کد خبر 1404105
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۴
واکنش په‌په به ذوق زدگی عجیب طارمی در جشن قهرمانی+عکس

یک رسانه پرتغالی به بهانه درخشش مهدی طارمی در دیدار سوپرجام پرتغال، با ارائه آمار و اطلاعات از مهاجم ایرانی پورتو تمجید کرد.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال پورتو با درخشش مهدی طارمی مهاجم ایرانی خود در دیدار سوپرجام پرتغال برابر توندلا با سه گل پیروز شد و به عنوان قهرمانی رسید. طارمی در این بازی دو گل به ثمر رساند و عملکرد بسیار خوبی داشت.

سایت آماری goalpoint در پایان این دیدار به مهدی طارمی بالاترین نمره (۱۰) را داد تا این مهاجم ایران جزو انگشت شمار بازیکنانی باشد که به این نمره در فوتبال پرتغال دست می‌یابد.

goalpoint در گزارشی دلیل دادن این نمره بالا به طارمی را برشمرد و در گزارشی به تمجید از توانایی‌های گلزنی مهاجم پورتو پرداخت.

بیشتر بخوانید:

مالدینی همچنان پیگیر خرید طارمی

در بخشی از این گزارش آمده است: «طارمی را دوست داشته باشید یا از او متنفر باشید، او را نادیده نخواهید گرفت. مهدی طارمی را بسیاری به تعداد دفعات پنالتی تقلیل می‌دهند؛ گزینه‌ای از کسانی که به راحتی فراموش می‌کنند که این بازیکن ایرانی در هنگام ورود به اژدها (پورتو) این استعداد را با خود آورده است. اما کسانی که فوتبال را می‌فهمند و واقعاً قدردان آن هستند، می‌دانند که بازیکن ایرانی خیلی بیشتر از اینهاست.»

در ادامه این گزارش آمده است: «بله درست است که طارمی از زمان ورودش به پرتغال در لیگ Bwin کمتر از ۱۸ ضربه پنالتی به دست آورده است که ۸ ضربه پنالتی متعلق به دوران حضورش در ریوآوه است اما مهدی همچنین بازیکنی است که از زمانی حضورش در پرتغال بیشترین گل را در این رقابت‌ها با ۵۴ گل به ثمر رسانده است.."آه، اما نیمی از این گل‌ها پنالتی است! " برخی‌ها شاید این جمله اشتباه را بگویند. حتی با کم کردن تمام ضربات پنالتی، این ایرانی ۳۸ گل در لیگ پرتغال به ثمر رساند؛ بالاتر از پدرو گونکالوس (۳۳) و ریکاردو هورتا (۳۲) در همان دوره.»

رسانه پرتغالی در ادامه با استفاده از اصطلاح "TareMITO"، همچنین توانایی پاس گل دادن طارمی را ستود.

goalpoint سپس سراغ آمار شخصی طارمی در دیدار سوپرجام رفت و تشریح کرد که طارمی به خاطر به ثمر رساندن دو گل، پنج شوت، دو پاس بسیار عالی و.... نمره ۱۰ گرفته و جزو انگشت شمار بازیکنانی است که بر اساس الگوریتم سخت این وب سایت توانسته نمره ۱۰ بگیرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس