کد خبر 1401210
تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۰
گوشی

به تازگی گوشی گلکسی A۰۴ در بنچمارک گیک بنچ مشاهده شده است. مشخصات اعلام شده در گیک بنچ، ما را به این باور می‌رساند که گوشی گلکسی M۰۴ سامسونگ از تراشه Helio G۳۵ مدیاتک برخوردار است.

به گزارش مشرق، به نظر می‌رسد سامسونگ قصد دارد به زودی چند گوشی هوشمند سطح پایین را به بازار عرضه کند. از جمله این محصولات که در بسیاری از پایگاه‌های داده مشاهده شده اند، می‌توان به دو گوشی گلکسی A۰۴s و گلکسی A۰۴ اشاره کرد.

به تازگی گوشی گلکسی A۰۴ در بنچمارک گیک بنچ مشاهده شده است. این دستگاه با شماره مدل SM-M۰۴۵F در این لیست ظاهر شده است. چیپست آن با عنوان ARM MT۶۷۶۵V/WB و مادربرد آن با نام m۰۴ ذکر شده است. این گوشی همچنین به پردازنده گرافیکی IMG PowerVR GE۸۳۲۰ مجهز شده است.

گوشی گلکسی A۰۴ در راه بازار +عکس

مشخصات اعلام شده در گیک بنچ، ما را به این باور می‌رساند که گوشی گلکسی M۰۴ سامسونگ از تراشه Helio G۳۵ مدیاتک برخوردار است. با این وجود، این دستگاه فاقد اتصال ۵G خواهد بود. این پردازنده هشت هسته‌ای با حداکثر سرعت کلاک ۲.۳ گیگاهرتز ارائه خواهد شد. این لیست همچنین نشان می‌دهد که گلکسی A۰۴ دارای ۳ گیگابایت رم است و با سیستم عامل اندروید ۱۲ و رابط کاربری One UI ۴.۱ عرضه خواهد شد.

نتایج بنچمارک نشان می‌دهد که این دستگاه در تست تک هسته‌ای امتیاز ۸۶ و در تست چند هسته‌ای امتیاز ۴۲۳۳ را کسب کرده است. در خصوص زمان عرضه و قیمت این گوشی هوشمند هنوز اطلاعاتی منتشر نشده است. می‌توان انتظار داشت که این دستگاه به عنوان یکی از مقرون به صرفه‌ترین گوشی‌های هوشمند سامسونگ معرفی شود.

منبع:فرارو

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس