وزیر دفاع

وزیر حمل و نقل و رئیس بخش ونزوئلایی کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و ونزوئلا با امیر سرتیپ آشتیانی دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش مشرق، «رامون بلاسکز» وزیر حمل و نقل و رئیس بخش ونزوئلایی کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و ونزوئلا با امیر سرتیپ «محمدرضا آشتیانی» وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران دیدار و گفت‌وگو کرد.

امیر آشتیانی در این دیدار، روابط و مناسبات جمهوری اسلامی ایران و جمهوری بولیواری ونزوئلا را به دلیل اشتراکات فراوان سیاسی، اقتصادی، و دفاعی، اراده سیاسی رهبران دو کشور، مواضع مشترک نسبت به تحولات منطقه‌ای و بین‌المللی و به‌ویژه در برابر سلطه‌خواهی و یک‌جانبه‌گرایی استکبار جهانی و امپریالیسم را راهبردی توصیف کرد و با اشاره به اراده مقامات دو طرف برای گسترش و تعمیق روابط دو کشور، برقراری خط هوایی مستقیم میان کاراکاس - تهران را اقدامی مهم و ارزشمند ارزیابی کرد.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به‌عنوان رئیس کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی ایران و ونزوئلا با اشاره به سفر رئیس جمهور ونزوئلا به جمهوری اسلامی ایران بر توافقات پایدار فی‌مابین در عرصه‌های مختلفی نظیر معدن انرژی، نفت، نیروگاه، و همچنین همکاری در حوزه‌های علمی و فناورانه، دفاع، حمل و نقل و ارتباطات، خودرو، پزشکی و درمانی، کشاورزی، تجاری، مالی و بانکی تاکید کرد.

در این دیدار، رامون بلاسکز با اشاره به دستاوردهای سفر «مادورو» رئیس جمهور ونزوئلا به ایران، بر پیگیری توافقات فی‌مابین و گسترش همکاری‌ها تأکید کرد.

منبع: دفاع پرس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۷:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    0 0
    چرا با وزیر دفاع ؟
  • IR ۰۰:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۳
    0 0
    کاروان موشکب نقطه زن لابدمیخوان ببرن ونزوئلا

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس