با خرید یک مهاجم شش دانگ پرسپولیس قهرمان می شود/ فقط در ایران است که فدراسیون برای تیم ملی حاشیه درست می کند

مهاجم پیشین پرسپولیس می‌گوید: پرسپولیس در فصل جدید مدعی اول قهرمانی لیگ برتر است و با بازیکنانی که به خدمت گرفته است به چیزی جز قهرمانی رضایت نمی دهد.

به گزارش مشرق، غلامرضا رضایی درباره عملکرد پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات، اظهار داشت: هر چند پرسپولیس بازیکنانی مثل علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی‌گنجی، گئورگی گولسیانی، دانیال اسماعیلی‌فر، سعید صادقی و سروش رفیعی را خریده است اما این نفرات برای تقویت تیم آمده‌اند و با آمدن یک مهاجم گلزن و شش دانگ،تیم در تمام نقاط تقویت می شود تا برای فصل جدید لیگ برتر آماده باشد.

وی افزود: در فصل گذشته پرسپولیس با تمام مشکلاتی که داشت عملکرد بدی نداشت و امتیازات خوبی را کسب کرد اما عدم ثبات مدیریت در باشگاه باعث شد تا سرخپوشان تمرکز لازم را در مقطعی از دست بدهند و چند امتیاز از رقیبش عقب افتاد.

رضایی  از تقویت رقیبان پرسپولیس نیز یاد کرده و اظهار داشت: خیلی ها روی خریدهای پرسپولیس مانور کرده اند درحالی که سایر تیم ها هم خود را تقویت کرده اند. الان شما می بینید فولاد خوزستان خریدهای بسیار خوبی داشته و سپاهان اصفهان هم تیمش را تقویت کرده است. استقلال نیز به دنبال خرید بازیکنانی است که بتواند از عنوان خود دفاع کند و کار برای قهرمانی پرسپولیس اصلا آسان نیست. با این وجود فکر می کنم پرسپولیس جبران فصل گذشته را خواهد کرد و مدعی اول قهرمانی است. این تیم به جز قهرمانی به چیز دیگری رضایت نمی دهد.

ملی پوش سابق تیم ملی در مورد اتفاقات اخیر فدراسیون و تیم ملی نیز می گوید: در تمام دنیا فدراسیون به تیم ملی آرامش می دهد ولی در ایران فدراسیون آرامش و تمرکز را از تیم ملی می گیرد که در نوع خود عجیب ولی واقعی است. واقعا نمی دانم چرا اول این مربی را اخراج و سپس بعد از چند روز وی را ابقا می کنند؟ با این کار شان سرمربی را بین ملی پوشان پایین آوردند تا کار اسکوچیچ روی نیمکت سخت تر شود. بهر حال امیدوارم تیم ملی تا آغاز جام جهانی 2022قطر به آرامش برسد و ملی پوشان با تمرکز بالا مقابل حریفان به میدان بروند و فوتبال آبرومندی را به نمایش بگذارند.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۳:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۱
    2 1
    مگر بابا مسعود هم برگرده
  • IR ۰۰:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۲
    3 0
    اینا با اینجور اظهار نظر بیشتر سعی در بدست آوردن دل هواداران هستن، کدوم کارشناس و فوتبالیستی چنین ادعایی میتونه بکنه آخه، نه فصل فوتبالی شروع شده، نه بازی تیم پرسپولیسو دیدن، نه بازی رقبا رو، آخه کی از الان قول و ادعای قهرمانی می کنه؟
  • IR ۰۹:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۲
    2 1
    مهاجم ششدانگ پیروزی مافیای نیمه خفته هست که باید فعالتر شود
  • IR ۱۴:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۲
    1 0
    حرفهای بیخود پرسپولیس نه تنها مهاجم نداره بلکه دفاع چپ و هافبک دفاعی هم نداره
  • حبیب IR ۱۵:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۲
    0 0
    منظورت شماره 12 بابا مسعود هستش ؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس