کد خبر 1404435
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۹
هنوز رقم بودجه اربعین امسال مشخص نشده است

رئیس شورای شهر تهران گفت: مبلغ بودجه اربعین امسال باید در کمیسیون در خصوص این موضوع بحث شود و هنوز رقم مشخص نیست.

به گزارش مشرق، مهدی چمران، در حاشیه هشتاد و سومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران و در جمع خبرنگاران درباره افزایش بودجه اربعین، افزود: در فضای مجازی موضوع تصویب بودجه ۳۰ میلیارد تومانی برای اربعین مطرح شده و بنده نیز این موضوع را در فضای مجازی دیدم البته افتخار می‌کنیم اقدامی برای اربعین انجام دهیم اما جلسه گذشته، یک فوریت این لایحه به تصویب رسید و رقم و میزان آن هنوز مطرح نشده است.

وی ادامه داد: باید در کمیسیون در خصوص این موضوع بحث شود و هنوز رقم مشخص نیست.

چمران تصریح کرد: آخرین رقم بودجه اربعین که مربوط به سال ۹۶ است مبلغ ۱۰ میلیارد تومان بوده و در حال حاضر قیمت به روز باید حساب شود.

رئیس شورای شهر تهران با اشاره به راه اندازی موکب ها گفت: هر ساله در مسیر نجف و کربلای نمونه عجیبی از خیرات را می‌بینیم و این موکب ها توسط مردم راه اندازی می‌شود و شهرداری کمک خیرین را می‌پذیرد اما اینکه شهرداری از خیرین مبالغ را جمع آوری کند عملی نیست.

وی با اشاره به اختصاص اتوبوس برای بانوان، افزود: هنوز بحث جدی در خارج و داخل شورا در این رابطه مطرح نشده و قاعدتاً با توجه به تفاوت تعداد و کمتر بودن تعداد بانوان ممکن است اتوبوس‌ها با فاصله زمانی بیشتر اعزام شوند و باید اقدامی صورت بگیرد که کسی متضرر نشود.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به ورود آقایان به واگن بانوان در مترو، اظهار کرد: در این زمینه مردم باید خودشان رعایت کنند و نمی‌توان نیروی انتظامی را مقابل هر واگن به کار گرفت تا آقایان وارد واگن بانوان نشوند بعضاً افراد نزدیک و خانواده‌ها در واگن‌های بانوان و آقایان کنار یکدیگر سوار می‌شوند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۱:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    2 0
    بودجه اربعین را از کجا می خواهید پرداخت کنید ؟
  • CA ۰۵:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۴
    0 0
    چرا

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس