کد خبر 1401561
تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۰
کشف ۱۸ قبضه کلت جنگی توسط مرزبانان استان آذربایجان غربی

فرمانده مرزبانی استان آذربایجان غربی از کشف ۱۸ قبضه سلاح کلت کمری جنگی به همراه خشاب مربوطه توسط مرزبانان هنگ مرزی ارومیه خبر داد.

به گزارش مشرق، سردار یحیی حسین خانی گفت: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق سلاح و مهمات، ماموران هنگ مرزی ارومیه با اشراف و تسلط اطلاعاتی از نگهداری مقادیر قابل توجهی سلاح جنگی در خانه‌ای در نزدیکی مرز مطلع شدند.

او می گوید: مرزبانان با اخذ مجوز از مقام قضائی و شناسایی محل، با تاکتیک و شگردهای عملیاتی وارد خانه شده و توانستند ۱۸ قبضه سلاح جنگی از نوع کلت را کشف کنند.

سردار حسین خانی با بیان اینکه تلاش مرزبانان برای شناسایی و دستگیری عوامل این پرونده ادامه دارد، گفت: سلاح‌های مکشوفه جهت سیر مراحل قانونی به یگان دلالت و پرونده قضائی در این رابطه تشکیل شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۲
    0 0
    سلام و درود
  • غلام خان IR ۱۴:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۲
    1 0
    ساکن شدن قاچاقچی ها در نزدیک مرز کار اشتباهی است ، دولت باید اینها را از مرز دور کرده و کنترل مرز ها را به ارتش و سپاه بسپارد . وجود چنین قاچاقچی هایی امنیت و اعتماد به نفس را در ساکنین برای کسب روزی حلال همراه با کار و تلاش را پایین می آورد . هر چقدر دولت در مرزها قدرتمند ظاهر شود باعث افتخار آن ملت و شهرها خواهد بود .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس