بر اصلاح طلب منافق
  • IR ۱۵:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۳۱
    11 5
    حضرت آیت‌الله بهجت قدس‌سره: «امر عجیب کشف حجاب برای چه بود؟ چرا چادر زن‌های مسلمان باید برداشته شود و چرا باید اتحاد لباس به وجود آید؟ نمی‌دانستیم که از سی‌صد سال قبل در همان عهدنامه آنها این امر بود که این‌گونه کار برای استعباد و نوکری و استثمار انجام شود!» در محضر بهجت، ج١، ص۶٠ .
    • IR ۱۵:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۳۱
      10 4
      خدا رحمت کنه مرحوم بهجت رو سه صلوات براش بفرستیم
  • IR ۱۵:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۳۱
    7 3
    بعد از تجمع کمنظیر روز غدیر در خیابان ولیعصر، یکی از همونا که مخالف مذهب و ... بود نوشت: ما اقلیتیم :) حالا رفتن سراغ بیان ایدئولوژی های ضد مذهبی شون از زبان اکثریت عاشق مذهب :)) کم کم میگن من باحجاب و عاشق اسلام هستم اما دوست دارم .... و ... باشه و انگلیس و آمریکا نفت ایران رو ببره :))) اقلیت نادان :)
  • IR ۱۵:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۳۱
    8 3
    درود بر آقای ایمانی
  • SE ۱۵:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۳۱
    9 20
    در دین خدا اکراه و اجبار نیست تا چه برسه به حجاب!
    • IR ۱۶:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۳۱
      19 3
      نمیگه دین داشته باش. اجبار نمیکنه. میگه خلاف قانون در جامعه عمل نکن. در خونه ت گناه میخوای کنی بکن. بین خودت و خدات. عقیده ت هرچی میخواد باشه. بین خودت و خدات. اما در جامعه به طور علنی نه...حتی مشروبخوری در جامعه حد داره
    • IR ۱۶:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۳۱
      11 2
      در پذیرفتن دین اجبار نیست ولی وقتی پذیرفتی در رعایت قوانین دین مجبوری خودتونو به راه یزید نزنید لطفا
    • IR ۱۶:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۳۱
      11 2
      طوطی وار نیا مطلب بگذار دینی را که پزیرفتی باید احکام وقوانین آن رارعایت کنی مثل می ماند که راننده ای بگوید من هرجوری دلم بخواهد رانتدکی میکنم وربطی هم به پلیس راهنمایی ندارد
    • IR ۱۷:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۳۱
      7 3
      حجاب جز قوانین ایرانه ! مثل بقیه قوانین .
    • IR ۱۷:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۳۱
      5 0
      اشتباه مثبت دادم
    • US ۰۱:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۱
      3 0
      در اصلِ پذیرش اسلام اکراه نیست اما وقتی کسی اسلام را پذیرفت نمی تواند مصداق نؤمن ببعض و نکفر ببعض باشد . علاوه بر اینکه اسلام را صرفاً با یک آیه یا یک روایت نمی توان شناخت خود قرآن می گوید یفسر بعضها بعض یعنی برخی آیات برخی دیگر را تفسیر می کنند . مجموعه آیات و روایات را باید با هم در نظر گرفت . اسلام یک سیستم تجزیه ناپذیر است . از حکومت اسلامی هم اجرای تمامیت این سیستم را باید خواست هم کنترل اخلاقی فضای عمومی، هم عدالت سیاسی و هم عدالت اقتصادی و هم ... اینها را همان قرآنی می گوید که لااکراه را گفته . البته کسی می تواند اسلام را نپذیرد اما تحت حاکمیت اسلام باید به قوانینی خاص تمکین کند کسی هم به فضای خصوصی زندگی او دخالت نمی کند. مثلا در جامعه اسلامی فرد مسیحی هم می تواند باشد اعتقادات خود را هم حفظ کند اما شرطش عمل به قانون جزیه است که پرداخت یک مالیات خاص است . ما هم در جامعه ای بیگانه، اعتقادات خود را حفظ می کنیم اما به الزامهای آن جامعه در حوزه عمومی باید تمکین کنیم. اگر نخواهیم تمکین کنیم اصلا به آن جامعه نمی رویم. التزام به استانداردهای حداقلی پوشش در فضای عمومی - و نه خصوصی - از قبیل همین قانون جزیه است. با این استانداردهای حداقلی نمی خواهیم کسی را معتقد کنیم بلکه می خواهیم فضای عمومی را به صورت حداقلی کنترل کنیم و موانع غیر معرفتی انتخاب را برداریم .چرا حداقلی؟ به خاطر اینکه این حجابِ کوچه و خیابان که هر سال هم نسبت به سال قبل کمتر می شود حجاب شرعیِ ذکر شده در قانون نیست . فی الواقع جمهوری اسلامی حتی قانون را در زمینه حجاب به صورت سهل گیرانه اجرا کرده است. گشتهای امنیت اخلاقی هم-که البته کارامد نبوده اند- با همه مصادیق بد حجابی برخورد نکرده اند آنچه غالب بوده همان عدول از حدود شرعی و اکتفا به یک مانتو ی غیر شرعی و روسری یا شال نیم بند است . به هرحال کنترل حداقلی فضای عمومی به شیوه ای سالم و کارامد- و نه لزوما شیوه های فعلی - نافی لا اکراه فی الدین نیست. اگر دوست داشتید می توانید این کامنت را به صورت مستقل منتشر کنید.
  • IR ۱۶:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۳۱
    11 2
    به گفته رهبر انقلاب، آن کاری که در ملأ انجام می‌گیرد، یک تعلیم عمومی است. کمپین شون در واقع اینه: من گناه نمی کنم اما موافق تعلیم عمومی گناه هستم
  • IR ۱۶:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۳۱
    6 8
    شما به فرانسه و هند که حجاب را خیلی جاها ممنوع کردن ایراد میگیرید
    • IR ۱۷:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۳۱
      11 4
      اونا کعبه شما هستند . پس حق ندارید از ایران انتقاد کنید . در ضمن حکم الهی باید اجرا شود .
    • IR ۱۹:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۳۱
      12 2
      اتفاقا شما که میگید غرب آزادی هست چرا نسخه برا ما می پیچید جالبه اونجا اگر کسی لخت بشه مشکلی نیست اما اگر یه تیکه روسری رو سرش باشه دادگاهی میشه اونم توسط اونایی که شما دنبال الگو قرار دادنشان هستید این مسیری که شما می روید تهش اینکه که اگر روزی حجاب از بین رفت گیر میدید که محجبه ها در جامعه بایستی جریمه باشند خباثت شما نشات گرفته از شیطان است
    • IR ۱۲:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۲
      1 0
      ما میگیم قانون دین و شرع و حکم الهی اونا میگن قانون من درآوردی
  • IR ۱۶:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۳۱
    3 1
    برای کسی از احکام اسلامی و یا الهی حرف بزنید چه اعتقاد به خدا و اسلام دارد
    • IR ۱۷:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۳۱
      7 2
      قانون جامعه چی؟! به قانون هم اعتقاد ندارند؟! پس اگر ازشون دزدی بشه،حق ندارند اعتراض کنند،چون دزده میگه من اعتقادی به قانون ندارم!
    • IR ۱۸:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۳۱
      3 7
      در غرب و حتی شرق حجاب آزاد است و مردم زندگی آسوده دارند و راحت کنار هم زندگی میکنند و کسی در زندگی شخصی مردم وارد نمیشود .
  • IR ۱۷:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۳۱
    1 0
    خنثی هستن
  • فا شریف IR ۱۹:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۳۱
    0 0
    عدم انحراف به راست! اینکه غلط است. عدم انحراف به چپ صحیح است.
  • EXtremist IR ۲۰:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۳۱
    1 4
    مشکل تحلیل های شماست که در سطوح بالا اثر معکوس میزاره و گرنه در دشمنی دشمن که که قول میدم از 80 میلیون ایرانی 79 میلیون نفر هیچ شکی ندارن!
  • IR ۲۰:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۳۱
    8 0
    با توجه به فراخوان رسانه های ضد انقلاب و آن طرفی از جمله شبکه "من و تو "مبنی بر شرکت خانمهای محجبه در کمپین «من باحجابم و با .... » از این پس شاهد حضور خانم هایی خواهیم بود که تا دیروز دوربین به دست در خیابانه و مترو و... بی حجابی را ترویج کرده و شعارشان «مخالف حجاب اجباری »ام بوده که اینبار با پوشیدن چادر نحوه عملکرد شان تغییر کرده است . خانمی را تصور کنید که حجاب کامل دارد و پلاکاردی هم در دستش که نوشته شده «من باحجابم اما با حجاب اجباری مخالفم » یا « من باحجابم ولی باگشت ارشاد مخالفم .» به همین سادگی !!!
    • IR ۰۰:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۱
      2 0
      احسنت
  • زهرا IR ۰۲:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۱
    2 1
    من با حجابم و با اجرای قانون موافقم من با حجابم و با اجرای حکم خداوند موافقم من با حجابم و با رعایت قانون و احترام به دیگران موافقم من با حجابم و حجاب را دوست دارم
  • زهرا IR ۱۵:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۱
    3 1
    حضرت علی علیه السلام میفرمایند پوشیدگی زن برای او بهتر است و زیبایی او را پایدار میکند.
  • زهرا IR ۱۵:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۱
    3 1
    امام صادق علیه السلام میفرمایند شایسته نیست که زن مسلمان آنگاه که از خانه خویش بیرون میرود لباس خود را وسیله جلب توجه دیگران قرار دهد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس