کد خبر 1403458
تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۱
پیام نماینده مرجعیت عراق در شب اول ماه محرم

فصل سوم برنامه تلویزیونی «تکیه» از شب اول محرم به صورت زنده از شبکه افق روی آنتن می‌رود.

به گزارش مشرق، فصل سوم برنامه تلویزیونی «تکیه» از شب اول محرم به صورت زنده از شبکه افق روی آنتن می‌رود.

علی‌اصغر اصغرزاده، تهیه‌کننده برنامه، با اعلام این خبر گفت: نخستین فصل از «تکیه» سال ۱۳۹۹ روی آنتن رفت و امسال فصل جدید این برنامه برای سومین سال متوالی از شبکه افق پخش خواهد شد.

«تکیه» در واقع یک کشکول مناسبتی برای محرم است؛ برنامه‌ای که در آن از گفت‌وگو تا شعرخوانی و مداحی تعبیه شده و همه این‌ها در کنار هم فضای یک «تکیه» و روضه خانگی را برای مخاطبانش تداعی خواهد کرد.

اصغرزاده افزود: برنامه تکیه هر شب در سه بخش و با دو مجری بر روی آنتن شبکه افق می‌رود. بخش اول این برنامه با اجرای علیرضا امیدواریان شامل گفتگو با مادحین، هنرمندان و شاعران و بخش دیگر گفتگوی تخصصی با موضوع فلسفه قیام اباعبدالله با حضور دکتر علی غلامی استاد دانشگاه و اجرای مهدی آقاموسی است. همچنین روضه‌خوانی و عزاداری مداح اهل‌بیت (ع) حاج امیر عباسی پایان بخش «تکیه» هر شب خواهد بود.

این فصل از برنامه با مشارکت مرکز رسانه سازمان تبلیغات اسلامی و شبکه افق تهیه شده که از اولین شب محرم ساعت ۲۳:۳۰ روی آنتن می‌رود و روز بعد حوالی ساعت ۱۳ از این شبکه بازپخش می‌شود.

برنامه «تکیه» به تهیه‌کنندگی علی‌اصغر اصغرزاده، تا شب سیزدهم ماه محرم ۱۴۴۴ از شبکه افق سیما پخش خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۸
    0 0
    بهتره صدا و سیما بقیه شبکه هاشو هم تعطیل کنه مثل اون دو تا. یه ورزشی رو نگهداره کافیه. ضمنا پیشنهاد میشه برای برنامه های تکراری دفعات تکرار رو زیر نویس کنن. مثلا مختار تکرار هفتاد و پنجم.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس