بیانیه ارتش به‌مناسبت سالگرد عملیات مرصاد/ تاکید برضرورت مرور جنایت‌های منافقین

ارتش جمهوری اسلامی ایران در بیانیه‌ای به مناسبت سالگرد عملیات مرصاد اعلام کرد: در صورت خیال باطل متجاوزین برای دست‌اندازی به ایران اسلامی، آن چنان درس عبرتی به آنان می‌دهیم که تا همیشه تاریخ به یادگار بماند.

به گزارش مشرق، ارتش جمهوری اسلامی ایران، همزمان با پنجم مردادماه سالروز عملیات غرورآفرین مرصاد و شکست مفتضحانه منافقین در تجاوز به ایران اسلامی، بیانیه‌ای صادر کرد.

متن بیانیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

إِنَّ رَبَّکَ لَبِالْمِرْصَادِ ( فجر- ١٤) بی تردید پروردگارت در کمین‌گاه است.

نقشه شوم دشمنان قسم خورده کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در شکست انقلاب اسلامی، پس از ناکامی‌های فراوان که در لوای توطئه‌ها، ترورها، هجمه‌ها و از همه مهم‌تر و وسیع‌تر تهاجم هشت ساله به کشور به سرانجام نرسید، چند روز پس از پذیرش قطعنامه ۵۹۸ توسط جمهوری اسلامی ایران، از آستین پلیدترین و روسیاه‌ترین انسان‌ها به در آمد و منافقین خائن و وطن‌فروش طی عملیاتی موسوم به «فروغ جاویدان»، به قصد نابودی انقلاب و فروپاشی نظام اسلامی، از مناطق غربی کشور به ایران اسلامی حمله کردند.

عملیات مذبوحانه منافقین علیه جمهوری اسلامی ایران فرصتی مناسب برای نابودی این قشر کوته‌فکر و مزدور فراهم آورد و موجب در هم پیچیده شدن طومار منافقین در کمینگاهی شد که رزمندگان اسلام با تأسی به آیه "انک لبالمرصاد" برای آنها فراهم آورده بودند.

عملیات غرورآفرین مرصاد که به صورت هوایی و زمینی در قالب اقدام کوبنده رزمندگان ارتش جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیج مردمی و نقش چشمگیر شهید صیادشیرازی و خلبانان غیور هوانیروز و نیروی هوایی در پشتیبانی از نیروهای رزمنده انجام شد، درس‌های بسیاری به همراه داشت و بیش از پیش  نقش مذبوحانه و ماهیت گروهک تروریستی منافقین به عنوان پیاده نظام و ستون پنجم دشمنان قسم خورده ایران سربلند اسلامی آشکار گشت و از سویی هوشیاری، حفظ وحدت و یکپارچگی ملی، باعث شکست دشمنان و وطن‌فروشان شد.

دشمنان کشور نیز تحلیل غلط خود از وضعیت آمادگی‌ دفاعی رزمندگان اسلام و نیروهای مسلح را با تمام وجود لمس کردند و مزدورانی را که سال‌ها با میلیون‌ها دلار هزینه پرورش داده بودند، از دست رفته دیدند.

همچنین در این روز، ۱۹ تن از رزمندگان غیور نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در سایت رادار سوباشی در مقابله با حمله ناجوانمردانه دشمن جانانه ایستادگی کرده، با تقدیم خون‌شان، نام خود و سایت سوباشی را تا ابد جاودانه ساختند. 

ارتش جمهوری اسلامی ایران با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عملیات غرورآفرین مرصاد و شهدای سایت سوباشی، بار دیگر با اشاره به اینکه بازخوانی حوادث می‌تواند ضمن ایجاد هوشمندی و بصیرت در جامعه، کشور را از گزند توطئه‌ها و فتنه‌های دشمنان مصون بدارد، به ضرورت مرور جنایت‌های منافقین و درس‌ها و عبرت‌های تاریخی عملکرد این فرقه منفور و پلید برای آگاهی و شناخت مستمر اقشار و آحاد مردم به ویژه نسل جوان جامعه اسلامی تأکید و تصریح کرده است: ارتش جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران، تحت هدایت و رهبری فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی)، با هوشیاری تمام، در صیانت از ملت، نظام و کشور لحظه‌ای تردید به خود راه نداده و در صورت خیال باطل متجاوزین برای دست‌اندازی به ایران اسلامی، آن چنان درس عبرتی به آنان خواهند داد که تا همیشه تاریخ به یادگار بماند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • AU ۲۳:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۴
    0 0
    خدا قوت سربازان اسلام
    • IR ۱۲:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۵
      2 1
      در صورت احیای مذاکرات برجام وتوافق احتمالی میشه درخواست خرید انبوه آواکس رو مطرح کرد وبا ورود آواکسها به ناوگان نیروی هوایی ودریایی سپاه قدرت بزرگی اضافه میشه وبه راحتی میشه با نصب موشکهای کروز دریایی وبالستیک روی آواکسها به راحتی میشه رژیم فرضی صهیون رو محو کرد آواکس اوجب کفایی
  • ش. AE ۰۰:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۵
    0 0
    در باغ‌وحش اشرف بودن این حیوانات رو شما ول کردید حالا رفتن توی باغ وحش آلبانی دانشمندان رو ترور و خرابکاری در تاسیسات و غیره می‌کنند بیانیه و رجز خوانی نداره ریشه و بن این حیوانات رو بکنید
  • DE ۰۰:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۵
    0 0
    بیانیه ارتش به‌مناسبت سالگرد عملیات مرصاد/ تاکید برضرورت مرور جنایت‌های منافقین/// دوستان توجه توجه توجه منافقین و بهائی ها و اراذل و اوباش اینترنتی جاسوسان و کفش لیسان صهیون .از چند روز قبل برای منحرف کردن اذهان مردم از سالروز شکست مفتضحانه تاریخی خود با پشتیبانی یک لشکر عراق وتارو مار شدن عین منافقین صدر اسلام که چنان شکستی از سپاه اسلام خوردند که دیگر درتاریخ نتوانستند بلند شوند, باز به سراسر اینترنت و سایت های فارسی حمله کرده و با نوشتن کامنت های انحرافی دارند اذهان را منحرف میکنند لذا روزنامه نگاران محترم بایستی روزها ی طولانی با مقالات و مقولات و اسناد این حرامیان وطنفروش را افشا نمایند . بازمانده های شیره ای ساواک و جامانده های ممرضا شا هم از پشت منقل به کمک منافقین آمده اند.
  • حمیدرضا IR ۱۳:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۵
    0 0
    *** تاریخ حقیقتی است با قدمت هزاران سال ... از برگه های افتخار آن دفاع از آرمان و کیان و خاک است ... مدال زرین بر تاریخ نویسان مبارک باد .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس