کد خبر 1403480
تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۲
آبگرفتگی

رئیس مرکز عملیات اضطراری سازمان مدیریت بحران شهر تهران گفت: مناطق شمالی تهران بیشترین آبگرفتگی و نقاط مرکزی کمترین آبگرفتگی را داشته است.

به گزارش مشرق، با اعلام شهرداری تهران، پدرام قودجانی با بیان اینکه نقاط آبگیر را با کمک شرکت کنترل ترافیک، آتش‌نشانی و ۱۳۷ به صورت مستمر بررسی و نقاط مختلف پرخطر را اطلاع‌رسانی کردیم و شهروندان نیز برای گرفتن خدمات با سامانه ۱۲۵ تماس گرفتند افزود: آخرین اطلاعات حاکی از این است که در بزرگراه‌های حکیم و همت آبگرفتی رفع شده و آبگرفتگی تونل آرش نیز در حال رفع شدن است همچنین در کانال آریافر در محدوده بزرگراه جلال آل احمد، سطح آب تا ۲.۵ متر بالا آمده بود و هماهنگی‌هایی انجام شد تا کامیون‌های لجن‌کش سازمان مدیریت پسماند برای تخلیه آب به این نقطه اعزام شوند. 

وی، میدان صنعت، خیابان ولیعصر (عج)، بزرگراه چمران و خیابان شهید عراقی را از دیگر نقاطی عنوان کرد که دچار آبگرفتگی شده بودند.

قودجانی یادآور شد: مناطق شمالی تهران بیشترین آبگرفتگی و نقاط مرکزی کمترین آبگرفتگی را داشتند. در نقاط گلوگاهی مناطق جنوبی هم آبگرفتگی‌هایی گزارش شده است اما در مجموع بالغ بر ۸۰ درصد آبگرفتگی های شب گذشته و صبح امروز رفع شده و تا این لحظه درباره این آبگرفتگی‌ها، حادثه و خسارتی گزارش نشده است البته در یک نقطه خارج از محدوده شهر تهران یعنی سولقان به سنگان که شهرداری تهران به عنوان معین در حال کمک رسانی است، ریزش کوه را داشتیم که با راهداری هماهنگ کردیم و این مشکل در حال رفع است.

رئیس مرکز عملیات اضطراری سازمان مدیریت بحران شهر تهران خاطرنشان کرد:  پیش بینی رگباری باران را طی امروز و فردا  داریم و احتمال دارد هشدارهایی برای بارش‌های احتمالی روزهای دوشنبه و سه شنبه نیز داشته باشیم.

طبق پیش بینی هواشناسی، تهران تا سه روز آینده درگیر بارش باران خواهد بود و به شهروندان توصیه شده که در مناطق کوهستانی سفر نکنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • بشار عبدالواحد IR ۱۶:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۸
    2 0
    تهران سیل بیاید نصف ساختمون ها رو آب می بره
    • IR ۱۷:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۸
      1 1
      تهران به خاطر رعایت نسبی سیستم کنترل روان آب در زیرساخت شهر سازی احتمال خیلی کمی داره که سیل بیاد
  • بشار عبدالواحد IR ۱۶:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۸
    2 0
    بی حجابی عامل سیل
    • IR ۱۷:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۸
      0 1
      اختلاس چی؟
    • IR ۲۳:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۸
      0 0
      بی حیایی قبل از بی حجابی ،باعث نزول بلا میشه هر وقت یکی خواست در مورد گناه و نزول بلا حرف بزنه، جماعتی مجهول شدیدا حمله کردن که نگید گناه و بلا.هزار جور با حقه بازی صحبت کردن، برای هر کدوم از بلاها هم اسم گذاشتن. حالا کسی میخواد توجه بکنه یا نکنه. هرچی بی رحمی و دزدی و بی حیایی زیاد بشه، بی برکتی و بیماری و بلا و خشکسالی بیشتر میشه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس