کد خبر 1403038
تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۵
پایان سی امین سفر استانی دولت/ رییس جمهور همدان را ترک کرد

رییس جمهوری اسلامی ایران در پایان سی امین سفر استانی خود، دقایقی قبل فرودگاه همدان را به مقصد تهران ترک کرد.

به گزارش مشرق، آیت‌الله «سیدابراهیم رییسی» رییس جمهوری اسلامی ایران صبح امروز(پنج‌شنبه ۶ مرداد) در سی‌امین سفر استانی خود، وارد همدان شد.

آیین استقبال رسمی از رییس جمهور با حضور آیت‌الله «حبیب الله شعبانی موثقی» نماینده ولی فقیه در استان و «علیرضا قاسمی فرزاد» استاندار همدان، فرماندهان نظامی و انتظامی، اعضای شورای تامین و جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی استان در فرودگاه همدان برگزار شد.

رییس دولت سیزدهم در ادامه برای سخنرانی و دیدار با مردم کبودرآهنگ به این شهرستان سفر کرد و پس از آن با حضور در پایگاه شهید نوژه از بخش های مختلف آن بازدید و با فرماندهان و افسران پایگاه دیدار کرد.

رییس جمهور همچنین به صورت سرزده به روستای کردآباد کبودرآهنگ رفت در اجتماع پرشور مردم این روستا صحبت کرد.

دیدار عمومی و گفت وگو با مردم شهرستان همدان در سالن ورزشی سردار قاسمی از دیگر برنامه های سفر یک روزه رییس جمهور به استان بود و پس از جلسات دیدار با نخبگان، خانواده شهدا و ایثارگران و شورای اداری برگزار شد.

نشست خبری با اصحاب رسانه پایان بخش سی امین سفر استانی دولت مردمی به پایتخت تاریخ و تمدن بود که رییس جمهور اعلام کرد اعتبارات مورد نیاز ۱۷۹ طرح و پروژه مصوب شد.

 همچنین جمعی از وزرای دولت به نمایندگی از رییس جمهور به شهرستان های تابعه استان همدان سفر می کنند و ضمن دیدار با مردم و شرکت در جلسات کاری، مسایل و مشکلات منطقه را بررسی و نتیجه کار را در شورای اداری استان به رییس جمهور ارایه می کنند.

به گزارش ایرنا، رییس جمهور در چندماهه اخیر و از ابتدای فعالیت دولت سیزدهم ضمن یک سفر به شهرستان های استان تهران، به ترتیب به استان‌های خوزستان، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، ایلام، کهگیلویه و بویراحمد، بوشهر، فارس، اردبیل، سمنان، زنجان، لرستان، یزد، قم، هرمزگان، گیلان، گلستان، مازندران، خراسان رضوی، البرز، قزوین، آذربایجان غربی، خوزستان (سفر سرزده به آبادان / ‌‬ متروپل)، آذربایجان شرقی، چهارمحال و بختیاری، اصفهان، خراسان شمالی، کردستان، کرمانشاه و مرکزی سفر کرده است.  

استان همدان سی امین مقصد سفرهای استانی رییس جمهور و هیات دولت بود.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس