کد خبر 1402216
تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۶
ادعای موساد درباره ترور ناموفق دیپلمات رژیم صهیونیستی در ترکیه

اعلام خبر دستگیری شبکه تروریستی وابسته به موساد از سوی وزارت اطلاعات بازتاب گسترده ای در رسانه ها داشت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • حسين DE ۱۲:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۴
    5 0
    شبكه هاى اختاپوسى نفوذيها را شناسائى و دستگير كنيد،متا'سفانه ايران شده جولانگاه جاسوسان و نفوذيها، اين حجم از جاسوسان و نفوذيها در تاريخ معاصر ايران بى سابقه است، دشمن به چيزى كمتر از نابودى كل ايران راضى نيست،هشيارى مامورين وزارت اطلاعات قابل تحسينه، ولى فراموش نكنيم كه خيلى مواقع دشمن روى بينى ما نشسته و آنرا نمى بينيم،انقلاب ايران از اين جريان نفوذ متاسفانه ضربات مهلكى دريافت كرده و همچنان داره ضربه ميخوره،ما با يك شبكه نيرومند نفوذى در ارگانها و سازمانها و نهادها و وزارت خانه ها روبرو هستيم كه فوق العاده پيچيده عمل ميكنند و همچنان بدون اينكه شناخته شده باشند دارند به عمليات خرابكارانه و خائنانه خودشان ادامه ميدهند، ٩٩ درصد ضرباتى كه ما از دشمن خارجى و بعبارتى ديگر از صهيونيستها دريافت كرديم از طريق مزدوران داخلى بوده،خرابكارى در تأسيسات هسته ائى،ترور دانشمندان عزيزمان و يا ساير عمليات خرابكارى و تروريستى تمامًا توسط مزدوران خود فروخته داخلى انجام شده،دشمن كاملًا به توانائى و نيرومندى نظامى ما آگاه أست و ميداند كه هيچ غلطى نميتواند بكند و تنها راه باقيمانده براى ضربه زدن و تضعيف كردن و در نهايت نابودى ما رخنه و نفوذ از درون است و در اين زمينه متا'سفانه توانسته تا حدود قابل توجهى موفق عمل كند،غفلت در مبارزه با جريانات نفوذى يعنى نابودى،يك لحظه تصور كنيد اگر خداى ناكرده اين مزدوران موفق ميشدند نقشه شوم خودشان را اجراء كنند چه فاجعه ائى رخ ميداد؟ جا داره كه از مأموران عزيز وزارت اطلاعات تشكر كرد و انشاالله كه هميشه در مبارزه با خائنين و وطنفروشان موفق باشند. اين
    • IR ۱۷:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۴
      0 0
      عاموو یه نفس بکش یه آب بخور از پا میفتی این همه نوشتی
    • IR ۱۸:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۴
      0 0
      ان شاءالله اصله
    • IR ۱۸:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۴
      0 0
      گذاشتن جایزه سنگین برای کسانیکه سرراه سازمانهای جاسوسی قرار میگیرند اخیرا یکنفره ازخارج از ایران آمد و گفت که در تیررس موساد قرار گرفته است اما شکی نیست کسانیکه بنحوی میخواهند برگردند می‌ترسند الان باید باشرایط زمانه پیش رفت درست است که مردم اصولاً از جاسوس‌ها بدشان میآید اما بعضی از آنها تهدید میشوند چون خانواده آنها وجودشان بلعکس و تصویر و صدا گروگان گرفته میشوند وناچارند بروند اما راه بازگشت باید با باشد مردم ما پایه امنیت هستند مثلاً شنیدم امسال مردادماه در متصور خرم آباد مردم گزارش افراد مشکوکی را دادند که داعشی بودند و بسوی تهران و به قصد خرابکاری وانفجار در مراسم سالگرد امام ره آمده بودند اما مردم پایه بودن مثل همیشه وزارت اطلاعات را یاری کرد البته من شنیدم و تقریبا موثق است درکل باید فرهنگ چگونگی برخورد با موساد و سیا در رسانه ملی با مصاحبه با افراد زرنگی که ازدام أنها رهاشدند وروشهای دیگر آموزش داده شود . من دیدم خیلی‌ها گروگان گرفته میشن ودراخبار خواندم که تهدید میشن بازم میگم گذشت وجایزه برای خیلی‌ها انگیزه میآورد . این دردام افتادن خیلی ساده پیش میآید گاهی خود فرد نمی‌داند مثلاً وقتی کمبودهای یک وزارتخانه را میخواهند برای حل مشکل نیست بلکه برای تکمیل تحریم هاست .
  • IR ۱۸:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۴
    3 0
    باید توجه داشت، ایران تنها کشوریست که با بیشترین دشمنی ها روبروست! یک صدم آن باعث سقوط دولتها در دیگر کشورها شده! تنها راه مقابله و پیروزی؛ تبعیت از فرمایشات رهبری ست. اقتدار نیروهای امنیتی و اطلاعاتی مانعی بر سر راه دشمنان بوده و هست. عوامل نفوذ در دستگاهها باید شناسائی و حذف شوند. اینکه یک فرد زورگیر خشن با سوابق و تعدد شکّات؛ با راُی قاضی، یکماه بعد، بدون اصلاح در رفتار، از زندان آزاد میشود و مجدد دست به جنایت میزند نشان از نفوذ جریانی دارد که هدف آن به هرج و مرج کشاندن کشور است. البته با کمی دقت تک تک این افراد قابل شناسائی هستند! چرا ۸ سال هیچ کار مثبتی در اقتصاد کشور صورت نگرفت و برعکس سعی به تعطیلی کارخانجات و واگذاری آنها به تعدادی دزد و آقازاده خارج نشین شد! دولت جناب رئیسی باعث دلگرمی مردم شده اما حجم تخریب بسیار زیاد است و باید همه گان از اقدامات دولت حمایت کنیم. ملت خواهان برخورد جدّی و محاکمه خائنین هستند. یکبار برای همیشه تشکیلات این اصلاح طلبان خود فروخته را جمع کرده و کشور را بیمه مادام العمر کنید.
  • US ۲۳:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۴
    0 0
    افرين برشما

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس