کد خبر 1402941
تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۸
چند خبر کوتاه از استقلال؛ جدایی ۲بازیکن قوت گرفت و آجورلو دست به جیب شد

تیم فوتبال استقلال در آخرین دیدار تدارکاتی خود در اردوی ترکیه امروز(پنجشنبه) به مصاف سومقاییت جمهوری آذربایجان می‌رود و مدیرعامل آبی‌ها نیز نظاره‌گر این بازی است.

به گزارش مشرق، بازیکنان تیم استقلال که مدتی است اردوی پیش فصل خود را در ترکیه پشت سر می‌گذارند، روز گذشته با مصطفی آجورلو مدیرعامل باشگاه دیدار کردند.

آجورلو پس از مراسم قرعه کشی لیگ برتر به همراه بیژن طاهری راهی آنکارا شد تا از نزدیک شاهد شرایط تیم در اردوی خارجی باشد.

شاگردان ساپینتو پولدار شدند

مدیرعامل استقلال روز گذشته در حاشیه بازی با حریف ترکیه‌ای، ضمن دیدار با اعضای تیم با بازیکنان صحبت کرد و به آن‌ها قول حمایت همه جانبه داد.

سفر آجورلو به ترکیه شارژ مالی بازیکنان را به همراه داشت.

همراهان آجورلو در ترکیه چه کسانی بودند؟

از زمانیکه بازیکنان استقلال در ترکیه اردوی خودشان را برپا کردند، هیچکدام از اعضای هیئت مدیره و معاونان باشگاه استقلال به بهانه حضور در اردوی آماده سازی تیم، راهی ترکیه نشدند.  

علاوه بر حفظ شان و جایگاه مدیریت، شرایطی که ساپینتو در اردو ایجاد کرده و رفت و آمدها را در کنترل خودش دارد، باعث شده جایی برای حضور مدیران بین بازیکنان نباشد.

از زمان آغاز اردوی ترکیه، آجورلو تنها عضو بدنه مدیریتی استقلال است که به منظور برای بررسی شرایط و شنیدن صحبت‌های کادرفنی و بازیکنان به آنکارا رفته است.

دو بازیکن دیگر از استقلال جدا می‌شوند

پیش از سفر استقلال به ترکیه و برپایی اردوی آماده سازی پیش فصل، ۷ بازیکن به دلیل اینکه جایی در تفکرات تاکتیکی و تیمی ساپینتو نداشتند از جمع آبی‌پوشان جدا شدند.

با این حال در هنگام برگزاری تمرینات در اردوی خارجی نیز اخبار و شایعات مختلفی در مورد جدایی چند بازیکن دیگر از استقلال مطرح شد.

قرار است پس از بازگشت تیم به تهران و بررسی‌های لازم توسط کادرفنی، دو بازیکن دیگر از استقلال جدا شوند که یکی از آن‌ها قطعا یک مهاجم خواهد بود. خروجی دوم نیز احتمالا از خط هافبک تیم است اما برنامه قطعی در این مورد پس از تصمیم‌گیری کادرفنی مشخص خواهد شد.

اسکوچیچ تماشاگر تقابل استقلال و تیم آذربایجانی

آبی‌های تهران آخرین روزهای اردوی ترکیه را پشت سر می‌گذارند و قرار است طبق برنامه‌ریزی انجام شده فردا راه برگشت را در پیش بگیرند.

شاگردان ساپینتو که روز گذشته مقابل حریفی از دسته یک ترکیه شکست خوردند، امروز نیز دیدار تدارکاتی دیگری را مقابل سومقاییت برگزار خواهند کرد.

دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی که به ترکیه سفر کرده است تماشاگر این بازی خواهد تا شرایط و آمادگی ملی‌پوشان استقلال را در اردوی پیش فصل از نزدیک بررسی کند.

بازیکنان استقلال پس از بازگشت به تهران احتمالا روز شنبه به استراحت می‌پردازند و سپس تمرینات خود را در ورزشگاه انقلاب از سر می‌گیرند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس