کد خبر 1403118
تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۹
حمید درخشان

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید این تیم نیاز به جذب مهاجم خارجی تراز اول دارد.

به گزارش مشرق، حمید درخشان در گفت‌وگویی درباره عملکرد پرسپولیس در نقل‌ونتقالات اظهار کرد: خریدهای پرسپولیس‌ با نظر یحیی گل‌محمدی انجام شده و قطعا او با توجه به شرایط تیم و ضعف‌هایی که وجود داشت، نام بازیکنان مد نظرش را به باشگاه داده تا جذب شوند. در مجموع فکر می‌کنم بازیکنان خوبی به پرسپولیس آمدند و اگر خوب مدیریت شوند می‌توانند به تیم کمک کنند. نکته مهم این است که در زمان باقی مانده پرسپولیس خط حمله خود را تقویت کند تا از این بابت هم مشکلی نداشته باشد.

او درباره اینکه میان سنی خریدهای پرسپولیس بالا است هم گفت: این موضوع می‌تواند مشکل‌ساز شود. تیمی که می‌خواهد موفق شود باید تلفیقی از بازیکنان جوان و با تجربه باشد.

درخشان در بخش دیگری از صحبت‌های خود به جذب بازیکن خارجی برای پرسپولیس اشاره کرد و گفت: یکی از نکات مهم فوتبال ما این است که در سال‌های اخیر مهاجم شش دانگ نساخته است. اگر سردار آزمون و مهدی طارمی را کنار بگذاریم، آیا در لیگ ما مهاجمی حضور دارد که پرسپولیس برای جذب او اقدام کند؟ مهاجمی که پرسپولیس نیاز دارد باید بازیکنی باشد که از فرصت‌ها به خوبی استفاده کند و گلزن باشد.

او همچنین گفت: در این شرایط اگر قرار است باشگاه پرسپولیس به سمت جذب مهاجم خارجی برود، باید بازیکنی جذب شود که یک سر و گردن از سایرین بالاتر باشد و کیفیت فنی بسیار بالایی داشته باشد. جذب یک مهاجم معمولی که صرفا بیاید در تمرینات و روی نیمکت بنشیدند، پول دور ریختن است. اگر پرسپولیس واقعا به دنبال جذب مهاجم خارجی است، باید یک بودجه قابل قبول کنار بگذارد و به دنبال مهاجم تراز اول باشد.

درخشان در بخش دیگری از صحبت‌هایش درباره شانش قهرمانی پرسپولیس در لیگ بیست‌ودوم هم گفت: از الان نمی‌توان درباره قهرمان صحبت کرد. هر تیمی هم بازیکنان خوبی جذب کرده، باید بیایید و بازی کند و توانایی‌های فنی خود را نشان بدهد. اگر بر اساس اینکه تیم‌ها در نقل‌وانتقالات چطور عمل کرده‌اند می‌شد درباره قهرمان صحبت کرد که اصلا بازی‌ها برگزار نمی‌شد و تیمی که بازیکنان خوبی جذب کرده را قهرمان معرفی می‌کردند. درست است در لیگ امسال برخی تیم‌ها نظیر سپاهان بازیکنان خوبی جذب کرده‌اند اما برای تعیین قهرمان باید صبر کنیم بازی‌ها انجام شود تا شرایط تیم‌ها را به دقت ارزیابی کنیم.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۰:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۷
    0 0
    مهاجم معمولی هم نمیخرن چه برسه به بازیکن درخشان.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس