کد خبر 1404407
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۸
پوچتینو بالاخره سکوت خود را شکست

سرمربی سابق پاری سن ژرمن بعد از مدت‌ها از اخراجش سکوت خود را شکست و به انتقاد از سران این تیم فرانسوی پرداخت.

به گزارش مشرق و به نقل از Infobae، مائوریسیو پوچتینو نتوانست انتظارات سران پاری سن ژرمن را برآورده کند. حذف تلخ از لیگ قهرمانان اروپا با شکست برابر رئال مادرید باعث شد تا پوچتینو دوران کوتاهی در پاری سن ژرمن داشته باشد. سران این باشگاه متمول فرانسوی تصمیم گرفتند که این مربی سرشناس را از کار برکنار کنند و کریستف گالتیه را به عنوان سرمربی جدید خود انتخاب کنند.

پوچتینو که در این مدت سکوت کرده بود، سکوت خود را شکست و این‌گونه زبان به انتقاد گشود: " لطفا اجازه بدهید. کاملا روشن است که پروژه پاری سن ژرمن بر پایه قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا پایه گذاری شده است و هر نتیجه ای به غیر از قهرمانی در این رقابت شکست تلقی می‌شود. پاری سن ژرمن تنها فصل قبل و با من ناکام نبوده است بلکه ۵۰ سال است که در لیگ قهرمانان اروپا ناکام بوده است".

او ادامه داد: به نظرم سران پاری سن ژرمن درباره من صبور نبودند. آنها موفقیت ها در لیگ را نادیده گرفتند. به نظرم تیم های مثل منچسترسیتی، پاری سن ژرمن، لیورپول و چلسی و همه تیم‌های که برابر رئال مادرید قرار می‌گیرند نیاز به یک روانشناس دارند. مالکان جدید پاری سن ژرمن که یک دهه از حضور آنها می‌گذرد قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را هدف اصلی خود قرار داده‌اند البته باتوجه به امکاناتی که دارند می‌توانند به این هدف دست پیدا کنند. به نظرم عملکرد من در پاری سن ژرمن خوب بوده است چرا که قهرمانی در لیگ فرانسه، جام حذفی و سوپر جام فرانسه را در یک فصل و نیم حضورم به دست آوردم.

پوچتینو درباره شکست برابر رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا گفت: این بازی یک صحنه جنجالی داشت که روی شکست ما نقش اصلی را داشت. به نظرم بنزما در صحنه گل اول رئال روی دوناروما مرتکب اشتباه شد. همین گل شیرازه تیم ما را از هم پاشید و روحیه و انگیزه رئال را بالا برد. اگر داور از VAR استفاده می‌کرد نتیجه دیگری رقم می‌خورد. البته ما علاوه براین صحنه اشتباهات دیگری در فوتبال داشتیم. به هر حال در فوتبال همواره احتمال اشتباه وجود دارد.

پیش بینی می شد که پوچتینو بعد از اخراج از پاری سن ژرمن به لیگ برتر انگلیس برگردد و هدایت منچستر یونایتد را برعهده بگیرد اما سران یونایتد تن هاخ را به عنوان سرمربی جدید خود انتخاب کردند و در شرایط کنونی این مربی آرژانتینی بدون تیم است.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس