کد خبر 1400924
تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۷
ضرر 2500000 دلاری استقلال بابت یک ستاره

استقلال به خاطر ضعف فاحش مدیریتی و البته به خاطر یک بند فسخ ۲۵۰ هزاردلاری امیر حسین حسین زاده را از دست داد.

به گزارش مشرق، شاید مدیران وقت استقلال اصلا فکر نمی کردندحسین زاده آن قدر پیشرفت کند که ترانسفرشود و آنها قطعا به اندازه ایجنت این بازیکن فوتبال شناس و بازیکن شناس نبودند که آینده این بازیکن را حدس بزنند و حالا هم دود این ماجرا به چشم استقلال می رود که ستاره خود را از دست می دهد و فقط ۲۵۰ هزار دلار نصیبش می شود.

استقلال ۲۵۰ هزار دلار می گیرد اما مسلما ۱۰ برابر این مبلغ ضرر می کند چون سال آینده شارلوا کاری را با حسین زاده می کند که قبلا با کاوه رضایی کرده بود. آنها با چند برابر قیمت همین حسین زاده را می فروشند و به جان مدیران استقلال دعا می کنند!که این قدر راحت و عجیب چنین بازیکنی را از دست دادند. روزی که نوشتیم قرارداد حسین زاده بند جدایی دارد همین هوادارانی که امروز به حسین زاده فحش می دهند، به ما تاختند اما با گذشت زمان مشخص شد که ماجرای بند جدایی صحت دارد و این اشتباه غیر قابل باور مدیران وقت استقلال بوده که باعث چنین وضعیتی شده است.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۵:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۳۱
    1 8
    ضر استقلال یا بیت المال
  • IR ۱۸:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۳۱
    11 2
    اصلا ضررش کو؟ چه ضرری کرده؟ 250 هزار دلار داره میگیره، ضرر کرده؟ اینکه این مبلغ کمه یا نه بحث دیگه اییه ولی ضررش کو؟
    • بابک IR ۲۰:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۳۱
      1 10
      وقتی فوتبال و قوانینشو بلد نیستی صحبت نکن.بازیکنی که میتونست حداقل پونصدهزار دلار برسونه به باشگاه فقط ۲۵۰ هزارتا میده.استاد این یعنی ضرر.حالاهم برو راجع به چیزی که بلدی حرف بزن.
    • IR ۲۳:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۳۱
      3 0
      دانشمند بابک 20:44، اگه به اگه باشه این بازیکن می تونست دو میلیون دلار یا سه یا اصن تو بگو ده میلیون کی به کیه، آقای قانون فوتبال بلد تو قراردادش بند 250 هزار دلاری اومده خوب به قانون عمل میشه 250 هزار دلار ه به باشگاه میرسه، ضرر موقعی معنی میده قرارداد 500 هزار بود ولی با این انتقال 250هزارتا بگیرن اوفتاد، شما هم اگه نظر ندی کسی چیزی نمیگه.
    • IR ۲۳:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۳۱
      1 0
      آقا بابک یه سوال دارم ازت این پونصد هزار رو از کجا آوردی؟ چرا پونصدتا؟ چنان از فوتبال و قوانینش صحبت کردی که الان شک کردم هوشنگ نصیرزاده هم از شاگردانت هست یا نه؟
  • IR ۲۱:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۳۱
    8 1
    دقیقا کدوم ضرر؟ با پونصد ملیون آوردنش... یک فصل بازی درخشان داشت... حالا شش هفت ملیارد میده و میره.... تا باشه از این ضررا
  • IR ۰۱:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۱
    0 0
    خدا رو شکر رفت ‌. چنان صحبت کرده مثل اینکه استقلال از صدقه سرش به جایی رسیده . گفته دینم رو ادا کردم . بچه جون کلا یه فصل تو استقلال بودی و دینت رو ادا کردی .
  • فرشاد IR ۱۲:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۱
    0 0
    شما غصه استقلال را نخورید آجرولو اهل زدو بند هست فردا با زدو بند وزیر ورزش و فدراسیون از طرف داوری و امتیازهای معیشتی از تیمهای دیگر جبران میکند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس