کد خبر 1403353
تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۶
گوشی Zenfone 9 رونمایی شد

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که Zenfone ۹ جدیدترین گوشی ایسوس و یکی از کوچک‌ترین پرچمداران دنیای اندروید است.

به گزارش مشرق، شرکت ایسوس همانطور که پیش از این وعده داده بود، گوشی Zenfone ۹ را به صورت رسمی معرفی کرد، این محصول ۱۶۵ گرمی با ابعاد ۹.۵ * ۶۸.۲ * ۱۴۶.۶ میلی‌متر یکی از کوچک‌ترین گوشی‌های پرچم‌دار اندرویدی است. این گوشی رده‌بالا از تراشه Snapdragon ۸+ Gen ۱ کوالکام استفاده می‌کند و به جای لوله‌های حرارتی نسل قبل این بار به محفظه بخار مجهز شده است.

گوشی Zenfone ۹ رونمایی شد +عکس

گوشی Zenfone ۹ در سه کانفینگ عرضه می‌شود، دو کانفینگ اول دارای هشت گیگابایت حافظه رم هستند و از ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی استفاده می‌کنند. قوی‌ترین کانفینگ گوشی دارای ۱۶ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی است. این گوشی جدید از اسلات کارت حافظه میکرو SD بهره‌مند نیست. گوشی Zenfone ۹ با سیستم‌عامل اندروید ۱۲ عرضه می‌شود و دو به‌روزرسانی بزرگ سیستم‌عامل و حداقل دو سال به‌روزرسانی امنیتی دریافت می‌کند.

گوشی Zenfone ۹ دارای نمایشگر ۵.۹ اینچی OLED با استاندارد HDR۱۰+، وضوح تصویر ۱۰۸۰ * ۲۴۰۰ پیکسل، نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز، نرخ نمونه‌برداری لمسی ۲۴۰ هرتز و نسبت تصویر ۲۰:۹ است. در پنل پشتی این گوشی از دو حسگر ساخت سونی برای تصویربرداری استفاده شده است، ماژول اصلی از حسگر ۵۰ مگاپیکسلی ۱.۵۶/۱ اینچی IMX۷۶۶ با پیکسل‌هایی ۱.۰ میکرومتری استفاده می‌کند. دوربین اصلی این محصول به سیستم لرزش‌گیر شش محوره است که سه برابر تأثیرگذاری بیشتری نسبت به سیستم لرزش‌گیر اپتیکال (OIS) دارد. دوربین دوم نیز دارای لنز فوق عریض با میدان دید ۱۱۳ درجه است و از حسگر ۱۲ مگاپیکسلی IMX۳۶۳ استفاده می‌کند.

گوشی Zenfone ۹ رونمایی شد +عکس

گوشی Zenfone ۹ از دو اسپیکر استفاده می‌کند و جک هدفون دارد. انرژی مورد نیاز آن نیز از طریق یک باتری ۴۳۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تأمین می‌شود و از فناوری شارژ ۳۰ وات پشتیبانی می‌کند، اما در صورت تمایل می‌توانید سرعت شارژ را بر ۱۸ یا ۱۰ وات نیز تنظیم کنید. شرکت سازنده اعلام کرده است که گوشی Zenfone ۹ با هر بار شارژ تا تقریباً دو روز دوام می‌آورد. گوشی هوشمند ذکر شده با قیمت پایه ۸۰۰ یورو عرضه خواهد شد.

منبع:ایمنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس